21 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Evde yaşanan mini hazlar Migros mağazalarına taşındı

Marketing Türkiye
12 Mayıs 2012
1 dk okuma

Magnum’un Nisan ayı içerisinde dijital ajansı Proje Calide ile birlikte Migros’larda dijital bir uygulama hayata geçirdi. Magnum’un İstanbul, Ankara ve Antalya’daki 6 farklı Migros mağazası için kurguladığı proje, “projection mapping” uygulamasıyla, evde yasanan mini hazları Migros mağazalarına taşıdı. Projeyi hayata geçiren Proje Calide Kurucu Ortağı Kerem Özkan projedeki öncelikli amaçlarının tüketicilerin satın alma lokasyonarında ürüne karşı ilgilerini çekmek olduğunu vurguladı. Özkan “6 farklı ürünün özelliklerine uygun 6 farklı ev tasarımını, yakın mesafe projektörleriyle gerçekleşen mapping uygulaması ile beyaz bir ev maketinin üzerine yansıttık. Canlı bir manken ve gerçekten döşenmiş tek bir ev ile yakalayamayacağımız farklı içerikleri sabit bir mekanda tüketicilere sunma fırsatımız oldu” diye konuştu. Uygulamada evler farklı Magnum Mini tasarımlarıyla birbiri ardına belirirken, dijital manken de yine farklı tasarımlardaki Dice Kayek imzalı kıyafetlerle her bir ürün hakkında tüketiciye vermek istenilen mesajları iletti. Mağaza içerisinde tüketicinin satın alma kararını doğrudan etkileyebildiklerini gördüklerini belirten Özkan, “%170 ciro artışı projenin beklenildiği gibi başarıyla sonuçlandığını gösteriyor. Bu sonuç tüketicilerin dijital içeriğe hazır olduklarını işaret ediyor. Yakın bir gelecekte bu tür uygulamaları tercih eden markaların sayısının tüm dünyada olduğu gibi hızla artacağını düşünüyoruz” dedi. 

 

Uygulamadan ve sonuçlarından son derece memnun olduklarını ifade eden  Algida Müşteri Geliştirme Direktörü İrfan Öztekin de “Algida olarak innovatif ve daha fazla etkileşim yaratacağını düşündüğümüz yeni pazarlama teknolojilerinin mağaza içerisindeki uygulamalarımızda daha çok tercih ediyoruz. Giderek tüm tüketicilerin hayatlarının merkezine yerleşen dijital uygulamalar daha fazla merak uyandırmanın yanı sıra, tüketicilere satış noktalarında farklı deneyimler sunuyor. Dijital uygulamalar, mağaza içinde özellikle yeni ürün iletişimi yaptığımız dönemlerde, tüketicilere keyifli anlar yaşatarak istediğimiz mesajı iletme imkanı sunuyor. Bu da pazarlama anlamında özellikle satış noktarında daha etkin sonuç almamızı sağlıyor” diye konuştu

1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
3 Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
4 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
5 Apple'da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus...
Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus…
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, The TECH Summit öncesinde bir araya geldi
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, The TECH Summit öncesinde bir araya geldi
The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
İDA’da 11. dönem başladı: Yeni Başkan Burçak Taşkın Yurdakul
İDA’da 11. dönem başladı: Yeni Başkan Burçak Taşkın Yurdakul
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Haberler
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Marketing Türkiye
29 Eylül 2025
Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Haberler
Google verilerine göre Türkiye sonbaharda spora dönüyor
Sena Tufan
4 hafta önce
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Haberler
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Sena Tufan
8 Ekim 2025
CMO'lar sosyal medya bütçelerini nasıl yönetiyor?
Haberler
CMO’lar sosyal medya bütçelerini nasıl yönetiyor?
Sena Tufan
6 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.