10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Eurosport’un Tokyo 2020 için marka kimliği belirlendi
Haberler

Eurosport’un Tokyo 2020 için marka kimliği belirlendi

Marketing Türkiye
12 Mart 2019
1 dk okuma

Tokyo Olimpiyat Stadyumu’nda Olimpiyat ateşinin yanmasına 500 gün kala, Olimpiyatların Avrupa’daki ev sahibi Eurosport bugün, gelecek yıl düzenlenecek 2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları’nın yeni ekran kimliğini açıkladı.

Tokyo 2020’de gösterilecek tüm sporları içinde barındırarak ortak bir hikaye oluşturma ihtiyacı ile iç içe geçmiş ve çok yönlü bir tasarım arayışına giren Eurosport, hem yetişkinlere hem de çocuklara yönelik benzersiz Japon çizgi romanı Manga’dan ilham alarak yeni logosunu oluşturdu. Yeni logo; Eurosport logosu, Olimpiyat halkaları ve Manga’dan esinlenilen Tokyo 2020 yazı karakterini birleştirerek batı ve doğu kültürleri arasında köprü oluşturuyor ve Manga’yı yeni bir döneme sokuyor.

Discovery International CEO’su ve Başkanı JB Perrette “Olimpiyat Oyunları yolculuğumuz 2018 PyeongChang ile başladı. Dünyanın en iyi gösterisini yayınlayarak Avrupa çapındaki sporseverlerin tutkusunu ateşlemek bizim için büyük bir ayrıcalıktı. Rekor izleyici elde edilmesinde etkili olan bu Oyunları tamamen dijital hale getirmek için tüm platformlarda yenilikçi teknikler ve yeni etkileşim yöntemleri kullandık. Tüm dağıtım ortaklarımızla daha önce hiç görülmemiş bir ölçekte oyun deneyimi sunmayı taahhüt ediyoruz; sporseverlerin her dakika, her sporcuyu ve her oyunu görebileceği tek yayın kuruluşu olmak için Eurosport Player da dahil olmak üzere önde gelen tüm dijital hizmetlerimizden yararlanarak daha büyük ve daha cesur olacağız” dedi.

Haziran 2015’te, Uluslararası Olimpiyat Komitesi, 2018-2024 yılları arasında Olimpiyat Oyunları’nın 50 ülke ve bölge için multimedya yayın haklarını Discovery Inc.’e ve Eurosport’a vereceğini açıkladı. Geçtiğimiz Şubat ayında, Avrupa’daki Olimpiyatlar’ın ev sahibi olan Eurosport, Kış Olimpiyatları’nı Avrupa nüfusunun yüzde 63’ünün izlediğini rapor ederek rekor sayıda izleyiciye ulaştığını açıkladı.

2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları Açılış Töreni 24 Temmuz, Cuma günü gerçekleşecek ve Oyunlar 9 Ağustos, Cuma gününe kadar devam edecek.

 

Eurosport Logo Manga Tokyo
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
3 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
4 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Nisan 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Nisan 2025)
5 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
Güncel Haberler
Şenpiliç “itibarını” korumalı
Şenpiliç “itibarını” korumalı
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

LEGO yaratıcılıkta vites yükseltti: F1 pilotları LEGO araçlarla yarıştı...
Haberler
LEGO yaratıcılıkta vites yükseltti: F1 pilotları LEGO araçlarla yarıştı…
Marketing Türkiye
3 gün önce
Halkın yüzde 96'sına göre kafe ve restoranlar "Ramazan fırsatçılığı" yapıyor!
Haberler
Halkın yüzde 96’sına göre kafe ve restoranlar “Ramazan fırsatçılığı” yapıyor!
Nafizcan Önder
15 Mart 2025
Deprem sonrası çalışma modelleri nasıl değişecek?
Haberler
Deprem sonrası çalışma modelleri nasıl değişecek?
Sena Tufan
2 hafta önce
Şubat ayının dijital medya şampiyonu markalar
Haberler
Şubat ayının dijital medya şampiyonu markalar
Nafizcan Önder
22 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.