7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
EURO 2020'de futbolcu-sponsor krizi büyürken UEFA sessizliğini bozdu!
Haberler

EURO 2020’de futbolcu-sponsor krizi büyürken UEFA sessizliğini bozdu!

Nafizcan Önder
18 Haziran 2021
1 dk okuma

Euro 2020 futbolseverler için tüm heyecanı ve keyfiyle devam ederken, organizasyonun sponsorlarının benzer bir keyif içerisinde olduğunu söylemek pek de mümkün değil. Her şey dünyaca ünlü futbol yıldızı Cristiano Ronaldo’nun basın toplantısında Coca-Cola şişelerini önünden kaldırıp “su için” demesiyle başladı. Ronaldo’nun bu tepkisinin markaya 4 milyar dolar değer kaybettirdiği bilgisi yansıdı basına. Euro 2020’deki futbolcu-sponsor krizi yalnızca Ronaldo ile de sınırlı kalmadı. Önce Fransız futbolcu Pogba’nın Heineken şişesini masanın altına koyması ardından İtalyan Locatelli’nin yine Coca-Cola şişelerini kenara çekmesi krizin daha da büyümesine sebep oldu… Konuyla ilgili UEFA’dan da ilk açıklama geldi…  

Tüm dünyanın yakından takip ettiği büyük spor organizasyonu elbette markaların geniş kitlelere ulaşması için de ideal bir platform. Ancak bu defa markalar aradıklarını pek de bulmuşa benzemiyor. Futbolcuların yaklaşımları EURO 2020’yi bir kriz arenasına çevirdi desek yeridir. Karar mekanizması olan UEFA ise yakın zamana dek koruduğu sessizliğini nihayet bozdu.

UEFA’nın EURO 2020 Turnuva Direktörü olan Martin Kallen, konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada; UEFA’nın markalarla söz konusu ortaklıklarının turnuvanın gerçekleştirilebilmesini ve yine söz konusu ortaklıkların Avrupa genelinde gençler ve kadınlar da dahil olmak üzere futbolun gelişiminin ayrılmaz bir parçası olduğunu aktardı.

Kallen, Pogba’nınki gibi dini nedenlerle yapılan protestoları anladığını ifade ederken; yine de takımların belirli düzenlemeler altında imzaları olduğu ve disiplin cezaları alabileceklerini hatırlattı. “Katılımcı federasyonlar tarafından imzalanmış yönetmeliklerimiz var” diyen Kallen, UEFA’nın doğrudan oyunculara ceza kesmek gibi bir uygulaması olmadığını, cezaların yerel federasyonlar aracılığıyla ve yerel federasyonların takdiriyle verilebileceğini belirtti.

“Ronaldo’nun tepkisi Coca Cola’ya 4 milyar dolar değer kaybettirdi!” haberimizi okumak için TIKLAYIN!

coca-cola euro 2020 featured sponsor UEFA
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ekranlar artık hiç kapanmıyor: Süre 6 saati aştı!
Haberler
Ekranlar artık hiç kapanmıyor: Süre 6 saati aştı!
Sena Tufan
19 Ekim 2025
“Daha az kaydır, daha iyi hisset”: TikTok dijital refah özelliklerini duyurdu
Haberler
“Daha az kaydır, daha iyi hisset”: TikTok dijital refah özelliklerini duyurdu
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Columbia'nın marka yüzü "Azrail" oldu! Montlar "vasiyetname" ile geliyor
Haberler
Columbia’nın marka yüzü “Azrail” oldu! Montlar “vasiyetname” ile geliyor
Sena Tufan
23 Ekim 2025
Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Haberler
Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Nafizcan Önder
6 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.