7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
EspressoLab'in yeni uygulaması: EslabFinder ya da "EslabTinder"!
Haberler

EspressoLab’in yeni uygulaması: EslabFinder ya da “EslabTinder”!

Nafizcan Önder
11 Temmuz 2025
1 dk okuma

Mart ayından bu yana Türkiye’nin en çok konuşulan kahve zincirlerinden biri olan Espressolab, dün duyurduğu yeni uygulaması EslabFinder ile sosyal medyada yeni bir gündem yarattı. Espressolab, son dönemde içinde bulunduğu boykot sürecinin ardından imajını tazelemek ve müşteri deneyimini geliştirmek adına yenilenen mobil uygulamasını ve EslabFinder’ı duyurarak kahve severler arasında yeni bir etkileşim alanı yaratmayı hedefliyor. Ancak kafalardaki esas soru şu: EslabFinder, boykotu bitirmeye yeter mi?

Espressolab’den yapılan paylaşımla duyurulan EslabFinder, markanın mevcut mobil uygulamasının bir uzantısı olarak karşımıza çıkıyor. Yeni özellik sayesinde kullanıcılar, gittikleri Espressolab şubelerinde çevrimiçi olarak gözükebilecek ve aynı mağazada bulunan diğer çevrimiçi kişilerle etkileşime geçebilecekler. Kısacası kahve yanında dijital “sosyallik” ve “eşleşme” de artık menüde.

https://twitter.com/espressolabtr/status/1943281078325616861

Boykotun maliyeti

Bu yenilik, markanın yalnızca pazarlama stratejisi açısından değil, son aylarda yaşadığı itibar krizinin gölgesinde de dikkat çekici. Özellikle üniversite kampüslerinde geniş şube ağına sahip olan Espressolab, burada ciddi tepkilerle karşılaştı. Bazı şubeler sembolik biçimde mühürlendi, sosyal medya üzerinden yoğun protestolar gerçekleşti.

Boykot krizi, marka üzerinde etkisini hissettirdi. Espressolab’in sahibi Esat Kocadağ, boykotun ciroyu iki ayda yüzde 22 düşürdüğünü açıklamıştı…

Sosyal etkileşimle boykot kırılır mı?

Espressolab, yeni mobil uygulamasıyla tüketiciyle bağ kurmayı hedefliyor. Fakat yaşananlar, markaların sosyal inovasyon kadar sosyal algıyı da yönetmek zorunda olduğunu bir kez daha gösterdi. Özellikle gençler ve kampüs kullanıcılarıyla ilişki kurmak isteyen bir markanın, dijital çözümler kadar söylem stratejilerini de titizlikle kurgulaması gerektiği ortada.

Özetle EslabFinder, mağaza içinde olanları birbirleri ile eşleştirebilir, tanıştırabilir ancak markayı yeniden herkesle buluşturmak için yeterli olup olmadığını zaman içerisinde göreceğiz…

EslabFinder Espressolab featured
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

AWS kesintisi dijital dünyayı sarstı: Canva’dan Snapchat’e çok sayıda platform etkilendi
Haberler
AWS kesintisi dijital dünyayı sarstı: Canva’dan Snapchat’e çok sayıda platform etkilendi
Nafizcan Önder
20 Ekim 2025
Türkiye’de her 6 şirketten biri yapay zekayı aktif olarak kullanıyor
Haberler
Türkiye’de her 6 şirketten biri yapay zekayı aktif olarak kullanıyor
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
PR ölür mü? Issız acun kalır mu?
Haberler
PR ölür mü? Issız acun kalır mu?
Marketing Türkiye
1 ay önce
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Haberler
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Sena Tufan
4 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.