Erikli lezzeti şimdi cam şişesinde
Erikli, yeni cam şişesini tüketicilerin beğenisine sundu.
Erikli cam şişe, 330 ve 750 ml’lik seçenekleriyle raflarda yerini aldı. Ön yüzünde kaynağını aldığı Uludağ’ın kabartma motifini taşıyan Erikli cam şişe, şık ve sofistike tasarımıyla dikkat çekiyor.
Erikli’nin tüketici odaklı bir marka olduğunu, cam şişe için gelen talepleri ciddiyetle dikkate aldıklarını vurgulayan Erikli & Nestlé Waters Türkiye Genel Müdürü S. Serdar Seyhanlı şunları söyledi:
“Estetik, tasarım ve sunumun önem kazandığı, görselliğin ön planda olduğu bir dünyada yaşıyoruz. Bu durum ambalajlı su sektörünü de etkiliyor. Şık restoranlar suyu cam şişede servis etmeyi tercih ediyor. Evlerde de cam şişeyi seçenlerin sayısı giderek artıyor. Cam şişe pazarının hacmi son 5 yılda yüzde 23 büyüdü. Biz de Erikli’yi Türkiye’nin en sevilen suyu yapan tüketicilerimizin masalarına çok yakışacak yeni cam şişemizi, kaynağımız Uludağ’dan ilham alarak tasarladık ve üretime başladık. Erikli’nin Uludağ’ın zirvesinden gelen lezzeti artık cam şişesine kavuştu. Cam şişeyle hem tüketicilerimizin kalbindeki yerimizi taçlandırmak hem de cam pazarının liderliğine sahip olmayı hedefliyor, istiyoruz.”
Türkiye’de her gün 16 milyon bardak Erikli su içiliyor. Erikli, Türkiye’nin en sevilen su markası olarak pazar liderliğini koruyor.