18 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Enflasyonla nasıl mücadele edeceğiz?
Haberler

Enflasyonla nasıl mücadele edeceğiz?

Nafizcan Önder
13 Mayıs 2022
2 dk okuma

Farklı seviyelerde seyrediyor olsa da tüm dünyada enflasyonun giderek artıyor olduğu artık kimse tarafından reddedilmeyen bir gerçek… Faturalar artmaya devam ederken tüketicilere de finansal kaygılara neden olan yüksek enflasyon gibi problemlerle mücadele etmekte çözüm yolları aramak düşüyor. Hal böyle olunca da durumun Google Arama’lara yansıması da gecikmiyor elbette. Think With Google’da Lucy Sinclair, Debadeep Bandyopadhyay’ın kaleme aldığı makale bu yansımalara ışık tutarken pazarlama dünyası için içgörü sunmaktan geri durmuyor… Öyleyse gelin hem bu verilere hem de ipuçlarına daha yakından bakalım…

Benzinden gözümüzü alamıyoruz!

Ekonomik kaygı tüm dünyada ortak bir üst başlık olsa da farklı coğrafyalarda farklı trendler kendisini gösteriyor elbette. Örneğin, Türkiye’de “yıllık enflasyon” için arama ilgisi yüzde 200 artış gösterirken Fransa’da ise “livret épargne” (“tasarruf hesabı”) için arama ilgisi yüzde 55 artış göstermiş…

Bu yıl finansal kaygıya neden olan konulardan biri bölgedeki artan enerji fiyatları. Türkiye’de “benzin fiyatları” için arama ilgisinde yüzde 630 artış yaşanırken Birleşik Krallık’ta “energy bills” (“enerji faturaları”) için arama ilgisi geçtiğimiz yıla göre tam 5 kat artmış.

Ayrıca, emekli maaşlarına olan ilgi de bu yıl özellikle artan meselelerden. Kimileri hayattaki önceliklerini yeniden gözden geçirerek erken emekli olmanın yollarını arıyor kimileri ise nasıl erken emeklilik ödemesi alındığını araştırarak finansal zorluklar karşısında çözüm bulmaya çalışıyor.

Danimarka’da “efterløn udbetaling” (“erken emeklilik ödemesi”) için arama ilgisi yüzde 260, Türkiye’de ise “maaşı hesaplama” için arama ilgisinin yüzde 125 artış göstermiş olması dikkat çekiyor…

Enflasyonla nasıl mücadele edeceğiz?

Pazarlamacılar için içgörü: Müşterilere ve işletmelere değer sağlayın

Ekonomik durum ve kişisel finans konularında toplum olarak kaygılı olduğumuzdan, müşterilerinize ve işletmelere somut değerler sağlamanız önemli. Müşteriler, markaların kendilerine yardımcı olmasını bekliyor ve özel teklifler ile indirimler gibi avantajlar sunarak değerini gösteren şirketlere daha çok önem veriyor.

Aynı zamanda, işletmeler de bireysel müşteriler gibi ekonomik sıkıntılar yaşadığından kampanyaların başarılı olması için pazarlamacıların finans ekipleriyle birlikte çalışması gerekiyor. Gelir veya kâr gibi ortak bir hedef belirleyin. Ortak bir şekilde hangi amaç için çalıştığınızı anlamak üzere farklı dönüşümlere değerler atayın. Değer atadıktan sonra verimi artırmak ve harcanan paranın karşılığını almak için birinci taraf verilerinden ve otomatik çözümlerden yararlanabilirsiniz.

Kaynak: Think With Google

Enflasyon bizi neye dönüştürdü?

enflasyon featured
1 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
2 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
3 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
4 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
5 L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
L’Oréal’in OnlyFans yıldızıyla iş birliği tartışma yarattı
Güncel Haberler
Krispy Kreme’den "Seçmen Şapka" sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun...
Krispy Kreme’den “Seçmen Şapka” sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun…
Türkiye'nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede...
Türkiye’nin sosyoekonomik haritası açıklandı! Sadece küçük bir kesim zirvede…
Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası...
Haberler
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası…
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Çalışma hayatında kurallar değişti: Maaş yetmiyor, değer gerek
Haberler
Çalışma hayatında kurallar değişti: Maaş yetmiyor, değer gerek
Sena Tufan
2 hafta önce
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Haberler
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
İrem Alimoğlu
8 Haziran 2025
Kamu kurumları, suistimalleri yapay zeka ile önleyecek...
Haberler
Kamu kurumları, suistimalleri yapay zeka ile önleyecek…
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.