3 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
En iyiler Brandverse Awards'da Grand Prix'ye uzandı. İşte o kampanyalar...
Haberler

En iyiler Brandverse Awards’da Grand Prix’ye uzandı. İşte o kampanyalar…

Sena Tufan
19 Haziran 2025
2 dk okuma

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen, Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği’nin de (REPİD) destek verdiği Brandverse Awards’da Grand Prix ödüllerini kazananlar belli oldu. Bu yılki ödüller, reklam ve pazarlama dünyasında yaratıcı strateji, toplumsal duyarlılık ve deneyim odaklı yaklaşımların ne kadar güçlü sonuçlar doğurabileceğini gözler önüne seriyor.

Pazarlama ve pazarlama iletişimi liderlerinden oluşan 137 kişilik jüri, Brandverse Awards’da başarılı bulunan işlere ödüllerini takdim etti. Yılın en heyecan verici ödül töreninde öne çıkan, “iyilerin en iyisi” seçilen altı çalışma jüri tarafından Grand Prix ile ödüllendirildi… 

İşte o çalışmalar…

Craft

Sabancı Vakfı / Sen Kız Biz Yanındayız

Sabancı Vakfı’nın “Sen Kız Biz Yanındayız” kampanyası, Craft ve Film kategorilerindeki Grand Prix’leriyle, içerik üretiminde hem teknik ustalığın hem de toplumsal mesajın gücünün birleştiği çarpıcı bir iş olarak öne çıkıyor. Çalışma hem anlatı dili hem de sinematografisiyle sektörün çıtasını yukarı taşıyan projelerden biri…

Film

Sabancı Vakfı / Sen Kız Biz Yanındayız

Deneyim Tasarımı

Dimes / Dimes Cool Lime Mix-Göründüğünden Daha Fazlası

Dimes’in “Göründüğünden Daha Fazlası” kampanyası, Deneyim Tasarımı kategorisindeki Grand Prix ile, markaların ürün deneyimini sadece fiziksel değil, zihinsel ve duygusal katmanlarla nasıl zenginleştirebileceğini etkileyici bir şekilde gösteriyor. Bu ödül, Dimes’in hedef kitlesiyle kurduğu samimi ve yaratıcı bağın bir yansıması olarak değerlendirilebilir.

Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik

Türk Eğitim Vakfı / Gücüm Bu Kadarına Yetiyor

Türk Eğitim Vakfı’nın “Gücüm Bu Kadarına Yetiyor” kampanyası, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik kategorisinde aldığı Grand Prix ile, toplumsal fayda odağının etkili ve yalın bir anlatımla nasıl duygu dolu bir kampanyaya dönüştürülebileceğine örnek teşkil ediyor. Kampanya, izleyicide hem empati hem de harekete geçme isteği yaratıyor.

PR

Anadolu Sigorta / Ormanın Gözleri

Anadolu Sigorta’nın “Ormanın Gözleri” kampanyası, PR alanında aldığı ödülle, sigorta sektöründe çevre ve doğa temelli farkındalık yaratmanın başarılı bir örneğini sunuyor. Hem kurum itibarı hem de sosyal sorumluluk açısından değerli bir iş.

Strateji

Züber / Züber-Gerçekten

Züber’in “Gerçekten” kampanyası, Strateji kategorisindeki başarısıyla, markaların pazarlama iletişiminde samimiyeti ve tüketiciyle şeffaf ilişki kurmayı merkeze alan anlatıların nasıl etkili sonuçlar doğurabileceğini gösteriyor.

Yılın en iyileri ödüllerine kavuştu…

Brandverse Awards featured Grand Prix
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
3 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
4 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
5 Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Yüksek performans gösterenler müşteri kararsızlığının üstesinden nasıl geliyor?
Güncel Haberler
Şirketler sürdürülebilirlikte yol aldı, döngüsel ekonomide takıldı!
Şirketler sürdürülebilirlikte yol aldı, döngüsel ekonomide takıldı!
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem...
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem…
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Otomobil ilanlarında dönüşüm: Genç, benzinli ve otomatik araçlar öne çıkıyor
Haberler
Otomobil ilanlarında dönüşüm: Genç, benzinli ve otomatik araçlar öne çıkıyor
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
ChatGPT’ye “Çalış ve Öğren” modu
Haberler
ChatGPT’ye “Çalış ve Öğren” modu
Sena Tufan
4 gün önce
Endüstriyel üretim sektörü yapay zekada çıtayı yükseltti!
Haberler
Endüstriyel üretim sektörü yapay zekada çıtayı yükseltti!
Sena Tufan
22 Haziran 2025
İtalya Cumhuriyet Bayramı İstanbul’da görkemli bir resepsiyonla kutlandı
Haberler
İtalya Cumhuriyet Bayramı İstanbul’da görkemli bir resepsiyonla kutlandı
İrem Alimoğlu
11 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.