3 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
En iyi deneyimi hedef kitlesiyle buluşturan projeler Brandverse Awards’da yarışacak
Haberler

En iyi deneyimi hedef kitlesiyle buluşturan projeler Brandverse Awards’da yarışacak

Sena Tufan
21 Mart 2025
2 dk okuma

Hedef kitlesine en iyi deneyimi sunan, birbirinden iddialı projeler Brandverse Awards’un Deneyim Tasarımı Bölümü’nde yarışıyor. Dijitalde Müşteri Deneyimi, Metaverse Kampanyası, NFT Kampanyası, Markalı Oyun Deneyimi, Promosyonlar ve Yarışmalar, VR/AR Teknoloji Kullanımı ve birçok kategoride ve bu yıl ilk kez eklenen Web 3.0 Projeleri ve Yapay Zeka Destekli Müşteri Deneyimi kategorilerinde başvurular 17 Nisan’a kadar kabul edilecek…

Özgün ve yaratıcı deneyimler…

Markaların hedef kitleleriyle yaratıcı ve özgün yöntemlerle buluşmasına olanak sağlayarak müşteriler için deneyim sunan projeler Deneyim Tasarımı bölümünde yarışır.

  • 360 Derece Entegre Marka Deneyimi

Markaların online veya offline ortamlarda müşteriyle ilk temas anından satış ve destek süreçlerine kadar müşteri deneyiminin her adımdaki stratejik planlamaları bu kategoride değerlendirilir.

  • Canlı Deneyimler / Konserler / Festivaller

Spor, festivaller, konserler, kurumsal eğlenceler, yapılı sahneler vb. gibi büyük ölçekli etkinliklerin kullanıldığı marka deneyimi veya aktivasyonları bu kategoride yarışır.

  • Dijitalde Müşteri Deneyimi

Marka veya ürünün tüketici kitlesine dijitalde sunduğu marka deneyimi projeleri bu kategoride yarışır.

  • Doğrudan Pazarlama Kampanyaları

Markanın hedef kitlesine bir veya birden fazla reklam aracıyla doğrudan ulaştığı, interaktif ve sonuçları ölçülebilen pazarlama kampanyaları bu kategoride yarışır.

  • Fiziksel Müşteri Deneyimi

Marka veya ürünün tüketici kitlesine fiziki bir ortamda sunduğu canlı marka deneyimi projeleri bu kategoride yarışır.

  • Markalı Oyun Deneyimi

Müşterinin marka ile etkileşim kurabildiği marka adına özel olarak hazırlanmış ya da mevcut oyunlar aracılığıyla sağlanmış marka deneyimleri bu kategoride yarışır.

  • Promosyonlar ve Yarışmalar

Markanın hedef kitlesiyle etkileşimini sağlamak için sunduğu online veya offline yarışmaları, mağaza içi promosyon aktivasyonları, oyunlaştırılmış deneyimler gibi tüm çalışmalar bu kategoride yarışır.

  • VR/AR Teknoloji Kullanımı

Bir markanın pazarlama stratejisi doğrultusunda hazırlanan tüm sanal gerçeklik veya artırılmış gerçeklik kampanyaları ve uygulamaları bu kategoride yarışır.

  • Web 3.0 Projeleri *YENİ

Bu kategori, markaların Web 3.0 teknolojilerini (blockchain, NFT, metaverse gibi) kullanarak geliştirdiği projeleri kapsar. Bu kategoride, projelerin bu teknolojilerle uyumlu olarak kurgulanmış ve hayata geçirilmiş olması beklenir.

  • Yapay Zeka Destekli Müşteri Deneyimi *YENİ

Yapay zeka teknolojilerinin, kullanıcı etkileşimlerinden veri analizine, kişiselleştirilmiş içeriklerden otomatik süreçlere kadar, müşteri deneyimini şekillendirmek ve iyileştirmek amacıyla geniş bir yelpazede kullanıldığı tüm projeler bu kategori altında değerlendirilir.

En başarılı projelerinizle yarışmaya başvurmak ve başvuru detaylarını öğrenmek için brandverseawards.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

Brandverse Awards deneyim tasarımı featured
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
3 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
4 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
5 Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Güncel Haberler
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Mariah Carey bu kez Sephora için “It’s Time!” dedi
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
E-spor arenasında sürpriz gelişme: İlk Olimpik E-Spor Oyunları iptal edildi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Back to School" döneminin yıldız markaları!
Haberler
“Back to School” döneminin yıldız markaları!
Nafizcan Önder
27 Eylül 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (5-18 Eylül)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (5-18 Eylül)
Sena Tufan
18 Eylül 2025
Pembe Top bu yıl Birce Akalay'ın elinden havalanacak
Haberler
Pembe Top bu yıl Birce Akalay’ın elinden havalanacak
Sena Tufan
4 hafta önce
Milka çikolatalarına "hileli ambalaj" davası
Haberler
Milka çikolatalarına “hileli ambalaj” davası
İrem Alimoğlu
3 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.