15 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
En iyi deneyim tasarımı için "Hareket"e geçenler XCO'24'te bir araya geliyor
Haberler

En iyi deneyim tasarımı için “Hareket”e geçenler XCO’24’te bir araya geliyor

Marketing Türkiye
1 Kasım 2024
2 dk okuma

Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde tasarlanan, Türkiye’de deneyim tasarımına odaklanan ilk ve en kapsamlı etkinlik XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi, 10. yılında sektör profesyonellerini “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla bir araya getirecek. 11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleştirilecek zirve global trendleri deneyimin usta isimlerinin yorumlarıyla sahnesine taşıyacak. Zirvenin en dikkat çeken ana başlıklarından biri de “Hareket” olacak.

36 konuşmacının sahne alacağı zirve “Pa­zarlama Tüneli”nin de aşamalarını temsil eden 5 ana bölümden oluşacak:

  1. Farkındalık (Awareness),
  2. İlgi (Interest),
  3. Arzu (Desire).
  4. Hareket (Action)
  5. Sadakat ve Marka Elçiliği (Loyalty and Advocacy)

11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek zirve için yerinizi ayırmayı unutmayın!

Hareket: Veriden hedefe giderken her adımda güvenliğe dikkat

Bugün sadakat artık iki yönlü yorumlanıyor. Müşteri ve markanın karşılıklı sadakat beklentisi konuşuluyor.

Bu bölümde neler anlatacağız?

Veri güvenliği ve gizlilik müşterilerin kırmızı çizgisi. Veri kaçaklarını kendisine yapılmış bir ihanet olarak yorumluyor. Pazarlama döngüsünün süreçleri mükemmel müşteri yolculuğuna dönüştüğü deneyimler beklentisi artıyor.

Aggregation: birlikteliğin gücüyle sınırsız ve kesintisiz hizmet

  • Veri güvenliği ve gizlilik

Müşteriler güvenerek teslim ettiği kişisel verilerinin korunacağı konusunda bir teminat istiyor. Uzun yıllar önce verileri çalınmış kurumların bugünkü araştırmalarında müşterilerinin hala güven sorunu yaşadığını görüyoruz. Sadakati söylemden öte uygulamalarda da görmek istiyorlar.

  • Pazarlama döngüsünün mükemmel müşteri yolculuğuna dönüştü deneyimler

Yatırımın geri dönüşü (ROI) her iş sürecinde hedeflenmeli. Karlılık hedefi düşünceden aksiyona, bilinirlikten tüketici sadakatine kadar her aşamada sistemleştirilmeli. Ticari kaygılar gerektiğinden fazla öne çıkarılarak mükemmel deneyimden tasarruf edilmemeli.

  • Aggregation: birlikteliğin gücüyle sınırsız ve kesintisiz hizmet

Günümüzde dikkat çekici bir büyüklüğe ulaşmadan küresel zorlu rakipler arasından öne çıkmak mümkün gözükmüyor.  İçinde bulunduğumuz dönemde yapılan çoklu “İstişare ve İttifaklar” bir iş modelli olarak artıyor.

Kurumların farklı markalarla etki alanlarının dışında da aksiyon aldığını görüyoruz. Taraflar sahip oldukları tüm yetenekleri bütüncül bir hizmet anlayışıyla sunarken bu birlikteliğin yarattığı sinerjiden yararlanıyor ve tek başlarına tasarlayamayacakları mükemmel deneyimleri tasarlıyorlar.

“Hareket” başlığı altında kimler neler anlatacak?

Panel: Deneyimin Yeni Gerçekliği; AI
Banu Hızlı-MDYD Yönetim Kurulu Başkanı
Ogan Atasagun-Mplus Türkiye Satış, Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
Haktan Saran-AssisTT Genel Müdürü
Metin Tarakçı-Concentrix Türkiye ve Orta Doğu Lideri
Zekeriya Arslan-EchoCCS CEO

Panel: Gelenekselin Dijital İle Buluşması
Oğuzhan Aslan-Sisal Şans Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
Zeynep Emre Manço-Sisal Şans Online’dan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
Moderatör: Günseli Özen-Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni

Değişen Bankacılık Hizmetleri; Kesintisiz Hizmet, Sınırsız Deneyim
Yasemin Koç-Yapı Kredi Müşteri Deneyimi Direktörü

Marka Sadakati 2.0: AI ile Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi
Tolga Ünvan-MediaMarkt Türkiye İcra Kurulu Üyesi, Pazarlama, Kurumsal İletişim ve E-Ticaret Direktörü

Marka Stratejisinden Müşteri Deneyimine “Özü Sözü Bir” Marka Yaratmak!
Gamze Gürkan Numanoğlu-Aktif Bank Müşteri Deneyimi ve İletişim Grup Başkanı

Birlikteliğin Gücüyle Markalara Yön Vermek
Cem Demiröz-Watsons Türkiye Pazarlama ve Ticaret Direktörü
Betül Karahan-Watsons Türkiye Pazarlama ve Sürdürülebilirlik Grup Müdürü

Değer Yarat, İz Bırak! Sürdürülebilir Markalaşma: The Purest Solutions
Hazal Evliyaoğlu-The Purest Solutions Co-Founder/ CMO & CDO
Ozan Evliyaoğlu-The Purest Solutions Co-Founder / CEO

Çoklu Kanal, Çoklu Marka Ortamında Büyüme Odaklı Müşteri Deneyimi
Gökçe Kunt-FLO Group Pazarlama ve Büyüme Genel Müdür Yardımcısı

“Bizi Bizden İyi Tanıyan Birileri Var!”
Simgül Madanoğlu-Bilyoner Pazarlamdan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

Aşağıdaki formu doldurarak Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’24‘e izleyici olarak katılabilirsiniz….

featured XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
Sürdürülebilirlik artık takım oyunu!
Sürdürülebilirlik artık takım oyunu!
Z kuşağının favori oyunları, 19 milyondan fazla siber saldırı girişiminde yem olarak kullanıldı 
Z kuşağının favori oyunları, 19 milyondan fazla siber saldırı girişiminde yem olarak kullanıldı 
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Burger haritası açıklandı: Her 3 siparişten 1’i burger!
Haberler
Burger haritası açıklandı: Her 3 siparişten 1’i burger!
Sena Tufan
2 hafta önce
Türkiye Voleybol Milli Takımlar'ın ana sponsoru sahibinden.com oldu
Haberler
Türkiye Voleybol Milli Takımlar’ın ana sponsoru sahibinden.com oldu
İrem Alimoğlu
13 Mayıs 2025
OpenAI, yeni yapay zeka modeli "o3-pro"yu duyurdu
Haberler
OpenAI, yeni yapay zeka modeli “o3-pro”yu duyurdu
Marketing Türkiye
3 gün önce
BTM uluslararası arenada büyüme hedefiyle harekete geçti!
Haberler
BTM uluslararası arenada büyüme hedefiyle harekete geçti!
Sena Tufan
22 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.