30 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
En etkili medya kullanımları Brandverse Awards’un Medya Bölümü'nde yarışacak!
Haberler

En etkili medya kullanımları Brandverse Awards’un Medya Bölümü’nde yarışacak!

Sena Tufan
16 Mart 2025
4 dk okuma

Medya alanındaki en iyi işler Brandverse Awards’un Medya Bölümü’nde yarışacak.​ Entegre Medya Kullanımı, Markalı İçerik, Outdoor – Indoor Kullanımı gibi kategorilerin yanı sıra bu yıl ilk kez Yaratıcı CGI Uygulamaları ve Yapay Zeka Çalışmaları kategorileri de başvuruya açıldı! Başvuru için son tarih 28 Mart…

Markaların medya uygulamalarında gösterdikleri başarı Brandverse Awards’un Medya Bölümü’nde yarışacak. Sektörel kategorilere başvuru yapacak her proje yalnızca 1 sektöre başvuru yapabilir. Aynı proje ile birden fazla sektöre başvuru yapılamaz.

Genel Kategoriler

  • Markalı İçerik – Entegrasyon

Marka mesajının tüketiciyle buluşması hedefiyle marka/ürün için özel olarak oluşturulan ve markanın/ürünün var olan bir içeriğe (film, dizi, TV programı, oyun, kısa film, webisode, müzik videoları, streaming servisleri vb.) başarılı bir şekilde entegre edildiği projeler bu bölümde yarışır. Advertorial uygulamaları bu kategorinin kapsamına girmez.

  • Tüketiciyle Bağ Kuran Çalışmalar

Markanın bir kampanya aracılığıyla tüketicinin duygularını yoğun bir şekilde etkileyerek dijital ya da gerçek dünyada etkileşim yaratmasına yönelik yapılan çalışmalar bu kategoride yarışır. Çalışmada elde edilen etkileşim sonuçlarının standart etkileşimle arasındaki fark belirtilerek başvuru dosyasında yer alması önemlidir.

  • Verinin Etkili Kullanımı

Verinin yaratıcı kullanımı, veri entegrasyonu, veriden elde edilen içgörüye dayalı projeler dahil olmak üzere veri temelli tüm kampanyalar bu kategoride yarışır. Bu kategoriye yapılacak başvurular kampanyanın başlangıcında veya bir noktasında online veya offline kanallar aracılığıyla elde edilen verinin yaratıcı ve etkili kullanımının marka başarısına etkisini göstermelidir.

  • Yerel Kampanyalar

Bölgesel/yerel ya da ulusal markalar tarafından yerel mecralar kullanılarak yalnızca belli bir bölge için üretilmiş tüm yaratıcı pazarlama faaliyetleri ve kampanyalar bu kategoride değerlendirilir.

  • Yerel Kampanyalar

Bölgesel/yerel ya da ulusal markalar tarafından yerel mecralar kullanılarak yalnızca belli bir bölge için üretilmiş tüm yaratıcı pazarlama faaliyetleri ve kampanyalar bu kategoride değerlendirilir.

  • Yenilikçi Teknoloji Kullanımı

Bu kategori, markaların ürün veya hizmet konumlandırmalarına ve hedeflerine uygun olarak sanal gerçeklik, robot teknolojileri, giyilebilir teknoloji ürünleri, CGI ve yapay zeka gibi teknolojilerin kullanımını değerlendirir. Kampanyalarda kullanılan teknolojiler, son yıllarda gelişen yenilikçi teknolojiler olabileceği gibi daha önce mevcut olan ancak yaratıcı ve farklı şekillerde kullanılan teknolojiler de olabilir. Bu kategori, teknolojinin sunduğu imkanlarla marka etkileşimini yeniden şekillendiren, etkileyici ve yenilikçi projeleri kapsar.

Kanal Kategorileri

  • Addressable TV Kullanımı

Kampanya kapsamında hedef kitleye ulaşmak için hayata geçirilen tüm Addressable Tv içerikleri bu kategoride yarışır. Yarışan işler Adressable tv kullanımının hedeflenen iş sonucuna ulaşmadaki başarısı açısından değerlendirilecektir.

  • Ambient/ Yaratıcı Ortam Kullanımı

Geleneksel olmayan, günlük yaşantı içerisinde sıklıkla etkileşim içerisinde olunan outdoor ve indoor alanların tüketicilerin beklemediği bir şekilde kullanılarak marka mesajının iletildiği tüm uygulamalar bu kategoride yarışabilir. Outdoor – Indoor Kullanımı kategorisinde yarışan standart çalışmalar bu 15 kategoride yarışamaz.

  • Basın Kullanımı

Basılı veya dijital gazete ve dergi mecralarındaki reklam alanlarının kullanımı için yapılan çalışmalar bu kategoride yarışır.

  • Entegre Medya Kullanımı

Bu kategoride mecraların kampanya kapsamında ne ölçüde entegre kullanıldığı değerlendirilir. Kategoriye başvuracak işlerin en az 3 farklı mecrayı kullanmış olması gerekir.

  • Outdoor – Indoor Kullanımı

Billboardlar, yol panoları, tabelalar, otobüs durakları, bina ve araç giydirme, megalight, yer grafikleri vb. açık hava reklam alanları için yapılan çalışmalar ile mağaza ve AVM gibi mekan içi reklam alanlarında yapılan standart çalışmalar bu kategoride yarışır. Ambient/Yaratıcı Ortam Kullanımı kategorisinde yarışan çalışmalar bu kategoride yarışamaz.

  • Sesli Platform Kullanımı

Her türlü sesli platformdaki (radyo, podcast, müzik indirme/dinleme platformları vb.) reklam alanlarının kullanımı için yapılmış yaratıcı çalışmalar bu kategoride yarışır.

  • TV, Sinema ve Diğer Ekran Kullanımı

Bu kategoride televizyon, VOD (Video-on-Demand) platformları, servis sağlayıcıları ve sinemalardaki reklam alanlarının kullanımı için yapılan çalışmalar yarışır. “Diğer Ekran Kullanımları” arasında interaktif ve dijital ekranlar da yer almaktadır.

Medyada Mükemmellik

  • İçgörü ve Stratejide Mükemmellik

Bu kategoride tüketici ihtiyaçları ve içgörülerini kullanarak marka konumlamasına ve hedeflerine uygun biçimde oluşturulmuş medya stratejileri değerlendirilir.

  • Medya Planlamada Mükemmellik

Bu kategoride markanın hedefleri doğrultusunda medya mecralarının nasıl seçildiği ve seçilen mecraların yaratıcı kullanımları değerlendirilir. Yapılan başvurularda mesajın erişim ve frekans bilgileri ayrıntılı olarak belirtilmelidir.

  • Medya Uygulamasında Mükemmellik

Facebook, X, Instagram, Tiktok, YouTube, LinkedIn vb sosyal mecralar ve web siteleri, arama motorları, bloglar, video paylaşım siteleri dahil olmak üzere tüm çevrimiçi platformlarda kullanılmak üzere hazırlanan medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

Sektörel kategoriler

  • B2B

Hedef kitlesi bireyler değil, iş ortakları, şirketler olan markalar için hazırlanmış medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

  • Dayanıklı Tüketim / Küçük Ev Aletleri

Mobilya, beyaz eşya, küçük ev aletleri gibi tüm dayanıklı tüketim markaları için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

E-Ticaret

E-ticaret markaları için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

  • Finans

Bankacılık, sigortacılık, kredi kartları, banka kartları, emeklilik, sanal para servisleri, dijital ve mobil bankacılık için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

  • Giyim ve Aksesuar

Giyim, ayakkabı ve aksesuar markaları için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

  • İnşaat

İnşaat firmaları ve yapı malzemeleri markaları için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

  • Organize Perakende

Farklı marka ve ürün gruplarının birlikte satıldığı alışveriş merkezleri, zincir marketler, fast-food zincirleri, kahve zincirleri, kafeler, restoranlar, teknomarketler, yapı marketleri ve zincir mağazalar için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

  • Otomotiv ve Yan Sanayi

Otomotiv ve otomotiv yan sanayi markaları için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

  • Sağlık

Hastaneler, sağlık kurumları, ilaç şirketleri, tıbbı ekipman ve cihaz üreticileri, dişçilik hizmetleri alanlarında hizmet veren markalar için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

  • Seyahat / Ulaşım

Hava yolları, otobüs şirketleri, araç kiralama, tur şirketleri, oteller ve toplu taşıma markaları için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

  • Teknoloji Üreticileri

Bilgisayarlar, mobil cihazlar (telefonlar, tabletler, akıllı saatler), bilgisayar donanım ve yazılımları, VR cihazları, fotoğraf makineleri vb. tüm teknolojik ürün üreten markalar için hazırlanmış medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

  • Telekomünikasyon

GSM operatörleri ve internet servis sağlayıcıları için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

  • Temizlik

Ev ve diğer mekanların temizliğinde ve bakımında kullanılan temizlik ve hijyen ürünleri için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

  • Yiyecek / İçecek

Yiyecek ve içecek markaları için üretilmiş tüm medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir.

Diğer Sektörler

Yukarıdaki sektörler dışında farklı bir sektörde hizmet veren markalar için üretilmiş medya çalışmaları bu kategoriye başvurabilir. Bu kategoriye başvuran medya çalşmaları diğer sektörel kategorilere başvuramaz.

bradnverse awards featured medya
1 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
2 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Güncel Haberler
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Çin'de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Çin’de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye'den çekildi
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye’den çekildi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Haberler
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Nafizcan Önder
3 Mayıs 2025
İş dünyasının "Mad Man"leri Marketing Türkiye C Level Club’ta buluştu
Haberler
İş dünyasının “Mad Man”leri Marketing Türkiye C Level Club’ta buluştu
Sena Tufan
4 gün önce
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Haberler
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
İrem Alimoğlu
26 Mayıs 2025
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Haberler
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
İrem Alimoğlu
7 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.