1 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Elon Musk'tan YouTube'a rakip X TV | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Elon Musk’tan YouTube’a rakip X TV | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
5 Eylül 2024
3 dk okuma
Elon Musk'tan YouTube'a rakip X TV | Son 24 saatin gündemi

Elon Musk, YouTube’a rakip olması planlanan video platformu X TV’nin beta sürümünün kullanıma açıldığını doğruladı. İlk olarak Android sürümü yayınlanan platform LG, Amazon Fire TV ve Google TV cihazlarında kullanılabiliyor. Uygulamanın kullanılabilmesi için bir X hesabına sahip olunması gerekiyor. Söz konusu uygulama, kullanıcılarına özel içerikler, canlı etkinlikler ve haberler sunmayı vadediyor.

Murat Ülker: “Dünyaya pazarlama öğretiyoruz!”

Elon Musk'tan YouTube'a rakip X TV | Son 24 saatin gündemi

Murat Ülker, LinkedIn’de çok aktif, takipçi sayısı da etkileşimi de her gün artıyor. Aklımda hem birikimlerini dinlemek hem de kendisini daha yakından tanımak var. Hani derler ya gönlümdeki oldu, “Hadi gelin Ülker’in bir üretim şirketinden pazarlamayı odağına alan bir şirkete dönüşmesini konuşalım” dedi. Murat Ülker’in birikimleri ve bu sene 80. yılını kutlayan Ülker’in başarılarla dolu geçmişi, geleceğe ilişkin söylemleri çok değerli ve elbette kurumsal bir söyleşi hepimize pek çok şey öğretir ama ben madem sorularımıza zaman ayırdı o halde hayata ilişkin de konuşalım istedim. Kırmadı tüm sorularımı yanıtladı.

Günseli Özen’in Murat Ülker ile söyleşisinin ikinci bölümünü okumak için TIKLAYIN!

Polimat CMO’ların yükselişi!

Elon Musk'tan YouTube'a rakip X TV | Son 24 saatin gündemi

Teknolojinin hızla gelişmesi ve tüketici davranışlarının günbegün karmaşıklaşmasıyla birlikte giderek daha dinamik ve çok yönlü bir alana dönüşüyor pazarlama… Bu dönüşüm de pazarlamacıları tek bir alanda uzmanlaşmak yerine birçok farklı disiplini bir araya getirebilen, yani “polimat” özelliklere sahip olmaya zorluyor… Peki, polimat olmak isteyen bir pazarlamacı kendini hangi alanlarda geliştirmeli? Çok yönlü olmak pazarlama profesyonellerine ne tür avantajlar sağlıyor? Deloitte, Technology & Transformation Business Unit Leader Hakan Göl liderliğinde ve elbette Türkiye’nin polimat pazarlamacılarıyla bu sorulara yanıt aradık…

Döner Almanya’yı fethetti: Almanlar haftada en az 1 kez döner yiyor!

Elon Musk'tan YouTube'a rakip X TV | Son 24 saatin gündemi

Twentify’ın yapay zeka destekli araştırma platformu Quals.ai, dönerin Almanya’da nasıl bir tutkuya dönüştüğünü bir araştırmayla ortaya koydu. Çalışma bu lezzetli fast food’un, tüketici alışkanlıklarını nasıl şekillendirdiğine dair ilginç sonuçlara işaret ediyor.

Almanya’da döner denince akla gelen sadece bir atıştırmalık değil; hızla tüketilen, pratik bir yemek alternatifi ve çok kültürlü bir toplumun parçası haline gelmiş bir yiyecek. Twentify’ın yapay zeka platformu Quals.ai tarafından yapılan araştırma, dönerin Alman tüketiciler arasındaki yerini ve algısını derinlemesine inceledi. Araştırma sonuçları, dönerin lezzeti ve sağlıklı içeriğiyle neden bu kadar sevildiğini, aynı zamanda artan fiyatlar ve besin değerine yönelik endişelerin nasıl şekillendiğini ortaya koyuyor. Çalışmanın verilerine göre döner, bir fast food ürünü olmaktan öte Almanya’da yaşayan farklı kültürler için artık bir ortak payda…

Okul alışverişi için velilerin ortalama bütçesi kaç TL?

Elon Musk'tan YouTube'a rakip X TV | Son 24 saatin gündemi

Hepsiburada, 16 Eylül 2024 tarihine kadar geçerli olacak okula dönüş kampanyasını başlattı. Söz konusu kampanya süreci ve Hepsiburada tarafından gerçekleştirilen “Okula Geri Dönüş – Alışveriş Dinamiklerini Anlama Araştırması’nın sonuçları Hepsiburada Ticari Grup Başkanı (CCO) Ender Özgün tarafından bugün gerçekleşen basın toplantısında açıklandı.

Araştırmada öne çıkan diğer bulgular ise şöyle:

  • Kırtasiye ürünleri ve ayakkabı her yaş grubunda, en çok tercih edilen kategoriler arasında yer alıyor. Onları yüzde 69 ile çanta takip ediyor.
  • Araştırmaya katılan aileler, okul alışverişine ortalama 10 bin TL bütçe ayırıyor. Araştırmaya göre, 1000 TL’den daha az bütçe ayırdığını belirtenlerin oranı yüzde 1, bin- 2 bin TL arası bütçe ayırdığını söyleyenlerin oranı yüzde 3, 2-3 bin TL arası bütçe ayırdığını belirtenlerin oranı yüzde 8, 3-5 bin TL arası bütçe ayırdığını belirtenlerin oranı yüzde 15, 5-7 bin TL arası bütçe ayırdığını belirtenlerin oranı yüzde 19, 7-10 bin TL arası bütçesi olduğunu ifade edenlerin oranı yüzde 13 olurken; 10-15 bin TL’den daha fazla bütçesi olduğunu belirtenlerin oranı yüzde 20 olarak araştırmaya yansıdı. 15 bin TL’den daha fazla bütçesi olduğunu söyleyenlerin oranı ise yüzde 17 olarak araştırmaya yansıdı.

Gerety Awards 2024’ün kazananları belli oldu!

featured
1 İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
İş insanı İrfan Orakçıoğlu hayatını kaybetti
2 BYD Seal, reklamları "solladı"
BYD Seal, reklamları “solladı”
3 Ticaret Bakanlığı'ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
Ticaret Bakanlığı’ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
4 Ekonomide kuşak farkı: Gençler daha sert, daha temkinli!
Ekonomide kuşak farkı: Gençler daha sert, daha temkinli!
5 Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Güncel Haberler
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi...
Yıla damga vuran 4 mega müşteri trendi…
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Marketing Türkiye Haziran sayısında İtalyan rüzgarı...
Marketing Türkiye Haziran sayısında İtalyan rüzgarı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

HAYTAP'tan dünyada bir ilk: Yuva arayan patiler iPhone ekranlarında!
Haberler
HAYTAP’tan dünyada bir ilk: Yuva arayan patiler iPhone ekranlarında!
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Elektrikli süpürge alışkanlıkları değişiyor!
Haberler
Elektrikli süpürge alışkanlıkları değişiyor!
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
Haberler
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Türk CEO'ların risk algısı, küresel meslektaşlarına kıyasla daha yüksek
Haberler
Türk CEO’ların risk algısı, küresel meslektaşlarına kıyasla daha yüksek
Marketing Türkiye
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.