15 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Haberler

Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!

Nafizcan Önder
2 saat önce
3 dk okuma

YouTube artık yalnızca içerik izlenen bir platform değil; izlenecek içeriği seçmede de milyonların başvurduğu bir rehber. Peki, dizi, film ve platform önerilerinin milyonlara ulaştığı bu ekosistemde kimin sesi daha çok yankılanıyor? Marketing Türkiye ile MTM Medya Takip Merkezi iş birliğiyle hazırlanan Marketing Türkiye YouTube Rating Report serisinin odağında bu kez dizi-film tavsiye kanalları yer alıyor. Raporda daha rasyonel ve şeffaf sonuçlara ulaşmak adına bireysel ve kurumsal kanallar ayrı kategorilerde değerlendiriliyor. Sonuçlar ise dijital içerik dünyasındaki en çok izlenen kanalları gözler önüne seriyor…

Kurumsal kanallar kategorisinde zirve “tabii resmi“nin! Hem en çok aboneye sahip kanal hem de en çok izlenen kanal olarak liderliğini ilan eden tabii resmi, yerli içerik yatırımlarının dijital izleyici üzerindeki karşılığını net biçimde gösteriyor.

En çok içerik üreten platform kanalı HBO Max Türkiye, içerik hacmiyle öne çıkarken; Disney+ Türkiye iki farklı alanda, video başına en çok izlenme ve aylık en yüksek izlenme ortalaması kategorilerinde dikkat çekiyor.
Aylık bazda abone sayısını en hızlı artıran platform ise Amazon Prime Video Türkiye oluyor. Platform her ay ortalama 66 bin yeni abone kazanarak büyüme hızında fark yaratıyor.

Bireysel içerik üreticilerinde “Murat Soner” etkisi

Dizi ve film eleştirilerinde mizahı, analizle harmanlayan Murat Soner, bireysel kategoride tartışmasız liderliğini koruyor. Hem en çok aboneye sahip hem de en çok izlenen kanal olarak zirvede yer alan Soner, video başına erişim ve etkileşim oranlarında da açık ara önde.

Kült yapımlardan yeni vizyon filmlerine uzanan yorumlarıyla öne çıkan Sinema Zamanı, “en çok içerik üreten kanal” unvanını alırken; Sinema Bağımlısı “video başına en çok izlenme” kategorisinde dikkat çekiyor. Raporun yükselen yıldızı ise Film Ekspress… Aylık ortalama izlenme oranıyla dizi-film öneri ekosisteminin yeni güçlü oyuncularından biri haline geldi.

Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!

Araştırmanın Metodolojisi

Marketing Türkiye için MTM – Medya Takip Merkezi’nin gerçekleştirdiği Tüm Zamanlar Dizi-Film Tavsiye Kanalları YouTube Rating Report’ta; dizi film tanıtımı ve tavsiyesi olan ve YouTube için içerik üreten kanallar değerlendirmeye alındı. 30 Eylül 2025 ve öncesinde Türkiye’deki kullanıcıları hedefleyen ve dili Türkçe olan kanallar değerlendirilirken listede yer alan kanaların basın meslek ilkeleri ve kanunlara uygun nitelikte olunması gözetildi. Tanıtım ve tavsiye içermeyen; kaçak ve korsan izlemeye yönlendiren kanallar kapsam dışında tutulmuştur.

YouTube Rating Report sonuçları açıklandı: Mart ayında haberin merkezi “YouTube” oldu!
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede...
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede…
4 Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
Yarınlar yokmuş gibi harcayanlar: Doom spender’lar
5 Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Güncel Haberler
Karaca’nın medya planlama süreçleri Staff Medya'ya emanet...
Karaca’nın medya planlama süreçleri Staff Medya’ya emanet…
Türkiye'nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi...
Türkiye’nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi…
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sağlık çalışanları güvende değil! Şiddet vakaları 122 bini aştı!
Haberler
Sağlık çalışanları güvende değil! Şiddet vakaları 122 bini aştı!
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Haberler
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Marketing Türkiye
12 Eylül 2025
Google, Apple ile dalga geçti: "Belki de telefonu değiştirmenin zamanı gelmiştir"
Haberler
Google, Apple ile dalga geçti: “Belki de telefonu değiştirmenin zamanı gelmiştir”
İrem Alimoğlu
5 Ağustos 2025
Toplumsal cinsiyet eşitliği alarm veriyor: 2030 hedefleri tehlikede
Haberler
Toplumsal cinsiyet eşitliği alarm veriyor: 2030 hedefleri tehlikede
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.