
Edenred Türkiye ve Humm Organic’ten çalışan mutluluğuna ortak adım
Ticket Restaurant markasıyla Türkiye’yi yemek kartı ile tanıştıran Edenred ve sağlıklı beslenmeyi inovatif yaklaşımlarla yeniden şekillendiren Humm Organic, iş hayatında doğru beslenmeyi destekleyen bir kampanya başlattı. Ticket Restaurant kullanıcıları, Humm Organic online satış sitesi üzerinden yaptıkları 1.000 TL üzeri alışverişlerde yüzde 35 indirimden yararlanacak.
Yoğun iş temposu arasında sağlıksız atıştırmalıklarla geçiştirilen ara öğünler, birçok masa başı çalışanın beslenme düzenini olumsuz yönde etkiliyor. Bu durum, çalışanların sadece fiziksel değil; zihinsel sağlıkları, üretkenlikleri ve iş tatminlerine de doğrudan yansıyor. Tam da bu noktada, organik beslenme yükselen bir trend olarak öne çıkarken, temiz içerikli gıdalara kolay erişim, çalışanlar için temel bir ihtiyaç haline geliyor. Bu ihtiyaca yanıt vermek üzere, Ticket Restaurant yemek kartı ile yüzde yüz organik atıştırmalık markası Humm Organic, çalışanların beslenme alışkanlıklarına değer katan bir iş birliği yaptılar.
Bu iş birliği kapsamında Ticket Restaurant yemek kartı kullanıcıları, Türkiye’nin en kapsamlı organik ürün portföyüne sahip markası Humm Organic’in temiz reçeteli ürünlerinden yaptıkları 1.000 TL ve üzeri alışverişlerde yüzde 35’lik indirimden faydalanma imkanı buluyor. Yüzde 100 organik, hiçbir katkı maddesi, şeker, renklendirici ve koruyucu içermeyen Humm Organic ürünleri, kraker ve grissiniden kahvaltılık gevreğe, kurabiyeden keke, her damak zevkine hitap eden sağlıklı ve lezzetli alternatifler sunuyor.
İş birliği hakkında konuşan Edenred Türkiye Pazarlama Direktörü Zeynep Ege Dura, “İnsanı merkezine alan hizmet anlayışımız tüm paydaşlarımızın sesini doğru duymak ve gerçek ihtiyaçlarına yanıt vermek üzerine kurulu. İş dünyasına hayat kalitesini artıran kişiselleştirilmiş deneyimler sunmayı her zaman önceliklendiriyoruz. Bununla birlikte, çeşitli açılardan değer yaratarak kapsamlı bir yaklaşım benimsiyoruz. Humm Organic iş birliğimiz de çalışan esenliğinin temelinde yer alan sağlıklı beslenme alışkanlıklarını desteklemek üzere kurgulandı” dedi.
Humm Organic Pazarlama Grup Müdürü Ayşe Sarımehmet Barsan, “Sağlıklı atıştırmalıkları herkes için erişilebilir kılmak üzere gerçekleştirdiğimiz bu iş birliği sayesinde binlerce çalışana ulaşacağız. Böylece özellikle yoğun tempoda çalışanlar için bilinçli beslenmeye dair doğru seçim yapmayı kolaylaştıracak hem ofiste hem de evde sağlıklı atıştırmalık kültürünü destekleyeceğiz” dedi.