Eczacıbaşı’nın markaları hangi ajansla anlaştı? SesliHarfler İnteraktif Reklam Ajansı, Eczacıbaşı Girişim çatısı altında yer alan tüketim ürünlerinden Selin ve Hijyen Max’la anlaştı. SesliHarfler, Selin ve Hijyen Max markalarının dijital kreatif süreçlerini ve sosyal medyasını yönetecek. 1 ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor? 2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya! 3 Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu 4 Dünyanın en değerli şirketi belli oldu 5 Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladıGüncel Haberler happn, “Perfect Date” ile ilk buluşmanın yükünü hafifletiyor 32. İstanbul Caz Festivali başladı Hafsanur Sancaktutan, Elidor’un satışa sunulduğu 31 ülkenin marka yüzü olduSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE