20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
easyJet'ten "konuşan" reklam panoları!
Haberler

easyJet’ten “konuşan” reklam panoları!

Sena Tufan
3 Nisan 2024
2 dk okuma

Havayolu şirketi easyJet, daha fazla insanı pilot olmaya teşvik etmek ve bu alanda eğitim almayı düşünmeye teşvik etmek amacıyla yeni bir yetenek testini hayata geçirdi.

EasyJet, her iki Britanyalıdan birinin havayolu pilotu olmak ve ticari bir jeti uçurmayı öğrenmek için hangi niteliklere sahip olması gerektiğini bilmediğini ortaya koyan araştırmanın ardından harekete geçtiğini açıkladı. Online olarak yapılan araştırmada, katılımcıların yön duygusu ve hıza tepki verme gibi havayolu pilotu olmak için gereken bazı becerileri değerlendirildi.

Havayolu şirketi yaptığı araştırmada, insanların yüzde 57’sinin pilot olmak için üniversite diploması gerektiğine inandığını ve yüzde 80’inin de 20’de 20 görme yetisine sahip olunması gerektiğini düşündüğünü tespit ettikten sonra bu işle ilgili yanlış kanıları ortadan kaldırmak istediğini açıkladı.

EasyJet tarafından kısa süre önce yapılan bir anket, genç kızların yarısının pilotluğun erkek işi olduğuna inandıklarını ortaya koydu.

easyJet'ten "konuşan" reklam panoları!

Kampanya, Çarşamba günü Londra’nın merkezinde bir reklam panosuna bağlanmış gerçek bir easyJet pilotunun yer aldığı “konuşan” bir reklam panosuyla başlatıldı. EasyJet, uçuş deneyimi çok az olan ya da hiç olmayan pilot adaylarına verdikleri eğitimle yaklaşık iki yıl içinde ticari bir yolcu jetini kullanmalarına yardımcı oluyor.

Genç kadınları hedefliyor

Kampanya, daha fazla kişinin pilot olmayı düşünmesini teşvik etmeyi ve özellikle kadınların bu meslek grubunda daha fazla yer almalarını hedefliyor.

EasyJet’in Avrupa çapında genç kadınları pilotluk kariyerini düşünmeye teşvik etmek için hayata geçirdiği bu kampayayla, Konuşan Billboard’lar Londra’da potansiyel genç pilot adaylarıyla sohbet etmesi için kokpitten çıkıp reklam panosuna oturan Kaptan Sarah Acklerley’i içeriyor.

EasyJet’ten Kaptan Sarah Ackerley şunları söyledi:

“Havacılıkta cinsiyet ayrımcılığıyla mücadele etmek easyJet için uzun süredir devam eden bir görev ve insanların bu işi yapmak için hangi becerilerin gerçekten önemli olduğuna dair gerçek bir fikir edinmelerini ve daha fazla kadını mesleğe teşvik etmelerini sağlayan bu son kampanyanın bir parçası olmaktan heyecan duyuyorum. Bu, desteklemekten gurur duyduğum son derece ödüllendirici bir kariyer ve umarım daha fazla insan yeni interaktif testimize katılarak sahip olduklarını hiç bilmedikleri bir yeteneği keşfetmek için kendilerine meydan okuyabilir. Gelecekte onları bizimle uçarken görmeyi umuyorum.”

Ünlü sanat ikonları yüzlerce yıllık tablolarını terk etti…

featured Kadın
1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21-27 Kasım)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21-27 Kasım)
Sena Tufan
3 hafta önce
Gıdada tüketicinin zor tercihi: Fiyat mı sağlık mı?
Haberler
Gıdada tüketicinin zor tercihi: Fiyat mı sağlık mı?
Nafizcan Önder
4 Ekim 2025
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Haberler
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Twitter'ın logosu değişti
Haberler
X, kullanıcı profilleri için menşei etiketleri getirdi
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.