E-ticaret sitesine dev yatırım
Boyner Grup’un e-ticaret girişimi olarak 2011 yılında kurulan Morhipo.com 4 yılı geride bıraktı. Boyner Grup, 5. yaşına giren Morhipo.com’un sermayesini 150 milyon TL artırdı. Bu yeni yatırımla Morhipo.com ‘online’ mağazacılıktan, çok markalı “all-line” mağazacılığa geçişe yapacak. 2011’den bugüne geçen 4 yılda cirosunu tam 14 kat artıran Morhipo.com 2015’te de %70 oranında büyümeyi planlıyor.
Boyner Grup CFO’su Türkay Tatar, “Boyner Grup olarak e-ticaretin büyümeye devam edeceğine ve morhipo.com’un yenilikçi hizmetleri ile sektörünün lideri olacağına inancımız tam. Perakende sektöründe artık sadece ‘online’ değil ‘all-line’, yani her kanaldan müşteriye ulaşılan bir döneme giriyoruz. Morhipo.com yakın gelecekte mağazalar ile online sitelerin müşteriye tek kanaldan hizmet vereceği “all-line” dönemde Boyner Grup’un perakende stratejisinde çok önemli bir yere sahip. Bu nedenle Boyner Holding ve Boyner ailesinin de katılımıyla şirketimize sermaye artırımı yolu ile 150 Milyon TL yatırım yapma kararı aldık.” dedi.
Morhipo.com’un Genel Müdürü Şule Arditti ise “Morhipo.com müşterisine sunduğu fırsat ve sezon ürünleri ile sektöre hızlı ve farklı bir giriş yaparak kısa sürede çok büyük ilgi topladı. Moda alanında iddialıyız. Giyim, kozmetik, çocuk ve dekorasyonda 5000’in üzerinde markayı ve ayrıca özel üretim markalarımızı müşterilerimize sunuyoruz. 4 yıldır da hayata geçirdiğimiz pek çok yeni uygulama ile müşterilerimizin koşulsuz mutluluğu ve rahatlığını hedefledik ve müşterilerimizin alışveriş deneyimini en üst seviyeye taşımak için çalıştık. Bu sayede gelirlerimizi 4 yılda 14 kat artırdık. 2015 büyüme hedefimiz ise %70 düzeyinde.”