E-ticaret masaya yatılıyor
TOBB izniyle gerçekleşen ilk ve tek e-ticaret organizasyonu olma özelliği taşıyan “3. E-Ticaret Konferansı ve Fuarı” 15 Mayıs’ta sektör temsilcilerini bir araya getiriyor. Bu yılki ana teması “perakende sektörüne yönelik e-ticaret stratejileri” olan konferans, Türkiye’den ve yurt dışından yön veren isimleri çeşitli sunum ve paneller buluşturacak. Konferansta, dijital stratejiler geliştirme konusunda önemli bilgiler aktaracak olan Paul Smith ve kendine has sunumuyla sektöre dair önemli bilgileri katılımcılarla paylaşan Serdar Kuzuloğlu konferans konuşmacıları arasında yer alacak. Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenecek olan E-Ticaret Konferansı ve Fuarı, sektör açısından Türkiye’deki ve dünyadaki son trendleri ortaya koymayı hedefliyor.
PR Smith CEO’su Paul Smith konferans konuşmacıları arasında yer aldığı organizasyon Türkiye ve yurtdışından sektörün önde gelen isimleri katılımcılarla buluşturacak. Çok ve uzun süre çalışan yoğun pazarlama ekipleri için, dijital pazarlama stratejisi olmadan ne kadar çalışsalar da sonuç alınmasının çok zor olduğunu belirten Paul Smith, rekabette eksik olan tutarlı bir dijital pazarlama stratejinin nasıl geliştirilmesi gerektiğine yönelik bilgiler aktaracak.
Dünya çapındaki bir başarı hikâyesi olan Net-A-Porter’ın, kurucu ortağı ve Avustralya’nın perakende alanındaki en güçlü kadınlarından biri olarak anılan Megan Quinn, 3. Eticaret Konferansı ve Fuarı kapsamında ilk kez Türkiye’deki sektör temsilcileriyle buluşuyor. Net-A-Porter’ın, kurucularından biri ve kreatif direktörü olarak edinmiş olduğu vizyon ve deneyimlerini katılımcılarla paylaşacak olan Quinn, bu uluslararası üne sahip ve oyun değiştiren girişimle birlikte, “21. Yüzyılda e-Ticarette Mükemmelliğin nasıl elde edileceğine” dair tecrübelerini aktaracak.
Konferansın bir diğer konuşmacısı olan Evenby CEO’su Valerie Dagand Moxhet ise hem tüketici hem de girişimci olarak kadınların e-ticaretin geleceğine etkisine dair çok önemli bilgiler paylaşacak.
E-ticaret ve dijital ekonominin geldiği noktanın ve gelişimi için yapılması gerekenlerin analiz edileceği fuar ve konferansla, sektör ve ilgili alanlarda faaliyet gösteren kurumların temsilcilerinin bir araya getirilmesi, görüş alışverişinde bulunarak, ürün ve hizmetlerini tanıtabilecekleri bir platform sağlanması amaçlanıyor. BKM’nin katkıları, Asseco SEE, Biznet, Call Center Hotel, CCC, Encore, İHS Telekom, PayU ve Turkcell’in desteğiyle düzenlenen konferansın gündem başlıkları arasında,online alışverişlerin hatırı sayılır bir bölümünü oluşturan perakende sektöründeki en son e-ticaret trendleri, yasal düzenlemeler, omni channel uygulamaları, datanın kazanca dönüştürülmesi, sosyal medya, ödeme sistemleri, müşteri hizmetleri gibi farklı konular da yer alacak.