1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
DWS x TWIST kapsül koleksiyonu Snapchat’te
Haberler

DWS x TWIST kapsül koleksiyonu Snapchat’te

Marketing Türkiye
1 Ekim 2019
2 dk okuma

Twist markasının kendine özgü tarzıyla bağdaşan ve Japonya’da oldukça popüler olan Dirty Workers Studio ekibi yeni bir kapsül koleksiyonu çıkartmak için çalışmalara başladı. Bu buluşmayla body marbling sanatı; Twist ürünlerine taşınmış oldu.

Dirty Workers Studio ekibiyle yirmi gün içerisinde, dokuz farklı ilde, on Twist mağazası ziyaret etmek için özel bir karavan tasarlandı ve marka sloganı olan “Sokağın Özgür Ruhu” teması ile yolculuğa başlandı. Ziyaret edilen mağazalarda katılımcılar ile birlikte etkinlikler düzenlendi.

DWS x TWIST kapsül koleksiyonu Snapchat’te

DWS x TWIST kapsül koleksiyonuna, bu etkinliklerde kullanılmak üzere kişiselleştirilmeye uygun beyaz, basic ürünler ilave edildi. Ziyaretçilerin tercihlerine göre seçilen ürünü marbling tekniğiyle kişiselleştiren DWS ekibi, etkinlikte görsel bir şölenle bu özel desenleri Twist ürünleri üzerinde hayata geçirdi.

Cereyan Medya ile birlikte Snapchat’in Türkiye temsilcisi Goodroll ekibi de mağazalardaki etkinliğe katılımı artırmak için Twist’in hedef kitlesi olan 15-44 yaş kadınların sık kullandığı mecraları analiz etti. Etkinliğin en önemli mecralarından biri olarak çıkan Snapchat için; Twist x DWS iş birliğini yansıtan bir Snap Lens kurgulandı. Bu lenslerin kodları etkinlik yapılan mağazaların içine offline olarak (Snap Code) entegre edildi.

DWS x TWIST kapsül koleksiyonu Snapchat’te

Sadece mağaza içerisindeki Snapcode’u kullananların değil, Snapchat “Keşfet” bölümünden de, sokağın özgür ruhunu yansıtan kişilere bu AR deneyimini sunmak istendi ve Snapchat’in ısı haritası verileri kullanıldı. Ekip, bu verilerden yararlanarak etkinlik yapılan Twist mağazaları etrafında da lensleri aktifleştirdi.

İletişim sonunda, 2000’den fazla kişi lensleri kullandı ve 694 kez sosyal medyada paylaşım yapıldı. Yirmi gün süren bu etkinlik iletişimiyle aynı dönemin 2018 yılı kıyaslandığında;

*Mağaza satışlarında yüzde 55,

*Mağaza ziyaretçilerinde yüzde 69,

*Günlük cirodaysa yüzde 100 artış gerçekleşti.

Tüm iletişim sonucunda 6 milyon kişiye ulaşıldı ve mağaza etkinliklerinin coşkusu sokağın özgür ruhlarına yakışır bir atmosferde gerçekleştirildi.

Ayrıntılı bilgi için: [email protected]

 

1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Çalışan memnuniyetsizliğinin şirketlere maliyeti belli oldu! Etkisi tahminlerin de üstünde...
Çalışan memnuniyetsizliğinin şirketlere maliyeti belli oldu! Etkisi tahminlerin de üstünde…
Google’dan eğitim dünyasına yapay zeka takviyesi: “Gemini for Education”
Google’dan eğitim dünyasına yapay zeka takviyesi: “Gemini for Education”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zekalar kendi toplumunu kuruyor!
Haberler
Yapay zekalar kendi toplumunu kuruyor!
İrem Alimoğlu
19 Mayıs 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (2-9 Mayıs)
Sena Tufan
9 Mayıs 2025
"Bir markanın en değerli başarısı, tavsiye edilmesidir"
Haberler
“Bir markanın en değerli başarısı, tavsiye edilmesidir”
Advertorial
6 Mayıs 2025
Apple'dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
Haberler
Apple’dan güçlü ikinci çeyrek: iPhone satışları yükseldi
İrem Alimoğlu
2 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.