Durex iletişim ajansını seçti Reckitt Benckiser Türkiye’nin, Durex markası için 2019’da birlikte çalışacağı ajansı belirlemek üzere Aralık ayında açtığı ajans konkuru sonuçlandı.Konkur sürecinden galibiyetle ayrılan Roy+Teddy, yeni dönemde de Durex’in tüm kreatif süreçlerini ve sosyal medya iletişimini üstlenmeye devam edecek. 1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu! 2 Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!” 3 Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır? 4 Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası… 5 İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)Güncel Haberler TÜİK açıkladı: Gelirin yarısı en zengin yüzde 20’lik kesime gidiyor Karaca İngiltere’de küresel markalara meydan okuyor! The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE