Durex iletişim ajansını seçti Reckitt Benckiser Türkiye’nin, Durex markası için 2019’da birlikte çalışacağı ajansı belirlemek üzere Aralık ayında açtığı ajans konkuru sonuçlandı.Konkur sürecinden galibiyetle ayrılan Roy+Teddy, yeni dönemde de Durex’in tüm kreatif süreçlerini ve sosyal medya iletişimini üstlenmeye devam edecek. 1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu! 2 Bir metnin yapay zeka tarafından yazıldığı nasıl anlaşılır? 3 Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor 4 The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu! 5 ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladıGüncel Haberler Sınıf farkı büyüyor: Yüksek gelirliler gıdaya, düşük gelirlilerden 3 kat fazla para harcıyor Bir sorunumuz var, ancak ümidimiz daha çok var… 3 milyon hane, 15 günde bir ağrı kesici alıyor!Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE