Dünyanın En İyi İkinci Müşteri Hizmetleri Şirketi AssisTT oldu!
Yüzde yüz Türk Telekom iştiraki olan AssisTT Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A.Ş., dünya çağrı merkezi sektörünün en prestijli ödüllerini veren Contact Center World’ün Las Vegas, ABD’de gerçekleşen dünya finallerinden gümüş madalyayla döndü. Haziran ayında Londra’da gerçekleşen EMEA Bölgesi finallerinde Türk Hava Yolları’na verdiği hizmetle En İyi Müşteri Hizmetleri alanında altın madalya alan AssisTT, bu başarısıyla dünya finallerinde yarışmaya hak kazanmıştı. Aynı yarışmada toplam 6 ödüle layık görülen çağrı merkezinin uygulamaları, dünyanın dört bir yanından gelen sektör temsilcilerinin de takdirini kazanmıştı. Bu kez dünya finallerinde yaptığı sunumla dikkatleri çeken AssisTT; Avrupa, Amerika ve Uzakdoğu’dan en büyük firmaların boy gösterdiği yarışmada önemli rakipleri geride bırakarak dünya ikincisi olmayı başardı. Kasım 2007’de kurulan AssisTT, 8500’e yakın çalışanı ile verdiği çağrı merkezi hizmetlerinin yanı sıra müşterilerinin satış ve pazarlama faaliyetlerinde bulunmalarına yönelik veri üreterek geleneksel çağrı merkezi fonksiyonlarından daha fazlasını sunuyor. AssisTT, bir çağrı merkezinden ziyade, müşteri irtibat noktası olarak hizmet veriyor. Sadece Türk Telekom’a değil, telekomünikasyon, ulaştırma, eğitim, IT gibi çeşitli sektörlerde ve kamuda lider 14 kurumsal şirkete de hizmet vermekte olan AssisTT, şu anda Türkiye’nin en büyük dış kaynaklı (outsourcing) çağrı merkezi ve kısa zamanda Türkiye’de çağrı merkezi işinin standartlarını belirleyen şirket olmayı hedefliyor.