19 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dunkin’ “ev hissi”ni açıkhavaya taşıyor
Haberler

Dunkin’ “ev hissi”ni açıkhavaya taşıyor

Sena Tufan
1 saat önce
2 dk okuma

Amerika’nın önde gelen donut şirketi Dunkin‘, uzun yıllardır mağaza içindeki güçlü kültürel kimliğiyle öne çıkarken, şimdi bu ikonik varlığını ev ortamına da taşımaya hazırlanıyor. BBH US ve PSOne imzasını taşıyan “Iconic Home” kampanyası, markanın “evde de Dunkin’ keyfi” fikrini yalın ve etkileyici bir tasarımla hayata geçiriyor.

Kampanyanın merkezinde son derece basit ama güçlü bir yaklaşım yer alıyor: Dunkin’ ambalajı, doğru açıyla katlandığında evi andıran bir görsel forma dönüşüyor. Marka bu sade ambalaj görselini, cesur degradelerle buluşturularak modern ve ferah bir estetik yaratıyor. Fazlalıklardan tamamen arındırılmış bu tasarım, Dunkin’in kolayca tanınan marka kimliğini ön plana çıkarırken aynı zamanda evde de keyifle tüketilebileceğini hatırlatıyor.

Dunkin’ “ev hissi”ni açıkhavaya taşıyor

Yedi farklı ürün çeşidini kapsayan kampanyada, her ambalaj görseli günün farklı saatlerini ve mevsimlerini yansıtan degrade arka planlarla eşleştiriliyor. Böylece Dunkin’in evde tüketim deneyimi, her an, her ruh haline ve her zevke uygun bir seçenek olarak konumlandırılıyor. Kampanya, Times Square’deki dev ekran dahil olmak üzere dijital ve statik açıkhava mecralarda, wild posting uygulamalarında ve dijital ile sosyal medya platformlarında geniş bir görünürlük kazanacak.

Fikrin gücü sadeliğinden geliyor

Dunkin’ “ev hissi”ni açıkhavaya taşıyor

J.M. Smucker Marka Deneyimi Kahve Direktörü Josh Williams, kampanyanın çıkış noktasını şu sözlerle özetliyor:

“Dunkin’ ev tüketiminde sevilen ve samimi bulunan bir marka olsa da akla gelen ilk seçenek olmayabiliyor. Bizim amacımız, tüketicilere aynı o ikonik Dunkin’ lezzetini evlerinde de yaşayabileceklerini hatırlatmak. Bu kampanya, zamansız ve özenle hazırlanmış tasarımıyla bu farkındalığı güçlü bir şekilde ortaya koyuyor. ‘Evde de Dunkin’ içebilirim’ duygusunu uyandırıyor. Bu, iş hedeflerimizi karşılayan basit ama şık bir çözüm.”

BBH USA Grup Kreatif Direktörü Sapna Ahluwalia ise kampanyanın yaratıcı fikrini şöyle aktarıyor: “Bu fikrin gücü sadeliğinden geliyor. Grafik bir ambalaj görseli bütün mesajı tek başına veriyor. Aslında sadece bir Dunkin’ paketi, doğru açıyla katlandığında bir evi andırıyor. Fazlalıklardan arındırılmış bu estetik, sıcaklık, konfor ve ev hissini yansıtırken, görsel anlamda kalabalık bir dünyada kendisini hemen öne çıkarıyor.”

Kaynak: LBB Online

Yiyecek içecek markaları neden “lip balm” çıkarıyor?

dunkin' featured
1 Her 3 gençten 1'i ne eğitimde ne istihdamda!
Her 3 gençten 1’i ne eğitimde ne istihdamda!
2 İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Eylül)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Eylül)
3 Türkiye Innovation Week 2025, yapay zeka ve inovasyon liderlerini bir araya getiriyor
Türkiye Innovation Week 2025, yapay zeka ve inovasyon liderlerini bir araya getiriyor
4 Markaların yeni oyun alanı: The Summer I Turned Pretty
Markaların yeni oyun alanı: The Summer I Turned Pretty
5 PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: "Cesur, sakin ve mevsimsiz"
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: “Cesur, sakin ve mevsimsiz”
Güncel Haberler
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
BMW logosunda sessiz dönüşüm
BMW logosunda sessiz dönüşüm
Dunkin’ “ev hissi”ni açıkhavaya taşıyor
Dunkin’ “ev hissi”ni açıkhavaya taşıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

La Lorraine'in Türkiye & Orta Doğu Bölge Başkan Yardımcısı Neslihan Nigiz Ulak oldu
Haberler
La Lorraine’in Türkiye & Orta Doğu Bölge Başkan Yardımcısı Neslihan Nigiz Ulak oldu
Marketing Türkiye
3 gün önce
Can Holding'e operasyon: Habertürk ve Show TV’ye el konuldu
Haberler
Can Holding’e operasyon: Habertürk ve Show TV’ye el konuldu
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
WFEB Başkanı Dr. Sanjay Pradhan: “Güçlü etik uygulamaları olan şirketler, diğerlerinden yüzde 40 daha iyi performans gösteriyor”
Haberler
WFEB Başkanı Dr. Sanjay Pradhan: “Güçlü etik uygulamaları olan şirketler, diğerlerinden yüzde 40 daha iyi performans gösteriyor”
İrem Alimoğlu
19 Temmuz 2025
"İnsan mı yapay zeka mı?" Tüketici içeriğin kaynağını bilmek istiyor...
Haberler
“İnsan mı yapay zeka mı?” Tüketici içeriğin kaynağını bilmek istiyor…
Nafizcan Önder
27 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.