17 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Haberler

Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı

Sena Tufan
3 hafta önce
2 dk okuma

Fransa’nın Lille kentinde yaşayan satış profesyoneli ve girişimci Dagobert Renouf, düğün masraflarını sıra dışı bir yöntemle karşıladı. Renouf, smokininde oluşturduğu reklam alanlarına start up logoları konumlandırdı. Bu reklam alanlarını satışa sunan Renouf, düğününü tamamen sponsorlarla finanse etti.

Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı

Temmuz ayında sosyal medyada yaptığı duyuruyla damatlığını “reklam mecrası”na dönüştüreceğini açıklayan Renouf, bir terziyle çalışarak smokin ceketi üzerine 26 teknoloji şirketinin logosunu işledi. Sponsorluklar; yapay zeka, SaaS, yazılım araçları ve Renouf’un çalıştığı CompAi gibi girişimleri kapsadı.

Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı

Renouf, kariyerini yazılım mühendisliğinden girişimciliğe uzanan bir yolculuk olarak tanımlıyor. LinkedIn profilinde yer alan bilgilere göre, beş yıl boyunca kendi girişimini bootstrapping (dış maddi kaynaklara başvurmadan, kendi kaynaklarını kullanarak işini kurma, işletme ve büyütme süreci) modeliyle büyütmeye çalıştı ve bu süreçte 100 bin dolardan fazla yatırım yaptı. Ancak yaşadığı ciddi tükenmişlik sonrası dikkat çekici ve yaratıcı projelerle öne çıkma stratejisine yöneldi.

Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı

Düşük maliyet, yüksek görünürlük

Kişisel etkinliklerin marka görünürlüğü için kullanılması sektörde yeni değil; ancak Renouf’un bu hamlesi, kapsamı ve uygulama şekliyle dikkat çekti. Smokin üzerindeki logolar, düğünde adeta giyilebilir bir reklam yüzeyi oluşturdu ve markalara düşük maliyetle yüksek görünürlük sağladı. Renouf’un girişimi, yaratıcı pazarlama uygulamalarının sınırlarını yeniden gündeme getirirken, sektör tarafından “kişisel anların ticari fırsatlara dönüşmesinin çarpıcı bir örneği” olarak değerlendiriliyor.

Kaynak: Famous Campaigns

featured
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
4 13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
5 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
Güncel Haberler
The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
Kadınların yüzde 61'ine göre başarının anahtarı "finansal bağımsızlık"
Kadınların yüzde 61’ine göre başarının anahtarı “finansal bağımsızlık”
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Bursa kestane şekeri ve İpsala pirinci AB’den coğrafi işaret aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
Haberler
13. HbbTV Symposium & Awards 2025, Tvekstra eş ev sahipliğinde gerçekleşecek
İrem Alimoğlu
7 gün önce
Friends’in efsane kafesi Central Perk, Times Square’e taşındı
Haberler
Friends’in efsane kafesi Central Perk, Times Square’e taşındı
Sena Tufan
18 Eylül 2025
Markaların yeni oyun alanı: The Summer I Turned Pretty
Haberler
Markaların yeni oyun alanı: The Summer I Turned Pretty
Sena Tufan
12 Eylül 2025
İstanbul’a yakın, yatırım fırsatları da sunan 7 tatil rotası...
Haberler
İstanbul’a yakın, yatırım fırsatları da sunan 7 tatil rotası…
Sena Tufan
3 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.