14 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Haberler

Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı

Sena Tufan
30 Ekim 2025
2 dk okuma

Fransa’nın Lille kentinde yaşayan satış profesyoneli ve girişimci Dagobert Renouf, düğün masraflarını sıra dışı bir yöntemle karşıladı. Renouf, smokininde oluşturduğu reklam alanlarına start up logoları konumlandırdı. Bu reklam alanlarını satışa sunan Renouf, düğününü tamamen sponsorlarla finanse etti.

Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı

Temmuz ayında sosyal medyada yaptığı duyuruyla damatlığını “reklam mecrası”na dönüştüreceğini açıklayan Renouf, bir terziyle çalışarak smokin ceketi üzerine 26 teknoloji şirketinin logosunu işledi. Sponsorluklar; yapay zeka, SaaS, yazılım araçları ve Renouf’un çalıştığı CompAi gibi girişimleri kapsadı.

Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı

Renouf, kariyerini yazılım mühendisliğinden girişimciliğe uzanan bir yolculuk olarak tanımlıyor. LinkedIn profilinde yer alan bilgilere göre, beş yıl boyunca kendi girişimini bootstrapping (dış maddi kaynaklara başvurmadan, kendi kaynaklarını kullanarak işini kurma, işletme ve büyütme süreci) modeliyle büyütmeye çalıştı ve bu süreçte 100 bin dolardan fazla yatırım yaptı. Ancak yaşadığı ciddi tükenmişlik sonrası dikkat çekici ve yaratıcı projelerle öne çıkma stratejisine yöneldi.

Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı

Düşük maliyet, yüksek görünürlük

Kişisel etkinliklerin marka görünürlüğü için kullanılması sektörde yeni değil; ancak Renouf’un bu hamlesi, kapsamı ve uygulama şekliyle dikkat çekti. Smokin üzerindeki logolar, düğünde adeta giyilebilir bir reklam yüzeyi oluşturdu ve markalara düşük maliyetle yüksek görünürlük sağladı. Renouf’un girişimi, yaratıcı pazarlama uygulamalarının sınırlarını yeniden gündeme getirirken, sektör tarafından “kişisel anların ticari fırsatlara dönüşmesinin çarpıcı bir örneği” olarak değerlendiriliyor.

Kaynak: Famous Campaigns

featured
1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
3 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
4 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
Yaşlanan nüfus ile evde bakım talebi artıyor. Çözüm ise akıllı evlerde...
Yaşlanan nüfus ile evde bakım talebi artıyor. Çözüm ise akıllı evlerde…
Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
"Enerji canavarı" yapay zeka iklim krizine çözüm olabilir mi?
“Enerji canavarı” yapay zeka iklim krizine çözüm olabilir mi?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Haberler
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Sena Tufan
7 gün önce
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
Haberler
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Skechers, “Yürüyene Hayat Çok” diyerek şehirde ikinci yürüyüşünü gerçekleştirdi
Haberler
Skechers, “Yürüyene Hayat Çok” diyerek şehirde ikinci yürüyüşünü gerçekleştirdi
İrem Alimoğlu
5 Kasım 2025
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Haberler
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Marketing Türkiye
21 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.