Dubai’nin influencer iletişimi Stay Influence’a emanet
Bu yıl sektördeki 7’nci yılını kutlayan Stay Influence, influencer ve dijital pazarlama alanında bugüne kadar hizmet verdiği onlarca yerli ve yabancı marka arasına global bir marka daha ekledi. Stay Influence, Dubai Ekonomi ve Turizm Bakanlığı’nın dünyadaki turizm elçisi partnerlerinden bir tanesi olarak Dubai’nin Türkiye’deki tanıtımı ile ilgili çalışmalarını üstlenecek.
Fütüristik yaşam ve eğlence alanlarına sahip olan Dubai’nin özellikle kış aylarında tatil için tercih edilebilecek en yakın noktalar arasında olması ve Türkiye ile olan uluslararası anlaşmalar sayesinde 24 saat gibi bir sürede sonuçlanan online vize başvuruları, Dubai’yi Türkiye’de yaşayanlar için oldukça cazip hale getiriyor. Yılın her döneminde dünyanın her yerinden gelen turistleri ağırlayan Dubai, son yılların en gözde turizm destinasyonlarından bir tanesi olmayı başardı.
Yeni anlaşmalar ve sürprizler yolda
Dubai Ekonomi ve Turizm Bakanlığı için ilk çalışmalarını hayata geçiren Stay Influence, belirli periyotlarda farklı kategorilerde içerik üreten birçok isim ile Dubai ziyaretleri gerçekleştirerek, Dubai’nin herkes için sunduğu tatil avantajlarını Türkiye’deki kitlelere aktardı. Stay Influence CEO’su Orhan Beyazıt bu iş birliğine dair görüşlerini bizlerle paylaştı:
“Dubai influencer iletişimimiz son hızla devam ediyor. İlk etapta farklı kategorilerden 8 Türk içerik üreticisini Dubai’de ağırladık. Yaz dönemi sonrasında influencer iletişimi haricinde celebrity projelerimiz de gündeme gelecek.
İlk kurulduğu günden bu yana ajansımızın vizyonu ‘Bir ayağı yurt dışında olan global bir ajans olmak; sıradan işler değil, globalde adından söz ettiren işler yapmak.’ Geçen yıl Türkiye’de 2 farklı işimiz ile 4 ödül aldık, global pazarlama ödüllerinde finallere kaldığımız oldu. Vizyonumuzun ‘Bir ayağı yurt dışında olan ajans olmak’ kısmını, ‘Global bir ajans olmak’ vizyonuna doğru genişlettik. Çünkü zaten uzun bir süredir bir ayağımız dışarıda.
4-5 yıldır birçok Türk markasının yurt dışı influencer iletişimini üstlendiğimiz gibi, Türkiye’ye yatırım yapmak isteyen yabancı markaların da Türkiye iletişimini yönetiyoruz.
Son iş birliğimiz Dubai Turizm & Ekonomi Bakanlığı’nda olduğu gibi alanında en büyük markalarla çalışıyoruz. Dünyanın en büyük oyun yapım ve geliştirme şirketlerinden bir tanesi olan Amerika merkezli Epic Games/Core Games ile uzun süre çalışma fırsatı bulduk. Şimdiye kadar Çin’den Amerika’ya, Rusya’dan Dubai’ye kadar birçok ülkeden markayla çalışma deneyimi ve influencer networkü elde ettik. Mesela artık şunu da yapabiliyoruz, yabancı markalara kendi ülkelerinde hizmet vermeye başladık. Örnek vermek gerekirse Amerika’daki bir dil okulunun Güney Amerika ve Uzak Doğu hedef kitlesi için influencer iletişimine başladık. Ayrıca Londra ve Almanya’da temsilcimiz, Dubai ve Londra’da ofisimiz var. Dubai’de globale açılmak için bir şirket kurduk. Dünyanın herhangi bir yerinde rahatlıkla operasyon yönetebiliyoruz. Küresel ve online bir iş yapmamızın avantajını kullanıyoruz. Biz her zaman en iyisini hedefliyoruz. Ekip olarak da tek bir hedefe odaklandık ve uzun süren emeklerimizin karşılığını alıyoruz. Globalde çok büyük yeni anlaşmalar ve sürprizler yolda. Bunları da çok yakında duyuracağız.”
Kreatif dijital içerikler geliştiren dijital influencer marketing ajansı Stay Influence; inDrive, LC Waikiki, LCWaikiki.com, Doğadan, Signal, Colin’s, Epic Games, Nespresso, Metro Türkiye, Alarko Carrier, Toshiba Klima, Unilever, İstanbul Havalimanı (İGA), Vialand Tema Park gibi markalara da hizmet vermeye devam ediyor.