18 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Divanev sevgiden ilham alarak oluşturduğu “yeter ki sev” kampanyasını başlattı
Haberler

Divanev sevgiden ilham alarak oluşturduğu “yeter ki sev” kampanyasını başlattı

Marketing Türkiye
26 Mayıs 2023
3 dk okuma

Yataş Grubu’nun hızla büyüyen mobilya ve uyku markası Divanev, sevginin birleştirici gücünü ve ayrılmaz bağlarını markanın bugüne kadar süre gelen temel değerleri ile bütünleştirdiği “Yeter ki Sev” lansmanını hayata geçiriyor. Bu yeni konsepti “Koşullar ve hayat değişse de sevginin gücüyle her zorluğun üstesinden gelebileceğimize inanıyoruz” diyerek özetleyen Divanev Pazarlama Direktörü Yeşim Tiregül ile Yeter Ki Sev lansmanı hakkında konuştuk…

“Yeter ki Sev” konseptiyle birlikte iletişim çalış­malarınızın merkezine de sevginin iyileştiri­ci gücünü aldınız. Nasıl bir içgörüyle ortaya çıktı bu çalışma?

Divanev sevgiden ilham alarak oluşturduğu “yeter ki sev” kampanyasını başlattı

Logomuzda yer alan öğeler, iki kişinin sarılması, kalp, ağaç gövde ve dalları modellenerek tasarlandı. Logodaki sarıl­ma; aile saadetini ve mutluluğunu simgelerken, kalp ise aşk ve sev­giyi temsil ediyor. Logomuzdaki köklülüğü simgeleyen ağaç, gövde ve dalları, bugünlerde en çok ihtiyaç duyduğumuz güçlü bağları ve geleneksel değerlerimizi yansıtıyor. Bu açıdan sevgi kavramı, insanın duygu dünyasında derin bağları olan ve bizi biz yapan değerlerimiz­dir. Bu yüzdendir ki sevgi ısı haritasına bakıldığında en sıcak nokta her zaman tüm bağların başladığı ve ailenin bir arada olduğu evleri­miz olmuştur. Bu bağlamda biz de Divanev olarak, sevginin iyileşti­rici gücüne inanarak “Yeter Ki Sev” kampanyasını başlattık. İçinden geçtiğimiz bu zor günlerde yaralarımızı hep birlikte sarabilmek için sevginin birleştirici gücüne inanıyoruz.

Ortaya çıkan konsepti markanın süregelen değerleri içeri­sinde nasıl bir yerde konumlandırıyorsunuz?

Divanev olarak, koşullar ve hayat değişse de sevginin gücüyle her zor­luğun üstesinden gelebileceğimize inanıyoruz. Bu doğrultuda Yeter Ki Sev kampanyasıyla birlikte olduğumuz her yeri bir yuva sıcaklı­ğına kavuşturmak için var gücümüzle çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Aynı zamanda bu düşünceyle Divanev olarak, “Yaşayan Evler” konseptimizi de bu sene sevgi temasıyla birleştirdik. Sevgi ile kurulan evlerde yer almak üzere çıktığımız bu yolda Divanev ka­litesi ve farkını ürünlerimize de yansıtarak, sev­giyi evin her köşesine yaymayı istedik. İyi ve kaliteli bir evin herkesin hakkı olduğu fikrine inanarak başladığımız bu serüvende sevgiyle kurulan evlere eşlik etmeyi odağımıza aldık.

Divanev sevgiden ilham alarak oluşturduğu “yeter ki sev” kampanyasını başlattı

Yeni konsept çatısı altındaki ürün çeşitliliğinden ve en çok rağbet gören ürünlerden bahseder misiniz?

Kullanıcılarımızın çok seveceği, her zevke uygun çeşit çeşit yeni ürün­ler geliştirerek fark yaratacak koleksiyonlarımızı müşterilerimizle buluşturmaya gayret ediyoruz. Bu kapsamda Divanev modernliğiyle tasarlanmış yeni koleksiyonlarla evleri sadece sevgiyle buluşturmayı değil aynı zamanda Divanev kalitesi ve güvencesini de yansıtmak is­tiyoruz. Çıktığı günden bu yana çok sevilen Marlet köşe koltuğumuz, tüm aileyi bir araya getirecek modülerliği ile yüzlerce kombinasyon yaratılabilen, teknoloji ile konforu buluşturan özel bir seri olarak üre­tildi. Helis serisini de İskandinav tasarımının Divanev yorumu ola­rak tanımlayabiliriz. Helis serisi içinde yer alan farklı ölçü, tasarım ve modül çeşitliliği, İskandinav tarzını benimseyen her eve uygun çözümler sunuyor.

Greta serisi ise biraz daha klasik severler için yeni bir alternatif oldu. Greta serisi modern ve geometrik şekillerle, ışıltılı detayların bir ara­ya geldiği zamansız bir tasarım olarak yerini aldı.

Özetle, evinde sevgiye yer açmak isteyenlerin severek kullanacağı mobilyaları özenle tasarlıyor, beklentilere ve ihtiyaçlara çözüm sun­maya çalışıyoruz. Bu dönemde en çok ihtiyacımız olan sevgiyi ürün­lerimizle de yansıtmak istiyoruz.

“Yeter ki Sev” konseptini hayata geçirdikten sonra ne gibi geri dönüşler aldınız?

Yeter Ki Sev iletişim lansmanına geniş kesimlerden oldukça olumlu geri dönüşler aldık. Divanev olarak, sevgi temasını bu sene odağımıza almamızın temel sebeplerinden biri de; evlerimiz sevginin paylaşıldığı ve yayıldığı en yoğun yer olması diyebiliriz. Böyle­likle Yeter Ki Sev teması ve marka kimliğimiz de bu dönemde kullanıcılarımız tarafında da olumlu bir karşılık buldu.

Önümüzdeki dönemde de bu temanın altında ile­tişim çalışmalarımızı kurgulayarak sevgi temasıyla marka kimliğini eşleştirecek yeni çalışmalara imza atmayı umuyoruz. “Yeter Ki Sev” temasının bu dönemde de yaşanan gelişmelerden kaynaklı gerek ül­kemiz gerekse de son kullanıcı açısından doğru bir eşleşme yakala­dığına inanıyoruz. Divanev olarak, evleri sevginin gücüyle bir yuva sıcaklığına dönüştürme gayretimizin yanı sıra, gelecek dönemlerde de “sevgi” teması altında yeni projelere imza atmayı umuyoruz.

featured
1 Her 3 gençten 1'i ne eğitimde ne istihdamda!
Her 3 gençten 1’i ne eğitimde ne istihdamda!
2 İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Eylül)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Eylül)
3 Türkiye Innovation Week 2025, yapay zeka ve inovasyon liderlerini bir araya getiriyor
Türkiye Innovation Week 2025, yapay zeka ve inovasyon liderlerini bir araya getiriyor
4 Markaların yeni oyun alanı: The Summer I Turned Pretty
Markaların yeni oyun alanı: The Summer I Turned Pretty
5 PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: "Cesur, sakin ve mevsimsiz"
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: “Cesur, sakin ve mevsimsiz”
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (6-18 Eylül)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (6-18 Eylül)
RTÜK’ten dijital platformlara ceza yağdı
RTÜK’ten dijital platformlara ceza yağdı
Yorgos Lanthimos, Prada için Scarlett Johansson’u farklı kimliklerle sahneye taşıyor
Yorgos Lanthimos, Prada için Scarlett Johansson’u farklı kimliklerle sahneye taşıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Eğitim dünyasının yeni trendleri
Haberler
Eğitim dünyasının yeni trendleri
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Disney+, Londra metrosunu karakterleriyle ele geçirdi
Haberler
Disney+, Londra metrosunu karakterleriyle ele geçirdi
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Haberler
Beyaz yakalıların yeni krizi: Sessiz çatlama!
Sena Tufan
1 hafta önce
Okula dönüşe hazırlık döneminde kredi başvuruları yüzde 72 arttı...
Haberler
Okula dönüşe hazırlık döneminde kredi başvuruları yüzde 72 arttı…
Sena Tufan
5 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.