13 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sağlığın geleceği Dijital Sağlık Zirvesi'nde tartışıldı
Haberler

Sağlığın geleceği Dijital Sağlık Zirvesi’nde tartışıldı

Marketing Türkiye
25 Aralık 2017
2 dk okuma

PTMS tarafından bu yıl beşincisi düzenlenen, Türkiye’nin ilk ve tek Dijital Sağlık Zirvesi 21 Aralık tarihinde Uniq İstanbul’da gerçekleşti. Büyük katılımın sağlandığı zirvede, 29 değerli konuşmacı yer aldı. Zirvede, dijital teknolojilerin, sağlık kanallarına entegrasyonuna ilişkin bilgi ve deneyimler paylaşıldı.

Zirve, Dijital Sağlık Zirvesi Organizatörü Dr. Kıvılcım Kayabalı’nın açılış konuşması ve ardından Eczacıbaşı Holding Sağlık Grup Başkanı Elif Çelik’in sunumu ile açıldı.

image011

Elif Çelik “Sürdürülebilir Sağlık İçin Dijital Stratejiye Değil, Dijital Çağ İçin İş Stratejisine İhtiyacımız Var” başlıklı sunumunda “25 senedir ilaç ve sağlık sektöründe bulunduğunu, son 5 yıldır da özellikle dijital sağlık ve sağlığın dönüşümü konularında çalıştığına değindi. Çelik “Teknoloji nereye giderse gitsin, teknolojiyi insanların nasıl kullandığının ve insanın yaratıcılığını, vicdanını, duygularını işin içine katmasının çok önemli olduğunu düşünüyorum.” ifadesini kullandı. Çelik, gelişen süreçte sağlık harcamalarının da arttığını belirterek, “İnsan hayatına bir süreç olarak bakarsak, sağlıklı evresinin uzatılması sağlık endüstrilerinde çalışan herkesin önceliği. Dijital sağlık, buna eşlik eden ve sağlıklı yaşamı destekleyebilecek en önemli unsur. Artık her hareketimizi, hatta duygularımızı çok hızlıca ölçebiliyoruz, veriye dönüştürebiliyoruz.” değerlendirmesinde bulundu. Elif Çelik, dijital cihazların gelişmesiyle “mekansız sağlık hizmetleri”nin de gelişmeye başladığını sözlerine ekledi.

“İlacı bulmak önemli, onu hastaya canlı olarak götürebilmek de bir o kadar önemli”

image012

Zirveye konuşmacı olarak katılan Amgen Türkiye Genel Müdürü Güldem Berkman, “Biyoteknolojide son gelişmeler” başlıklı sunumunda; 2000 yılının biyoteknolojide dönüm noktası olduğunu aktararak, “Çünkü insanın genom haritası çıktı. Şimdi genler taranıyor. Gen haritasında 40 bin yıllık geçmişiniz, genlerinizdeki sapmalarla hastalık riskleriniz belirleniyor. Bu risklere göre de yaşam biçiminizi düzenleyebiliyorsunuz.” şeklinde konuştu. Sağlıkta dijitalleşmenin dününü, bugününü ve yarınını ele alan Çelik; “İlacı bulmak önemli, onu hastaya canlı olarak götürebilmek de bir o kadar önemli” açıklamalarında bulundu.

“Amacımız teknoloji ve veriyi kullanarak insan hayatını kolaylaştırmak”

Philips Türkiye CEO’su Haluk Karabatak, “Sınır Tanımayan Sağlık Çözümleri: Sağlığın Geleceği” başlıklı konuşmasında; Dijital teknolojilerin tıbbı desteklemesine ve akıllı telefon ve tabletlerdeki sağlık uygulamalarının da bu anlamdaki katkılarına değindi.

Teknoloji ve yazılım firmaları, ilaç sektörü, hasta örgütleri, üniversiteler, mobil operatörler, sağlık kurumları gibi farklı alanlardan katılımcıların yer aldığı zirvede, teknolojinin sağlık ile entegrasyonu konuları ele alındı.

Uluslararası katılımlı gerçekleşen toplantıya Healthcare Paradigm Başkanı Dr. Zakiuddin Ahmed “Yeni Sağlık Modeli Nasıl Olmalı?” konulu konuşmasıyla çarpıcı örneklere yer verdi.

image002

CNN TÜRK Köşe Yazarı, Bilim ve Sağlık Habercisi Esra Öz moderatörlüğünde gerçekleşen, “Sağlıkta Dijital Medya Kullanımı” oturumunda Aile Hekimi ve Öğlen Öğren TV Proje Direktörü Dr. Gökhan Kara Aile hekimlerine yönelik gerçekleştirdikleri ‘Öğlen Öğren’ projesinin başarısını sayısal verilerle aktardı, Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Dr. Gökçen Erdoğan ve Genel Cerrahi uzmanı Prof. Dr. Murat Aksoy ise medyada hatalı içeriklere dikkat çektiler.

1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
2 Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
3 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
4 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
5 Tüketicilere göre markalar "ambalajları kadar" çevreci!
Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!
Güncel Haberler
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
C Level Club üyeleri "unutmaya istekli bir toplumun" belleğinde yolculuğa çıktı
C Level Club üyeleri “unutmaya istekli bir toplumun” belleğinde yolculuğa çıktı
"Borusan EnBW Şarj - 5" ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
“Borusan EnBW Şarj – 5” ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Çin, 10G internet çağını başlattı
Haberler
Çin, 10G internet çağını başlattı
İrem Alimoğlu
22 Nisan 2025
Dijital pazarlama iletişimi dünyasının en iyileri MIXX Awards sahnesinde ödüllendirildi
Haberler
Dijital pazarlama iletişimi dünyasının en iyileri MIXX Awards sahnesinde ödüllendirildi
İrem Alimoğlu
11 Nisan 2025
Japonya'da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
Haberler
Japonya’da tüm kan gruplarıyla uyumlu yapay kan geliştirildi
Sena Tufan
2 hafta önce
Robotlar ringe çıkıyor: İlk boks maçı yolda!
Haberler
Robotlar ringe çıkıyor: İlk boks maçı yolda!
İrem Alimoğlu
14 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.