22 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Depend’in marka yüzü Sumru Yavrucuk oldu

Marketing Türkiye
10 Nisan 2014
1 dk okuma

Başarılı kariyeri ve aldığı sayısız ödüller ile adından söz ettiren Sumru Yavrucuk; Depend’in yeni marka yüzü oldu. Depend’in ilk Türk marka yüzü olma özelliğini de taşıyan Sumru Yavrucuk, bu işbirliği kapsamında yetişkinleri istemsiz idrar kaçırma ile ilgili bilinçlendirerek, aktif yaşamın anahtarını sunuyor.

Anlaşma hakkında konuşanSumru Yavrucuk, “Hemen hemen hepimiz bazı rahatsızlıklarımızı ifade etmekten çekinir ve en yakınlarımız ile dahi paylaşmak istemeyiz. İstemsiz idrar kaçırma da söylemek istemediğimiz ve sadece kendimize sakladığımız konular arasında yer alır. Kişilerin her türlü şikâyetlerini paylaşarak, çözüm yollarını araştırmaları gerektiğine inanıyorum. Ancak istemsiz idrar kaçırmanın bir tabu olduğunu düşünüyorum. Yetişkinler sosyokültürel nedenlerle kendilerini ifade etmekte zorlanıyorlar” dedi. Orta yaş ve üzerindeki birçok kişinin istemsiz idrar kaçırma nedeniyle özgürce hareket edemediğini belirten Yavrucuk, şöyle devam etti: “Bu kişilerin günlük yaşamındaki aktiviteleri azaltıyor, hatta eve bağımlı hale geliyor. Oysa aktif yaşam ve fiziksel aktiviteler; sağlıklı ve mutlu bir yaşam için çok önemli ve değerlidir. Her yaşta aktif bir yaşam sürdürmenin gerekliliğine inanan biri olarak Depend ile yollarımız kesişti ve bu durumu yetişkinlerin hayatında kısıtlayıcı bir etken olmaktan çıkarmak için bir araya geldik. Dünya’da ve Türkiye’de yetişkinlerin büyük bir kısmında görülen istemsiz idrar kaçırma durumuna karşı bu konuda lider olan bir markanın yanında yer alarak topluma fayda sağlayabilmek benim için çok anlamlı. Bu anlamda, ‘Depend ile hayatın keyfini çıkar’ projesini bir sosyal sorumluluk projesi olarak görüyor ve çok önemsiyorum.”

Depend’in Pazarlama Direktörü Emre Kurtoğlu ise, “40 yaş üstü her 3 kadından birinde görülen ve Türkiye’de yaklaşık 5 milyon kişinin yaşadığı istemsiz idrar kaçırmaya yönelik çözümler sunabilmek için Sumru Yavrucuk ile bir araya geldik. Kimberly Clark olarak bu kampanya ile hedefimiz, istemsiz idrar kaçırma durumuyla karşılaşan kişileri doğru ürünle buluşturarak hayatlarını kısıtlamadan, dilediklerince özgür yaşamaya teşvik etmek” diye konuştu.

1 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
5 37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Güncel Haberler
İç mekanda görünmeyen kirleticilere karşı Dyson hava temizleme teknolojileri
İç mekanda görünmeyen kirleticilere karşı Dyson hava temizleme teknolojileri
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Normal Doğum" tartışmalarının gölgesinde: Doğum, bilgiyle değil korkuyla mı şekilleniyor?
Haberler
“Normal Doğum” tartışmalarının gölgesinde: Doğum, bilgiyle değil korkuyla mı şekilleniyor?
Marketing Türkiye
19 Nisan 2025
Google, Microsoft, Apple, Amazon, NVIDIA... Teknoloji devleri nereden para kazanıyor?
Haberler
Google, Microsoft, Apple, Amazon, NVIDIA… Teknoloji devleri nereden para kazanıyor?
İrem Alimoğlu
5 Nisan 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (22 Mart - 4 Nisan)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (22 Mart – 4 Nisan)
Nafizcan Önder
4 Nisan 2025
Effie Europe Final Jürisinde Berkant Avcı’ya stratejik görev
Haberler
Effie Europe Final Jürisinde Berkant Avcı’ya stratejik görev
Nafizcan Önder
4 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.