3 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dentsu Aegis, salgın döneminde tüketicilerin ihtiyaçlarını açıkladı
Haberler

Dentsu Aegis, salgın döneminde tüketicilerin ihtiyaçlarını açıkladı

Marketing Türkiye
20 Nisan 2020
2 dk okuma

Dentsu Aegis gerçekleştirdiği anket ile birlikte koronavirüs salgın döneminde tüketicilerin gereksinim ve ihtiyaçlarını gözler önüne sermeyi hedefliyor. 

Küresel sağlık krizi sırasında tüketicilerin neye ihtiyaç duyduğu anlamak amacıyla birkaç çalışma gerçekleştirilmiş olsa da , bu çalışmaların büyük bir çoğunluğu neler olduğunu görmek için daha yararlı bir çerçeve oluşturmaktan ziyade bariz olanı yansıttı. Buradan hareketle Dentsu Aegis bir anket gerçekleştirdi. Ankette katılımcılara salgın başladığından bu yana zaman içinde nasıl değiştikleri sorularak markaların tüketicilerin maruz kaldıkları duygusal fırtınaları anlaması ve yardımcı olabilmesi hedeflendi. 

Dentsu Aegis’te Entegre Stratejiden Sorumlu Başkan Yardımcısı Joanna Hawkes, “Gerçekten yapmak istediğimiz şey, tüketicilerin ihtiyaçları üzerinden COVID’19’a bakmak, çünkü bu karşılaştığımız bir eksik” dedi ve yanıt aradıkları soruları ekledi, “Bu kriz sürecinde ne yaşıyorlar? Karşılanmayan ihtiyaçları neler? ”

Dentsu Aegis, salgın döneminde tüketicilerin ihtiyaçlarını açıkladı

Anket koronavirüs salgını sürecinde farklı ihtiyaçlar, jenerasyonlar arası farkları da ortaya koydu.  Milennial’ların yarısından fazlası ve Gen Z kuşağı, markaların şu anda ne yaptığına ve kriz sırasında nasıl reklam verdiklerine normalden daha fazla dikkat ettiğini belirtti. Aynı zamanda da genç nesil markaların dikkat dağıtıcı olmasını istediğini de gösterdi. Ankete göre, tüketicilerin salgın döneminin başlangıcında bu gerçeklik ile başa çıkmaya odaklandığı, yalıtılmış hissettiği ve endişe ettiği gözler önüne serildi.

Dentsu Aegis Kıdemli Stratejisti Megan Keane, “Çok endişe ettiklerini’ söyleyen katılımcıların yüzdesi bu aşamalardan geçtikçe azalıyordu” dedi. İlk yanıt dalgasında insanların verdikleri cevaplara göre yaklaşık yüzde 60’ının son derece endişeli olduğu görülürken, bunun daha sonra yaklaşık yüzde 30’a düştüğü öne çıktı.

Anketten elde edilen bilgilere göre milennial’lar ve Z kuşağı iptal edilen etkinlikler ve zihinsel sağlıkları hakkında çok fazla endişe duyuyordu. X kuşağının ise bakımlarını üstlendikleri insanlar için endişelendiği ortaya çıkarken, Baby Boomers en çok virüsten kendilerinin ve ekonominin nasıl etkileneceği konusunda endişeliydi.

Ankette Baby Boomers, çalışanlarını destekleyen ve ihtiyacı olanlara bağış yapan markaları görmek isterken, millenials’lar ve Z kuşağı kriz döneminde destek olmak için markaların onlara bunu nasıl yapacaklarını göstermelerini istediğini belirtti. Bu kapsamda anket sonuçlarından yola çıkarak Dentsu Aegis Kıdemli Stratejisti Megan Keane, “Tüketiciler markaların iyi bir iş çıkardığını düşünüyor” dedi.

Kaynak: Adweek

Dentsu Aegis Jenerasyon Koronavirüs
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa'nın lideri oldu
Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu
3 Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
4 Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
5 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
Güncel Haberler
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Tüketici açık dondurmayı neden seviyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

sahibinden.com’dan sürdürülebilirlik manifestosu: "Geleceği sahiplen"
Haberler
sahibinden.com’dan sürdürülebilirlik manifestosu: “Geleceği sahiplen”
İrem Alimoğlu
29 Mayıs 2025
2025’in en çok kazandıran beş mesleği...
Haberler
2025’in en çok kazandıran beş mesleği…
İrem Alimoğlu
25 Mayıs 2025
Hafsanur Sancaktutan, Elidor'un satışa sunulduğu 31 ülkenin marka yüzü oldu
Haberler
Hafsanur Sancaktutan, Elidor’un satışa sunulduğu 31 ülkenin marka yüzü oldu
Sena Tufan
15 saat önce
Didem Namver, Effie Europe final jürisinde görev alacak
Haberler
Didem Namver, Effie Europe final jürisinde görev alacak
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.