7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Deneyim Adası’nda farklı bir koku deneyimi
Haberler

Deneyim Adası’nda farklı bir koku deneyimi

Marketing Türkiye
28 Mayıs 2018
3 dk okuma

Uluslararası esans üreticisi MG International Fragrance Company, Marketing Türkiye tarafından düzenlenen XCO’18 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nde koku workshop’u ile yer aldı. Koku dünyasında keyifli bir yolculuğa çıkaran parfümörler; katılımcılara koku notalarını tanıttı, ruhlarına hitap eden akorları seçerek kendilerine özgü eşsiz formülü yaratmalarını sağladı.

Marketing Türkiye’nin bu yıl üçüncüsünü gerçekleştirdiği XCO’18 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nde uluslararası esans üreticisi MG International Fragrance Company de yer aldı. Zirve kapsamında Koku Workshop’u düzenleyen şirketin ekibi ve parfümörleri, katılımcılara koku notalarını tanıttı, ruhlarına hitap eden akorları seçerek kendilerine özgü eşsiz formülü yaratmalarına olanak sağladı.

Müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak amacıyla düzenlenen Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’18 “Deneyim Ekonomisi” temasıyla 24 Mayıs Perşembe günü Bomontiada’da gerçekleştirildi.

s

Kokunu keşfet!

Deneyim Adası’na dönüşen Bomontiada XCO’18’de farklı bir koku deneyimi yaşatan MG International Fragrance Company ise pazarlama profesyonellerini koku dünyasında keyifli bir yolculuğa çıkardı. Zirvede dikkatleri üzerine çeken Kokunu Keşfet mottosuyla düzenlenen Koku Atölyesine; Vodafone, Yapı Kredi Bankası, Ziraat Bankası, Vaillant, Limak Elektrik, Sahibinden.com gibi şirketler de ekipçe yer aldı.

Dünyanın tek bir çatı altındaki en yüksek kapasiteli ilk entegre esans üretim tesislerine sahip olan MG International Fragrance Company, zirve kapsamında düzenlediği Koku Atölyesi’nde, yarım yüzyılı aşkın esans sektöründeki deneyimini katılımcılarla paylaştı. Endüstriyel, ev bakım, kişisel bakım ve kozmetik sektörü başta olmak üzere global ve Türk markalar için özel esans üretimi yapan şirket geçmişte de; kokunun yer alabildiği pek çok etkinliğe imza atmıştı: Şehir kokularını bir araya getirdiği Koku ve Şehir Sergisi’nden giyilebilir moda tasarımları için özel koku çalışmalarına, Kürk Mantolu Madonna tiyatro oyununa özel koku enstelasyonundan sanatsal pek çok projeye kadar kamuoyunda ses getiren çalışmalarda yer aldı. MG International Fragrance Company, özel etkinlikler kapsamında daha önce de düzenlediği koku workshop’larının bir yenisini de Marketing Türkiye için XCO’18’de düzenlemiş oldu.

d

Duygu Beşbıçak: Marka bilinirliğinde esansın önemi büyük

Yüzde yüz yerli sermayeli MG International Fragrance Company’nin Kurumsal İletişim Müdürü Duygu Beşbıçak, katılımcılara şirketin global çaptaki çalışmaları hakkında bilgi verdi. Türkiye’de esans kullanan üreticilerin yüzde 80’ine ürün tedarik ettiklerini söyleyen Duygu Beşbıçak, MG International Fragrance Company (MG Gülçiçek) olarak marka bilinirliğinde ve pazarlama dünyasında tüketici alışkanlıkları göz önünde bulundurularak esans seçiminin öneminden söz etti ve tüketiciye sunulacak ürünlere uygun esans geliştirdiklerinden bahsetti. Beşbıçak, bu doğrultuda şirketlerle ve markalarla işbirliği içerisinde koku projeleri geliştirdiklerini sözlerine ekledi.

Zirvede başka neler deneyimlendi

  • Geniş bir içerik yelpazesine sahip zirvede bankacılık sektöründen yeme içme sektörüne kadar pek çok alanda deneyim tasarımı çalışmalarındaki en son trendler katılımcılarla paylaşıldı.
  • Tasarım ve marka deneyim ajansı I-AM, belirlediği bir markanın müşteri deneyimindeki mevcut bir problemini ele aldığı bir workshop ile katılımcıları kusursuz bir müşteri yolculuğuna çıkarttı.
  • COLIN’S XCO etkinlik alanında Jean odaklı moda ürünleriyle gençlerin kalbini kazanmayı hedefleyen COLIN’S, XCO Etkinlik Alanı’nda da ziyaretçilerle buluştu ve sürpriz etkinliklere imza attı.
  • Müzik iletişim mecraları ve içerikleri üreten edisyon şirketi All Stars Music’in deneyim alanında katılımcıları ünlü müzisyenlerle enstrüman çalma, jingle making, DJ’ing gibi interaktif atölye çalışmaları gerçekleştirdi.
  • Nestlé Professional ise XCO’da kurduğu stantta latte art, üçüncü nesil kahve demleme uygulamaları ve özel kahve reçeteleriyle XCO katılımcılarına benzersiz lezzetler sundu.
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Haberler
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Sena Tufan
4 Ekim 2025
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Microsoft’tan kritik karar: Windows 10’a veda zamanı!
Haberler
Microsoft’tan kritik karar: Windows 10’a veda zamanı!
Nafizcan Önder
14 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.