5 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Haberler

DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek

Nafizcan Önder
21 Ekim 2025
1 dk okuma

Global reklam dünyasında yılın en önemli hamlelerinden biri, Omnicom Group ve IPG’nin birleşme süreci oldu. Yıl sonuna kadar tamamlanması beklenen bu birleşme, sektörün taşlarını yerinden oynatacak nitelikte. Sürecin en dikkat çekici gelişmelerinden biri, dünyaca ünlü DDB ağının faaliyetlerine son verilmesi oldu.

Brezilya’da yeniden yapılanma: DM9 ve TBWA güçlerini birleştiriyor

Brezilya pazarında DDB ağına bağlı iki ajans faaliyet gösteriyordu: Africa Creative ve DM9. Africa Creative mevcut operasyonlarına devam ederken, DM9’un Lew’Lara/TBWA ile birleşmesi olasılığı güçleniyor. Omnicom’un ülkedeki en büyük ajansı AlmapBBDO ise operasyonlarını aynı şekilde sürdürecek.

IPG tarafında ise McCann Worldgroup yapılanma sonrası yalnızca McCann adıyla varlığını sürdürecek. Bu adım, iki dev grubun ülkedeki marka ve ajans portföylerini sadeleştirme stratejisinin bir parçası olarak öne çıkıyor.

Üç büyük marka altında konsolidasyon: TBWA, McCann, BBDO

Yeni yapılanma ile Omnicom, global operasyonlarını üç ana marka etrafında konsolide edecek: TBWA, McCann ve BBDO. Bunun dışında, Goodby, Silverstein & Partners, GSD&M, Merkley & Partners ve Zimmerman gibi ajanslar bağımsız markalar olarak faaliyetlerine devam edecek.

IPG’de de hareketlilik sürüyor

Birleşmenin etkileri IPG tarafında da kendini gösteriyor. Brezilya’da FCB Brasil operasyonları Mediabrands çatısı altına geçti. Bu değişiklikle birlikte FCB Brasil CEO’su Paulo Fogaça, Mediabrands bünyesindeki girişimlerden birinin liderliğine atandı.

Ayrıca, AlmapBBDO’nun medya biriminden sorumlu Brian Crotty, Omnicom Media Group Latin America’da Chief Growth Officer pozisyonuna getirildi. Crotty aynı zamanda, Amazon’un medya hesaplarını yöneten Comfluence adlı ortak girişimin de yönetici direktörlüğünü sürdürüyor.

Kaynak: Meio & Mensagem (Brezilya)

DDB featured omnicom
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
The TECH Summit 2025 için geri sayım başladı: Geleceği keşfetmeye hazır mısınız?
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Haberler
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Haberler
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Sena Tufan
4 Ekim 2025
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
Çalışanlar yorgun olduğu için değil, görülmediği için tükeniyor!
Haberler
Çalışanlar yorgun olduğu için değil, görülmediği için tükeniyor!
Marketing Türkiye
10 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.