Dardanel ve TIME ortaklığı Dardanel, yeni “Pilavını Tonla” kampanyası için TIME ile çalışma kararı aldı.TIME, yakın zamanda Kahve Dünyası, Aytemiz Petrol, Bilyoner.com, Ofton İnşaat ve Faber Castell markalarını da bünyesine katmıştı. 1 Lacoste, Bursaspor’un Timsah Arena’sına “göz kırptı” 2 Çalışanlar artık daha çok güven, daha çok eşitlik ve daha çok aidiyet istiyor 3 “Türk Dünyası Pazarlama, Reklam ve Medya Birliği” kuruldu… 4 YouTube’da seyahat zamanı: Zirvedeki “gezginler” belli oldu! 5 Kendisi küçük etkisi büyük!Güncel Haberler Market zincirlerinin büyümesinde rekor yavaşlama! Stellantis Türkiye’nin Tofaş tarafından satın alınmasına “yatırım şartlı” onay “Normal Doğum” tartışmalarının gölgesinde: Doğum, bilgiyle değil korkuyla mı şekilleniyor?Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE