Coca-Cola’ın yeni global kampanyası “Taste the Feeling” tanıtıldı
Uzun yıllarıdır mutluluk konseptiyle kampanyalarını şekillendiren Coca-Cola, Paris’te gerçekleştirdiği lansmanla yeni global pazarlama kampanyasını açıkladı.
Coca-Cola Türkiye Gazlı İçecekler Genel Müdürü Sedef Salıngan Şahin’in özel misafiri olarak Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu’nun da katıldığı toplantı Global Coca-Cola yöneticilerinin ev sahipliğinde gerçekleşti. Toplantıya Avrupa genelinden 90 gazeteci katıldı. Coca-Cola’nın “Taste the Feeling” sloganlı yeni kampanyası özellikle daha duygusal tepkiler veren Z Kuşağı’nı yakalamayı hedefliyor. Zira etkinlikte basınla paylaşılan reklam filmlerinde Z Kuşağına dahil gençlerin yaşadığı duygusal anlara yer veriliyor, birliktelik ve paylaşım temaları ön plana çıkıyor. Kampanya Türkiye’de “Tadını Çıkar” sloganıyla mecralarda yerini alacak.
İşte Coca-Cola’nın yeni global kampanyasının reklam filmleri: