1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Coca-Cola'da abonelik dönemi başlıyor!
Haberler

Coca-Cola’da abonelik dönemi başlıyor!

Nafizcan Önder
19 Mart 2021
2 dk okuma

Coca-Cola otomat satışlarını arttırmak için ilk defa bir abonelik modeli üzerine çalışıyor. Mayıs ayından itibaren Japonya’da başlayacak sistem oldukça deneysel bir yöntem izleyecek.

Pandemi döneminde birçok alanda olduğu gibi, otomat satışlarında da yüzde 35’in üzerinde düşüş yaşadı. COVID-19 nedeniyle kalabalık şehir merkezleri ve toplu alanlardan uzak duran insanlar, otomatları neredeyse hayatlarından çıkardı. Zira salgından bu yana çevrimiçi alışverişler eskiye nazaran çok daha önem kazandı. Bu durum geleneksel kabul edilen birtakım ticari formülleri geride bıraktı.

Ancak Japonya’da halen daha otomatlar insan hayatında büyük rol oynuyor. Yüz yılı aşkın bir süredir atıştırmalıklardan oyuncaklara, evcil hayvan gıdalarından soğuk içeceklere kadar pek çok ürün bu cihazlarda tüketicilere sunuluyor. Şimdi halkın otomatlara ilgisini düşürmek istemeyen Coca-Cola, bu makinelere özel yeni bir sistemle sevenlerinin karşısına çıkıyor.

Coca-Cola'da abonelik dönemi başlıyor!

Japonya’da yer alan 340 bin otomat makinesinde başlayacak Coca-Cola aboneliği, ayda 2.700 Japon Yeni (180 TL) karşılığında günlük bir içecek almanıza izin veriyor. Abonelik ücreti aylık ortalama 30 kola için size biraz pahalı görünse de Japonya’daki kolanın birim fiyatına göre hesaplandığında bu rakam oldukça makul karşılanıyor.

Coca-Cola'da abonelik dönemi başlıyor!

Abonelik sistemi Coke On isimli mobil uygulama ile çalışacak. Şimdiden 25 milyondan fazla indirilen aplikasyon Japonya dışında da ilgi odağı haline geldi. Birçok Coca-Cola bağımlısı aynı hizmetin diğer ülkelerde ne zaman başlayacağı konusundaki sabırsızlıklarını dile getirmeye başladı. Şimdilik bu konuda şirket tarafından hiçbir açıklama yapılmadı. Ancak sistem Mayıs ayında Japonya’da hayata geçtikten sonra muhtemelen yeni coğrafyalara da açılacak.

Aslında bakarsanız günümüzde abonelik sistemleri hızla yükselişte. Netflix, Spotify, Amazon Prime gibi birçok büyük dijital varlık uzun yıllardır kullanıcılarına bu şekilde hizmet sağlıyor. Fakat bu yöntemin fiziksel ürünlerde nasıl yankı uyandıracağı büyük merak konusu. Coca-Cola şimdi bunun için ilk adımı atarken; belki de geleceğin gıda sektörü alışkanlıklarına da yön verecek. Şirketin bu hamlesi, tüm endüstrilerin gözlerini üzerinde toplamış durumda…

Kaynak: shiftdelete

abonelik coca-cola featured otomat
1 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
2 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Güncel Haberler
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Çin'de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Çin’de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye'den çekildi
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye’den çekildi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Instagram’dan 8 yeni özellik
Haberler
Instagram’dan 8 yeni özellik
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haberler
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nafizcan Önder
7 Mayıs 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (2-6 Haziran)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (2-6 Haziran)
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Haberler
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
Nafizcan Önder
6 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.