22 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Coca-Cola'da abonelik dönemi başlıyor!
Haberler

Coca-Cola’da abonelik dönemi başlıyor!

Nafizcan Önder
19 Mart 2021
2 dk okuma

Coca-Cola otomat satışlarını arttırmak için ilk defa bir abonelik modeli üzerine çalışıyor. Mayıs ayından itibaren Japonya’da başlayacak sistem oldukça deneysel bir yöntem izleyecek.

Pandemi döneminde birçok alanda olduğu gibi, otomat satışlarında da yüzde 35’in üzerinde düşüş yaşadı. COVID-19 nedeniyle kalabalık şehir merkezleri ve toplu alanlardan uzak duran insanlar, otomatları neredeyse hayatlarından çıkardı. Zira salgından bu yana çevrimiçi alışverişler eskiye nazaran çok daha önem kazandı. Bu durum geleneksel kabul edilen birtakım ticari formülleri geride bıraktı.

Ancak Japonya’da halen daha otomatlar insan hayatında büyük rol oynuyor. Yüz yılı aşkın bir süredir atıştırmalıklardan oyuncaklara, evcil hayvan gıdalarından soğuk içeceklere kadar pek çok ürün bu cihazlarda tüketicilere sunuluyor. Şimdi halkın otomatlara ilgisini düşürmek istemeyen Coca-Cola, bu makinelere özel yeni bir sistemle sevenlerinin karşısına çıkıyor.

Coca-Cola'da abonelik dönemi başlıyor!

Japonya’da yer alan 340 bin otomat makinesinde başlayacak Coca-Cola aboneliği, ayda 2.700 Japon Yeni (180 TL) karşılığında günlük bir içecek almanıza izin veriyor. Abonelik ücreti aylık ortalama 30 kola için size biraz pahalı görünse de Japonya’daki kolanın birim fiyatına göre hesaplandığında bu rakam oldukça makul karşılanıyor.

Coca-Cola'da abonelik dönemi başlıyor!

Abonelik sistemi Coke On isimli mobil uygulama ile çalışacak. Şimdiden 25 milyondan fazla indirilen aplikasyon Japonya dışında da ilgi odağı haline geldi. Birçok Coca-Cola bağımlısı aynı hizmetin diğer ülkelerde ne zaman başlayacağı konusundaki sabırsızlıklarını dile getirmeye başladı. Şimdilik bu konuda şirket tarafından hiçbir açıklama yapılmadı. Ancak sistem Mayıs ayında Japonya’da hayata geçtikten sonra muhtemelen yeni coğrafyalara da açılacak.

Aslında bakarsanız günümüzde abonelik sistemleri hızla yükselişte. Netflix, Spotify, Amazon Prime gibi birçok büyük dijital varlık uzun yıllardır kullanıcılarına bu şekilde hizmet sağlıyor. Fakat bu yöntemin fiziksel ürünlerde nasıl yankı uyandıracağı büyük merak konusu. Coca-Cola şimdi bunun için ilk adımı atarken; belki de geleceğin gıda sektörü alışkanlıklarına da yön verecek. Şirketin bu hamlesi, tüm endüstrilerin gözlerini üzerinde toplamış durumda…

Kaynak: shiftdelete

abonelik coca-cola featured otomat
1 Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
2 iPhone 17 Pro kullanıcıları isyanda: Turuncudan pembeye dönüyor!
iPhone 17 Pro kullanıcıları isyanda: Turuncudan pembeye dönüyor!
3 Kusursuzluk devri kapandı: Victoria’s Secret podyumunda kapsayıcılığın yeni yüzleri
Kusursuzluk devri kapandı: Victoria’s Secret podyumunda kapsayıcılığın yeni yüzleri
4 The Ordinary "Periodic Fable" ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
The Ordinary “Periodic Fable” ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
5 Doğan Burda'nın ticari unvanı "Big Medya Teknoloji" olarak değişti
Doğan Burda’nın ticari unvanı “Big Medya Teknoloji” olarak değişti
Güncel Haberler
Filistinlilerin yüzde 71'i "Savaşın bir kazananı yok" diyor...
Filistinlilerin yüzde 71’i “Savaşın bir kazananı yok” diyor…
Dyson, güzellikten ev teknolojisine uzanan en yeni inovasyonlarını tanıttı
Dyson, güzellikten ev teknolojisine uzanan en yeni inovasyonlarını tanıttı
TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem...
Haberler
Nefes aldıran rekabet: Hava temizleme pazarında yeni dönem…
Marketing Türkiye
3 Ağustos 2025
Penti'den meme kanseri farkındalığına "Palpbox" dokunuşu: "Kontrol senin elinde!"
Haberler
Penti’den meme kanseri farkındalığına “Palpbox” dokunuşu: “Kontrol senin elinde!”
İrem Alimoğlu
6 gün önce
MTV, 44 yılın ardından yayın hayatına veda ediyor
Haberler
MTV, 44 yılın ardından yayın hayatına veda ediyor
Sena Tufan
1 hafta önce
Küresel eğlence ve medya sektörü 2029’da zenginleşecek! Gelir 3,5 trilyon dolara ulaşacak…
Haberler
Küresel eğlence ve medya sektörü 2029’da zenginleşecek! Gelir 3,5 trilyon dolara ulaşacak…
Sena Tufan
6 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.