20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Coca-Cola ikonik cam şişesinin 110. yaşını gölgelerle kutluyor!
Haberler

Coca-Cola ikonik cam şişesinin 110. yaşını gölgelerle kutluyor!

Sena Tufan
24 Nisan 2025
2 dk okuma

110 yıllık tasarım mirasını kutlayan Coca-Cola, şişesinin efsanevi silüetini yaz mevsiminin gölgeleriyle buluşturuyor.

Coca-Cola, cam şişesinin 110. yıl dönümünü kutlamak için WPP Open X imzalı “Gölgeler” (Shadows) kampanyasını başlattı. Açık hava kampanyasında, markanın ikonik şişe formunun gölgeleri gündelik manzaralara yerleştirildi.

Coca-Cola ikonik cam şişesinin 110. yaşını gölgelerle kutluyor!

Kampanya görsellerinde Coca-Cola şişelerinin siluetleri bir havuzun yüzeyindeki yansımada, çimlerin üzerindeki gölgede ve güneş ışığı alan fayanslarda karşımıza çıkıyor. Bu minimal ama etkileyici yaklaşım, markanın görsel kimliğinin ne kadar güçlü olduğunu bir kez daha kanıtlıyor.

Nisan ayı boyunca İngiltere, Belçika, Danimarka ve Almanya’daki açık hava mecralarında ve dijital platformlarda boy gösterecek olan kampanya, özellikle teknolojik bir yenilik sunuyor: Dijital billboard’larda sergilenen şişe gölgeleri, gün boyunca güneşin hareketine göre değişiyor ve gerçek zamanlı etkileşim yaratıyor.

Coca-Cola ikonik cam şişesinin 110. yaşını gölgelerle kutluyor!

Zamansız tasarımın kutlaması

Coca-Cola’nın Global Yaratıcı Strateji ve İçerik Başkan Yardımcısı Islam ElDessouky kampanyayla ilgili şunları söyledi: “Bu önemli yıldönümü, klasik Coca-Cola cam şişesinin anlamını vurguluyor. Şişemiz, markamızın ruhunu yansıtan bir tasarım ikonu. Bu kampanya, Coca-Cola şişesini canlı arka planlarla birlikte yakalayarak, Coca-Cola’nın her mevsim getirdiği zamansız ferahlık ve neşeyi hatırlatıyor.”

Kampanya, Ogilvy UK liderliğinde, EssenceMediaCom ve VML Berlin’in desteğiyle WPP Open X tarafından geliştirildi. Ogilvy UK’nin Yaratıcı Direktörü Jules Chalkley ise şu değerlendirmelerde bulundu: “Coca-Cola şişesi sadece bir biçimden ibaret değil; kolektif hafızamıza kazınmış bir sembol. ‘Gölgeler’, markanın ikonik yapısının güzel bir kutlaması ve Coca-Cola’nın neşe, ferahlık ve zamansız çekiciliğinin güçlü bir hatırlatıcısı.”

Kaynak: AdAge

En etkili kampanyalar Effie Türkiye’de ödüllendirildi

coca cola featured
1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
4 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
5 Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye'ye emanet etti
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye’ye emanet etti
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Black Friday'de tüketicilerin yüzde 85'i alışverişini online yapacak!
Haberler
Black Friday’de tüketicilerin yüzde 85’i alışverişini online yapacak!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Haberler
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Marketing Türkiye
2 gün önce
Penti'den meme kanseri farkındalığına "Palpbox" dokunuşu: "Kontrol senin elinde!"
Haberler
Penti’den meme kanseri farkındalığına “Palpbox” dokunuşu: “Kontrol senin elinde!”
İrem Alimoğlu
16 Ekim 2025
McDonald’s Türkiye’den Friends hayranlarına özel menüler ve koleksiyon figürleri 
Haberler
McDonald’s Türkiye’den Friends hayranlarına özel menüler ve koleksiyon figürleri 
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.