21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Coca-Cola İçecek 2011 yılı finansal sonuçlarını açıkladı

Marketing Türkiye
29 Mart 2012
1 dk okuma

2011 yılı finansal sonuçlarını açıklayan Coca-Cola İçecek CEO’su Damian Gammell, 2011 yılının CCİ için yine güçlü bir yıl olduğunu söyledi. 10 ülkede 20 fabrikası ile faaliyet gösteren Coca-Cola İçecek’in satış hacminin, 2011’de yüzde 15 oranında arttığını ifade eden Damian Gammell sözlerine şöyle devam etti: “Hem Türkiye hem de uluslararası operasyonlardaki etkin uygulamalar, başarılı pazarlama kampanyaları ve promosyonların etkisiyle tüm kategoriler güçlü büyüme gösterdi. Özellikle Kazakistan, Pakistan ve Irak’taki güçlü büyüme sayesinde uluslararası operasyonların satış hacmi yüzde 26 arttı.  Türkiye operasyonlarında satış hacmi ise yüzde 11 yükselirken gazlı içeceklerde hacim ve değer bazında pazar payı kazanıldı.” Net satış gelirlerinin konsolide bazda yüzde 24 artış gösterdiğini belirten Gammell, net satış gelirlerini satış hacminin üzerinde başarılı bir şekilde büyüterek stratejik planlarını uygulamaya devam ettiklerinin altını çizdi. Damian Gammell, FAVÖK marjının yüksek hammadde fiyatlarının etkisiyle 1,5 puan daralarak beklentilerin alt sınırında kaldığını ve TL’nin dolar karşısındaki değer kaybının da karlılığı etkilediğini ifade etti. “Bu güçlüklere rağmen FAVÖK’ümüz yüzde 12, faaliyet karımız ise yüzde 21 arttı.” dedi. 
Irak Pazarı büyümemize katkı sağlayacak
Stratejik birleşmeler yoluyla da büyümeye devam ettiklerini belirten Gammell, Irak’ın öneminden söz etti: “Geçtiğimiz Şubat ayında Güney Irak’ta faaliyet gösteren Al Waha’nın hisselerinin dolaylı olarak yüzde 65’ini devralacağımızı bildirmiştik. Irak, yüzde 70’i 30 yaşın altında olan 33 milyonluk nüfusu ile önemli bir büyüme potansiyeline sahip.”  2012 yılında devam eden zorlukların bilincinde olduklarını belirten Gammell, “Ancak hedeflerimize ulaşmak için temkinli bir iyimserlik içindeyiz. Satış hacmimizdeki ivmenin devam etmesini ve satış gelirlerimizin satış hacmimizin üzerinde büyümesini bekliyoruz. 2012 yılında da, 2020 vizyonumuz doğrultusunda sürdürülebilir büyümeyi sağlayan organizasyonel yetkinliklerimizi geliştirip, markalarımıza, çalışanlarımıza ve altyapımıza yatırım yapmaya devam edeceğiz.” dedi.

1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
5 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
Güncel Haberler
Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (27 Eylül - 3 Ekim)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Eylül – 3 Ekim)
Nafizcan Önder
3 Ekim 2025
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, The TECH Summit öncesinde bir araya geldi
Haberler
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, The TECH Summit öncesinde bir araya geldi
Sena Tufan
1 ay önce
TVekstra, VIDAA ile Türkiye’de Connected TV reklamcılığında yeni bir dönemi başlatıyor
Haberler
TVekstra, VIDAA ile Türkiye’de Connected TV reklamcılığında yeni bir dönemi başlatıyor
Marketing Türkiye
3 Ekim 2025
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Haberler
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Nafizcan Önder
1 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.