26 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Coca-Cola İçecek 2011 yılı finansal sonuçlarını açıkladı

Marketing Türkiye
29 Mart 2012
1 dk okuma

2011 yılı finansal sonuçlarını açıklayan Coca-Cola İçecek CEO’su Damian Gammell, 2011 yılının CCİ için yine güçlü bir yıl olduğunu söyledi. 10 ülkede 20 fabrikası ile faaliyet gösteren Coca-Cola İçecek’in satış hacminin, 2011’de yüzde 15 oranında arttığını ifade eden Damian Gammell sözlerine şöyle devam etti: “Hem Türkiye hem de uluslararası operasyonlardaki etkin uygulamalar, başarılı pazarlama kampanyaları ve promosyonların etkisiyle tüm kategoriler güçlü büyüme gösterdi. Özellikle Kazakistan, Pakistan ve Irak’taki güçlü büyüme sayesinde uluslararası operasyonların satış hacmi yüzde 26 arttı.  Türkiye operasyonlarında satış hacmi ise yüzde 11 yükselirken gazlı içeceklerde hacim ve değer bazında pazar payı kazanıldı.” Net satış gelirlerinin konsolide bazda yüzde 24 artış gösterdiğini belirten Gammell, net satış gelirlerini satış hacminin üzerinde başarılı bir şekilde büyüterek stratejik planlarını uygulamaya devam ettiklerinin altını çizdi. Damian Gammell, FAVÖK marjının yüksek hammadde fiyatlarının etkisiyle 1,5 puan daralarak beklentilerin alt sınırında kaldığını ve TL’nin dolar karşısındaki değer kaybının da karlılığı etkilediğini ifade etti. “Bu güçlüklere rağmen FAVÖK’ümüz yüzde 12, faaliyet karımız ise yüzde 21 arttı.” dedi. 
Irak Pazarı büyümemize katkı sağlayacak
Stratejik birleşmeler yoluyla da büyümeye devam ettiklerini belirten Gammell, Irak’ın öneminden söz etti: “Geçtiğimiz Şubat ayında Güney Irak’ta faaliyet gösteren Al Waha’nın hisselerinin dolaylı olarak yüzde 65’ini devralacağımızı bildirmiştik. Irak, yüzde 70’i 30 yaşın altında olan 33 milyonluk nüfusu ile önemli bir büyüme potansiyeline sahip.”  2012 yılında devam eden zorlukların bilincinde olduklarını belirten Gammell, “Ancak hedeflerimize ulaşmak için temkinli bir iyimserlik içindeyiz. Satış hacmimizdeki ivmenin devam etmesini ve satış gelirlerimizin satış hacmimizin üzerinde büyümesini bekliyoruz. 2012 yılında da, 2020 vizyonumuz doğrultusunda sürdürülebilir büyümeyi sağlayan organizasyonel yetkinliklerimizi geliştirip, markalarımıza, çalışanlarımıza ve altyapımıza yatırım yapmaya devam edeceğiz.” dedi.

1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
4 Google'dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
Google’dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
5 Burger King, "sessizliği" konuşturuyor
Burger King, “sessizliği” konuşturuyor
Güncel Haberler
Müşteri sadakati oyunlaştırma ile yeni bir boyut kazanıyor
Müşteri sadakati oyunlaştırma ile yeni bir boyut kazanıyor
The TECH Summit'in destekçileri belli oldu!
The TECH Summit’in destekçileri belli oldu!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
Haberler
TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!
İrem Alimoğlu
22 Ekim 2025
Yurt dışı eğitimde görünmeyen sınav: Kültür şokunu aşmak için ilk 30 gün kritik
Haberler
Yurt dışı eğitimde görünmeyen sınav: Kültür şokunu aşmak için ilk 30 gün kritik
İrem Alimoğlu
21 Eylül 2025
Amazon teslimat sürecine yeni bir katman ekliyor: Akıllı teslimat gözlükleri!
Haberler
Amazon teslimat sürecine yeni bir katman ekliyor: Akıllı teslimat gözlükleri!
İrem Alimoğlu
24 Ekim 2025
İDA’da 11. dönem başladı: Yeni Başkan Burçak Taşkın Yurdakul
Haberler
İDA’da 11. dönem başladı: Yeni Başkan Burçak Taşkın Yurdakul
Nafizcan Önder
5 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.