21 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Çıkışın yolu döngüsel ekonomi ve inovasyon odaklı yeni nesil ekonomide"
Haberler

“Çıkışın yolu döngüsel ekonomi ve inovasyon odaklı yeni nesil ekonomide”

Marketing Türkiye
20 Nisan 2020
3 dk okuma

Yaşadığımız sıkıntının finansal bir kriz olmadığını, tüm dünyayı etkisi altına alan, sosyal ve ekonomik etkileri olan çok boyutlu bir süreç olduğunu söyleyen Zorlu Tekstil Grubu Başkanı Necat Altın, bu süreçten ancak işbirliği, dayanışma ve birlikte değer yaratmanın gücünün farkına vararak çıkılabileceğini söyledi.

“Korona Destek Komitesi’ ile Türkiye genelinde pek çok sağlık kuruluşuna bağışında bulunduk”

Tüm dünyanın mücadele ettiği koronavirüs salgını sürecinde Zorlu Tekstil’in tüm imkânlarını seferber ettiğini söyleyen Necat Altın ‘Yaşadığımız bu salgın süreci bize doğa ile uyumlu, sadece kendimiz için değil dünya için iyi olan bir ekonomik modele ihtiyacımız olduğunu bir kez daha gösteriyor. Biz Zorlu Tekstil olarak bunu erken dönemde keşfederek döngüsel ekonomi tabanlı inovasyona dayalı yeni nesil tekstillere uzun yıllardır yatırım yapıyoruz. Yaşadığımız süreçte kıymetini çok daha anladığımız ve kendilerine minnettar olduğumuz sağlık çalışanlarımızın kullandığı kıyafetler bile, yeni nesil tekstilden geliyor. Hava geçirgenliği yüksek, terletmeyen, nem ayarını sağlayan bu iplikler akıllı tekstil endüstrisinin sayesinde sağlık çalışanlarına ulaşabiliyor. Biz de Zorlu Tekstil olarak ülkemizin koronavirüsle mücadelesine katkıda bulunmak amacıyla, Şirketimiz bünyesinde kurduğumuz ‘Korona Destek Komitesi’ ile Türkiye genelinde pek çok sağlık kuruluşuna yastık, yorgan, nevresim ve güneşlik kumaş bağışında bulunduk. Bir süre önce de sağlık çalışanlarımız için cerrahi maske ve koruyucu tulumlar üretmeye başladık. Her türlü imkânımızla başta sağlık çalışanlarımız olmak üzere tüm halkımızın yanında olmayı sürdüreceğiz. Bu süreci dayanışma ruhu içinde ve birbirimizden güç alarak atlatacağımıza inancım tam’ dedi.

Buradan çıkışın yolu döngüsel ekonomi ve inovasyon odaklı yeni nesil ekonomide

Korononovirüs salgını sürecinde sosyal ve ekonomik olarak bilinen tüm yöntemlerin fazlasıyla zorlandığını ve sınandığını, bugün artık yeni bir paradigma değişikliğine ihtiyaç duyulduğunu dile getiren Altın  “Tüm dünya gibi ülkemiz de yaşanan bu salgın ile birlikte bir sınavdan geçiyor. Bu süreçte en öncelikli görevimiz; toplum sağlığını ve bizim için varını yoğunu ortaya koyan doktorlarımız, hemşirelerimiz ve sağlık çalışanlarımızı korumaktır. Fakat bununla birlikte ekonomide ve toplumsal hayatta artık bilinen yöntem ve modellerle yolumuza devam etmemiz pek mümkün görünmüyor. Gün artık yeni bir şey söylemenin de öteside yeni olanı, insan ve gezegen için gerekeni yapmanın günüdür. Bu salgın bize tüm sektörleri baştanbaşa değiştirecek yeni bir ekonomi çağının ayak seslerinin duyulduğunu hissettirdi. Ülke olarak buna göre kendimizi yenilemeliyiz. Biz bu süreçte tüm bilgi birikimimizi ülkemizin hizmetine sunmaya hazırız” dedi.

Yaşadığımız sıkıntının finansal bir kriz olmadığını, tüm dünyayı etkisi altına alan, sosyal ve ekonomik etkileri olan çok boyutlu bir süreç olduğunu dile getiren Necat Altın, bu süreçten ancak işbirliği, dayanışma ve birlikte değer yaratmanın gücünün farkına vararak çıkılabileceğini söyledi. Sektörün değişim ve dönüşüm ihtiyacının hiç olmadığı kadar arttığını ifade eden Altın, sözlerini şöyle sürdürdü: “Üretimden tedarik zincirine, ücretli çalışanlardan, esnaf ve KOBİ’lere kadar reel sektörü ciddi şekilde zorlayan bir süreç yaşıyoruz. Fakat önce sağlık diyerek gereken tedbirleri alır ve işlerimizin de sürdürülebilirliği sağlarsak bu sıkıntıyı en makul sürede atlatabiliriz. Biz Zorlu Tekstil olarak bu süreçte öncelikli olarak çalışanlarımız ve müşterilerimiz başta olmak üzere tüm paydaşlarımızın sağlığını düşünerek iş süreçlerimizi yeniden düzenledik. Bu kapsamda fabrika ve tesislerimizde hijyen standartlarını en üst düzeye çıkararak yaptığımız dezenfektan uygulamalarını daha da sıklaştırdık. Bunun yanı sıra yakın teması önlemek adına, başta T.C Sağlık Bakanlığı olmak üzere tüm yetkili kurumların uyarılarını dikkate alarak mesafeli ve dönüşümlü çalışma düzenine geçtik. Bununla birlikte yaptığımız yeni sevkiyat planlamalarıyla tedarik zincirinde aksamalar olmamasını sağladık. Yine yakın temas ihtimalini ortadan kaldırmak üzere; ciddi yatırımlar yaptığımız online mağazalarımızı ve diğer online kanalları çok daha aktif bir şekilde kullanmaya başladık. Çalışanlarımıza yönelik birçok uygulamayı da hızlı bir şekilde devreye aldık. Özellikle sosyal hayatımızın kısıtlandığı, sevdiklerimizden uzak kaldığımız ve ister istemez duygusal olarak zorlandığımız bu günlerde, Psikolojik Danışma Hattımızı, tüm Zorluteks çalışanları için devreye aldık. Zorlu Tekstil olarak uzun süredir tüm şirketlerimizde başlattığımız akıllı dönüşümün olumlu etkilerini bugün çok daha açık bir şekilde görüyoruz. Bugün çokça konuşulan dijitalleşme ve teknolojiye yıllar öncesinden yapmaya başladığımız yatırımla; yurt dışındaki birçok müşterilerimiz fabrikalarımıza online olarak sipariş bile girebiliyor. Bu sayede seçkin dünya perakende devlerinin inovatif iş ortağı olmaya devam ediyoruz. Önümüzdeki dönemde özellikle ticaret kanalımızı daha da akıllandırmak istiyoruz. Yeni işler, yeni kanallar, e-ticaret ve uluslararası işbirlikleri ile büyümeye devam edeceğiz. Zorlu Tekstil Grubu olarak çalışanlarımız, tedarikçilerimiz ve iş ortaklarımızla birlikte bu süreçten de güçlenerek çıkacağız”

1 Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
2 Türkiye'nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi...
Türkiye’nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi…
3 LeBron James'in "hayatımın kararı" açıklaması, marka iş birliği çıktı!
LeBron James’in “hayatımın kararı” açıklaması, marka iş birliği çıktı!
4 Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
5 ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
ChatGPT’ye erotik içerikler için “yetişkin modu” geliyor
Güncel Haberler
MMA Global, "Marketing + Media Alliance" adıyla yeni bir döneme girdi
MMA Global, “Marketing + Media Alliance” adıyla yeni bir döneme girdi
Ticaret Bakanlığı 3 ürün grubunun kargoyla ülkeye girişini kısıtladı
Ticaret Bakanlığı 3 ürün grubunun kargoyla ülkeye girişini kısıtladı
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Haberler
EY Lüks Tüketim Endeksi: Lüks pazarını ikinci el canlandıracak…
Sena Tufan
2 hafta önce
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
2 hafta önce
"Influencer Rating Report" 13 milyon etkileşimle dijital dünyanın nabzını tutuyor!
Haberler
“Influencer Rating Report” 13 milyon etkileşimle dijital dünyanın nabzını tutuyor!
Nafizcan Önder
13 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.