10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Çiftlikten sofralara güvenle, lezzetle
Haberler

Çiftlikten sofralara güvenle, lezzetle

Marketing Türkiye
7 Şubat 2019
2 dk okuma

Sütaş yeni iletişim kampanyasında yoğurdun doğal, faydalı, kıvamlı ve lezzetli olması için Sütaş gibi ustalıkla ve uzmanlıkla yapılması gerektiğinin altı çizilerek Sütaş Yoğurt’un güvenle tercih edilebileceği anlatılıyor.

Kurulduğu günden bu yana sadece sütçülüğe odaklanan Sütaş, ineklerin beslendiği ottan, sofralara ulaşan süt ve süt ürünlerine kadar tüm süreci “Çiftlikten Sofralara” entegre iş modeliyle, özenle ve titizlikle yöneterek ürünlerinin doğal lezzetini güvence altına alıyor. Ustalıkla ve uzmanlıkla üretilen Sütaş’ın doğal lezzetleri, Türkiye’de her 10 haneden 8’inde güvenle tercih ediliyor.

hqdefault

Yönetmen koltuğunda Can Ülkay’ın oturduğu Sütaş Yoğurt filmlerinde; sütün içindeki proteinleri ve vitaminleri kaybetmemesi, faydasının içinde kalmasının önemi vurgulanıyor. Bunun yanı sıra; yoğurt yaparken her seferinde canlı ve taze maya kullanılması gerektiğine değiniliyor.

hqdefault (1)

Geçtiğimiz yıl başlayan kampanyada Sütaş’ın, çiftlikten sofralara yolculuğu sırasında sütün doğallığını, tazeliğini ve lezzetini nasıl koruduğu ve bu sütlerden yapılan Sütaş Yoğurt’un ideal lezzet ve kıvamının nereden geldiği anlatılmıştı. Yine masalsı bir tona sahip olan kampanyanın yeni döneminde Sütaş Yoğurt’a odaklanılıyor. Reklam filmlerinde genç bir anne, kucağında yatan buzağıya “Yoğurdun doğal, faydalı, kıvamlı ve lezzetli olması için Sütaş gibi yapmalı” diyor ve Sütaş Yoğurt’un güvenle tercih edilebileceğini vurguluyor.

Kampanya Künyesi:

  • Reklamın Başlığı: Sütaş Yoğurt Çiftlikten Sofralara Taptaze, Güvenle, Lezzetle
  • Reklamveren: Sütaş
  • Reklamveren Temsilcisi: Eylem Karakaş Soyluoğlu, Selin Dora Falay, Kağan Yağcı
  • Reklam Ajansı: Alametifarika        
  • Kreatif Direktör: Odisseas Sevsevme, Ozan Özüm Özbey
  • Yaratıcı Grup: Caner Apaydın, Ümit Şentürk, Vehbi Bozdağ, Buğra Birgin
  • Müşteri İlişkileri: Berfu Ayaksız
  • Stratejik Planlama: Seren Pala, Berra Katlav
  • Ajans Prodüktörü: Teğin Polat
  • Prodüksiyon Şirketi: Dijital Sanatlar
  • Yönetmen: Can Ülkay
  • Görüntü Yönetmeni: Jean Paul Seresin
  • Prodüksiyon: Mustafa Uslu, Evrim Şanal
  • Post Prodüksiyon: İmaj         
  • Müzik: Jinglehouse
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
5 Markaların sosyal sorumlulukta "samimiyet" sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Markaların sosyal sorumlulukta “samimiyet” sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Güncel Haberler
Anneler Günü'nü kutlayan markalar!
Anneler Günü’nü kutlayan markalar!
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kültür biziz, sanat ise hayatın ta kendisi!
Haberler
Kültür biziz, sanat ise hayatın ta kendisi!
Marketing Türkiye
9 Mart 2025
Kahve Posasından Sürdürülebilir Geleceğe: Arzum OKKA’dan Doğaya Dost Bir Yenilik
Haberler
Kahve Posasından Sürdürülebilir Geleceğe: Arzum OKKA’dan Doğaya Dost Bir Yenilik
Advertorial
3 hafta önce
TÜİK açıkladı: Türkiye'de 10 kişiden biri yaşlı
Haberler
TÜİK açıkladı: Türkiye’de 10 kişiden biri yaşlı
İrem Alimoğlu
13 Mart 2025
Turgutlu Belediyesi Kadın Basketbol Takımı'ndan mesaj var: "Nasıl doğduğu değil, niye yaşayamadığı!"
Haberler
Turgutlu Belediyesi Kadın Basketbol Takımı’ndan mesaj var: “Nasıl doğduğu değil, niye yaşayamadığı!”
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.