24 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Çiftlikten sofralara güvenle, lezzetle
Haberler

Çiftlikten sofralara güvenle, lezzetle

Marketing Türkiye
7 Şubat 2019
2 dk okuma

Sütaş yeni iletişim kampanyasında yoğurdun doğal, faydalı, kıvamlı ve lezzetli olması için Sütaş gibi ustalıkla ve uzmanlıkla yapılması gerektiğinin altı çizilerek Sütaş Yoğurt’un güvenle tercih edilebileceği anlatılıyor.

Kurulduğu günden bu yana sadece sütçülüğe odaklanan Sütaş, ineklerin beslendiği ottan, sofralara ulaşan süt ve süt ürünlerine kadar tüm süreci “Çiftlikten Sofralara” entegre iş modeliyle, özenle ve titizlikle yöneterek ürünlerinin doğal lezzetini güvence altına alıyor. Ustalıkla ve uzmanlıkla üretilen Sütaş’ın doğal lezzetleri, Türkiye’de her 10 haneden 8’inde güvenle tercih ediliyor.

hqdefault

Yönetmen koltuğunda Can Ülkay’ın oturduğu Sütaş Yoğurt filmlerinde; sütün içindeki proteinleri ve vitaminleri kaybetmemesi, faydasının içinde kalmasının önemi vurgulanıyor. Bunun yanı sıra; yoğurt yaparken her seferinde canlı ve taze maya kullanılması gerektiğine değiniliyor.

hqdefault (1)

Geçtiğimiz yıl başlayan kampanyada Sütaş’ın, çiftlikten sofralara yolculuğu sırasında sütün doğallığını, tazeliğini ve lezzetini nasıl koruduğu ve bu sütlerden yapılan Sütaş Yoğurt’un ideal lezzet ve kıvamının nereden geldiği anlatılmıştı. Yine masalsı bir tona sahip olan kampanyanın yeni döneminde Sütaş Yoğurt’a odaklanılıyor. Reklam filmlerinde genç bir anne, kucağında yatan buzağıya “Yoğurdun doğal, faydalı, kıvamlı ve lezzetli olması için Sütaş gibi yapmalı” diyor ve Sütaş Yoğurt’un güvenle tercih edilebileceğini vurguluyor.

Kampanya Künyesi:

  • Reklamın Başlığı: Sütaş Yoğurt Çiftlikten Sofralara Taptaze, Güvenle, Lezzetle
  • Reklamveren: Sütaş
  • Reklamveren Temsilcisi: Eylem Karakaş Soyluoğlu, Selin Dora Falay, Kağan Yağcı
  • Reklam Ajansı: Alametifarika        
  • Kreatif Direktör: Odisseas Sevsevme, Ozan Özüm Özbey
  • Yaratıcı Grup: Caner Apaydın, Ümit Şentürk, Vehbi Bozdağ, Buğra Birgin
  • Müşteri İlişkileri: Berfu Ayaksız
  • Stratejik Planlama: Seren Pala, Berra Katlav
  • Ajans Prodüktörü: Teğin Polat
  • Prodüksiyon Şirketi: Dijital Sanatlar
  • Yönetmen: Can Ülkay
  • Görüntü Yönetmeni: Jean Paul Seresin
  • Prodüksiyon: Mustafa Uslu, Evrim Şanal
  • Post Prodüksiyon: İmaj         
  • Müzik: Jinglehouse
1 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
4 Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
Yılın “modern pazarlama projeleri” ödüllendirildi
5 Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Güncel Haberler
The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Yapay zekadan sonra ahvalimiz: "Türkiye’nin yeni dijital rutinleri"
Yapay zekadan sonra ahvalimiz: “Türkiye’nin yeni dijital rutinleri”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türkiye’deki gerçek kira artış oranları açıklandı: TÜİK verileriyle arada fark var! 
Araştırma
Türkiye’deki gerçek kira artış oranları açıklandı: TÜİK verileriyle arada fark var! 
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Türkiye’de çalışanların yüzde 93’ü duygusal dalgalanmalarının sebebi olarak iş hayatını görüyor
Haberler
Türkiye’de çalışanların yüzde 93’ü duygusal dalgalanmalarının sebebi olarak iş hayatını görüyor
Sena Tufan
10 Ekim 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
Nafizcan Önder
7 Kasım 2025
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır...
Haberler
Z kuşağının şifresini çözmek: Jargonu azalt, bağlantıyı artır…
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.