26 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Çiftlikten sofralara güvenle, lezzetle
Haberler

Çiftlikten sofralara güvenle, lezzetle

Marketing Türkiye
7 Şubat 2019
2 dk okuma

Sütaş yeni iletişim kampanyasında yoğurdun doğal, faydalı, kıvamlı ve lezzetli olması için Sütaş gibi ustalıkla ve uzmanlıkla yapılması gerektiğinin altı çizilerek Sütaş Yoğurt’un güvenle tercih edilebileceği anlatılıyor.

Kurulduğu günden bu yana sadece sütçülüğe odaklanan Sütaş, ineklerin beslendiği ottan, sofralara ulaşan süt ve süt ürünlerine kadar tüm süreci “Çiftlikten Sofralara” entegre iş modeliyle, özenle ve titizlikle yöneterek ürünlerinin doğal lezzetini güvence altına alıyor. Ustalıkla ve uzmanlıkla üretilen Sütaş’ın doğal lezzetleri, Türkiye’de her 10 haneden 8’inde güvenle tercih ediliyor.

hqdefault

Yönetmen koltuğunda Can Ülkay’ın oturduğu Sütaş Yoğurt filmlerinde; sütün içindeki proteinleri ve vitaminleri kaybetmemesi, faydasının içinde kalmasının önemi vurgulanıyor. Bunun yanı sıra; yoğurt yaparken her seferinde canlı ve taze maya kullanılması gerektiğine değiniliyor.

hqdefault (1)

Geçtiğimiz yıl başlayan kampanyada Sütaş’ın, çiftlikten sofralara yolculuğu sırasında sütün doğallığını, tazeliğini ve lezzetini nasıl koruduğu ve bu sütlerden yapılan Sütaş Yoğurt’un ideal lezzet ve kıvamının nereden geldiği anlatılmıştı. Yine masalsı bir tona sahip olan kampanyanın yeni döneminde Sütaş Yoğurt’a odaklanılıyor. Reklam filmlerinde genç bir anne, kucağında yatan buzağıya “Yoğurdun doğal, faydalı, kıvamlı ve lezzetli olması için Sütaş gibi yapmalı” diyor ve Sütaş Yoğurt’un güvenle tercih edilebileceğini vurguluyor.

Kampanya Künyesi:

  • Reklamın Başlığı: Sütaş Yoğurt Çiftlikten Sofralara Taptaze, Güvenle, Lezzetle
  • Reklamveren: Sütaş
  • Reklamveren Temsilcisi: Eylem Karakaş Soyluoğlu, Selin Dora Falay, Kağan Yağcı
  • Reklam Ajansı: Alametifarika        
  • Kreatif Direktör: Odisseas Sevsevme, Ozan Özüm Özbey
  • Yaratıcı Grup: Caner Apaydın, Ümit Şentürk, Vehbi Bozdağ, Buğra Birgin
  • Müşteri İlişkileri: Berfu Ayaksız
  • Stratejik Planlama: Seren Pala, Berra Katlav
  • Ajans Prodüktörü: Teğin Polat
  • Prodüksiyon Şirketi: Dijital Sanatlar
  • Yönetmen: Can Ülkay
  • Görüntü Yönetmeni: Jean Paul Seresin
  • Prodüksiyon: Mustafa Uslu, Evrim Şanal
  • Post Prodüksiyon: İmaj         
  • Müzik: Jinglehouse
1 2025 şehir hayatının "en"leri belli oldu!
2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu!
2 ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
3 Netflix Games, FIFA’yı oyun dünyasına geri taşıyor
Netflix Games, FIFA’yı oyun dünyasına geri taşıyor
4 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
5 Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-25 Aralık)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-25 Aralık)
Zincir marketlerde “pazar tatili” mutabakatı: Gözler Ticaret Bakanlığı’nda
Zincir marketlerde “pazar tatili” mutabakatı: Gözler Ticaret Bakanlığı’nda
Karaca İngiltere’de küresel markalara meydan okuyor!
Karaca İngiltere’de küresel markalara meydan okuyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Haberler
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Nafizcan Önder
2 Kasım 2025
Alışverişte karar sosyal medyada veriliyor, satın alma akıllı telefonla yapılıyor!
Haberler
Alışverişte karar sosyal medyada veriliyor, satın alma akıllı telefonla yapılıyor!
Sena Tufan
22 Kasım 2025
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Haberler
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Nafizcan Önder
21 Ekim 2025
OpenAI ve AWS’den üretken yapay zekayı yeniden tanımlayacak stratejik iş birliği
Haberler
OpenAI ve AWS’den üretken yapay zekayı yeniden tanımlayacak stratejik iş birliği
İrem Alimoğlu
4 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.