Cif’in yeni kampanyasını görmezden gelemeyeceksiniz
Cif’in yeni “Power & Shine” serisi için hazırlanan reklam kampanyası, şu ana kadar YouTube dünyasında görmeye alışık olmadığımız bir kurguyu hayata geçiriyor.
YouTube’a yeni eklenen “Ad Sequence” özelliği reklamınızı geçen kullanıcıyı tekrar hedefleyebilmenize olanak sağlıyor. Ancak tahmin edersiniz ki bir reklamı görmek istemeyen izleyiciye aynı reklamı tekrar tekrar göstermek, istemeyeceğiniz tepkileri de beraberinde getirebilir. Bunun için Cif, izleyici reklamı her geçtiğinde kullanıcının karşısına özel olarak hazırlanmış farklı bir kreatif ile çıkarak hedefleme ve hikaye anlatımını eğlenceli bir dille birleştiriyor. Reklam kampanyasının oyuncuları, daha önceki Cif kampanyalarında da görmeye alıştığımız Pelin Akil ve Anıl Altan çifti.
İzleyicinin karşısına ilk çıkan reklamda Pelin’in Anıl’ı sorguya çektiği ve evi kimseye görünmeden nasıl temizlediğini anlatmasını istediğini görüyoruz.
Eğer kullanıcı bu reklamı sonuna kadar izlemez ve geçerse, eğlenceli çiftimiz bu sefer izleyiciye kendilerini geçtikleri için ne kadar üzüldüklerini anlatan ikinci bir filmle karşılarına çıkıyor.
İkinci filmin de geçilmesi ihtimalinde, çiftimizi bu sefer ürünün özelliklerini çok daha hızlı bir şekilde anlattıkları üçüncü bir filmde izliyoruz.
Eğer izleyici üçüncü reklamı da izlemeden geçerse, sonunda geçemeyeceği ve çiftimizin “direkt konuya” girdikleri bir “bumper” mesajı ile karşılaşıyor.
Künye:
Reklamveren: Unilever Türkiye – Cif
Ajans: Mindshare & Wanda Digital