ChatGPT hataların başına ödül koydu! | Son 24 saatin gündemi
Son zamanlarda adını duymadığımız tek bir gün olmayan ChatGPT gündemde kalmaya ve popülaritesini artırmaya hız kesmeden devam ediyor. OpenAI tarafından geliştirilen ChatGPT için şirket Bug Bounty adında bir ödül programı başlattı.
Program kapsamında BugCrowd ile iş birliğine giden OpenAI, ChatGPT’de açık bulan kullanıcılara ödül verileceğini duyurdu. Bu bağlamda firmaya bildirilen güvenlik açıklarının, hataların ve güvenlik kusurlarının ciddiyetine ve etkisine bağlı olarak kullanıcılara 200 dolardan 20 bin dolara kadar ödeme yapılacak.
Yayınlanan ödül sayfasına göre halihazırda 23 açık ödüllendirilmiş ve ortalama ödül miktarı yaklaşık 1000 dolar olarak gerçekleşmiş durumda…
LinkedIn’e doğrulama rozeti geliyor
LinkedIn, kullanıcıların kimliklerini ve nerede çalıştıklarını doğrulamalarına olanak sağlayan bir doğrulama sistemi sunmaya başlayacak. Doğrulama seçenekleri arasında, kimliğinizi kanıtlamak için CLEAR’ı kullanabilme, iş yerinizin bir e-posta adresi aracılığıyla doğrulaması ve dijital işyeri kimliklerini ücretsiz edinmek için Microsoft’un Entra doğrulanmış kimlik platformundan faydalanmak yer alıyor.
LinkedIn, kullanıcılarına rozet sunmanın güvenli ve pratik bir yolunu bulmak için CLEAR ile ortaklık kurdu. İlk olarak ABD’de kullanıma sunulması planlanan CLEAR ile kullanıcılar kimlik ve telefon numarası üzerinden kolayca doğrulama yapabilecek.
Instagram, Facebook veya Twitter’dan farklı olarak, LinkedIn profilini doğrulamak için ödeme yapmak gerekmiyor. Doğrulanmış hesaplar profil fotoğrafının kenarında yeşil ve mavi onay rozetleriyle ayırt edilecek.
Kaynak: The Verge
Ofis stresi kalp atışından daha çok klavye ve mouse’a yansıyor!
Zürih’teki İsviçre Federal Teknoloji Enstitüsü’ndeki (ETH) araştırmacılar stresli insanların klavye ve mouse’u farklı kullandığını ortaya koydu. Hatta öyle ki araştırmanın yazarı Mara Nägelin’e göre, klavye ve mouse’u nasıl kullandığımıza dair detaylar bir ofis ortamında ne kadar stresli hissettiğimizi kalp atışlarından daha net yansıtıyor. Araştırmanın amacı ise stresi erken farkedip önlemeye yardımcı olmak…
İşte stresinizin katlanarak arttığına işaret eden detaylar;
- Stresli hisseden kişiler fare imlecini daha sık ve daha hassas bir şekilde hareket ettirir,
- Ofiste kendini stresli hisseden insanlar yazı yazarken daha fazla hata yapar,
- Stresli çalışanlar klavyede yazı yazarken daha uzun duraksarlar…
Kaynak: MirageNews
C Level Club GalataportBizTalks serisi devam ediyor…
Marketing Türkiye tarafından üst düzey yöneticiler için networking ve bilgilendirme platformu olarak tasarlanan C Level Club, pazarlama profesyonellerini farklı konseptlerle bir araya getiren GalataportBizTalks serisinin ikinci buluşmasında yazar, oyuncu ve yönetmen Ercan Kesal’ı ağırladı. Galataport İstanbul D&R ev sahipliğinde gerçekleşen buluşmada Kesal, en son yayınlanan “Cebimdeki Ekmek Kırıntıları” kitabından yola çıkarak hikaye anlatıcılığı yolculuğunu katılımcılarla paylaştı.
Marketing Türkiye C Level Club iş birliğiyle gerçekleştirilen ve Galataport İstanbul’un iş dünyasının liderlerini farklı konseptlerle bir araya getiren GalataportBizTalks serisinin ikinci buluşmasının gündeminde hikaye anlatıcılığı vardı. Nehir söyleşi formatında yayınlanan son kitabında hikaye anlatıcılığı yolculuğunu gazeteci Yenal Bilgici’ye emanet eden Ercan Kesal, markalarının hikayelerini yaratıcı zihinlere emanet eden liderlerle uzun yıllara dayanan deneyimlerini paylaştı. Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in konuşmasıyla başlayan buluşma katılımcıların Kesal’a yönelttiği sorular etrafında şekillendi.
LC Waikiki indirim için bahane arıyor!
Türkiye internetle ilk kez 12 Nisan 1993 tarihinde tanıştı. Pek çok insanın zihninde yer etmez bu bilgi ama LC Waikiki hatırlatıyor ve indirime bahane olarak gösteriyor. LinkedIn üzerinden paylaşım yapan LC Waikiki E- Ticaret Genel Müdürü Ömer Barbaros Yiş, Türkiye’nin internetle tanışma yıldönümünün ilk bahaneleri olduğunu belirtirken “Bakalım bizi başka ne bahaneler bekliyor” diyerek yeni indirim kampanyaları için de yeşil ışık yakıyor…
Markaların belirli bir indirim takvimi vardır: Sezon ortası indirimi, sezon sonu indirimi, Anneler Günü, Sevgililer Günü, Black Friday… Tüm bu günlerin tüketicinin takviminde de karşılığı var elbette. Yani işin pek sürprizi kalmadı. İndirim öncesi sepetini dolduran tüketiciler pusuya yatıp beklemeye başlar. Ancak LC Waikiki bu ezberi bozacak bir adım attı ve indirime bahane aradığını duyurdu. İlk bahanesi de Türkiye’nin internetle tanışmasının yıldönümü oldu.