16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
CEO'ların 2025 ajandasında neler var?
Haberler

CEO’ların 2025 ajandasında neler var?

Sena Tufan
19 Ocak 2025
8 dk okuma

Geride bıraktığımız yıl, iş dünyası için yine hareketli ve zorlu bir dönemdi. Yapay zekanın baş döndüren hızı, dijital deneyimde kusursuzluk arayışları ve hem küresel hem de yerel ekonomideki belirsizlikler, liderlerin ajandasında üst sıralarda yer aldı. Savaşların ve krizlerin gölgesinde geçen bu süreçte, bazı liderler krizleri fırsata çevirerek inovasyon ve dayanıklılıklarıyla öne çıkmayı başardı. Şimdi ise odak noktası 2025. “CEO’ların 2025 öngörüleri“nin ikinci bölümünde, geleceğin belirsizliklerine karşı liderlerin hangi stratejileri benimsediğini mercek altına alıyoruz…

Yatırımlar yapay zekada yoğunlaşacak

CEO'ların 2025 ajandasında neler var?
Emre Hantaloğlu
Lenovo Türkiye Genel Müdürü

✓ 2023 yılına göre daha zorlu geçen bir 2024 yılı yaşadık. Gerek kamu tasar­rufları gerekse faizlerin yüksek olması piyasaları olumsuz yönde etkiledi ama buna rağmen Lenovo Türkiye sunduğu ürün ve hizmetlerde pazar payı kazan­dı ve bilgisayar sektöründe liderliğini 5. yılına taşıdı. Teknoloji ve inovasyon alanında lider bir marka olarak ülke­mizin teknoloji ile kalkınması stratejisi çerçevesinde sağlık, enerji, iklim bilimleri gibi komplike hesaplamalara ihti­yaç duyulan farklı sektörlere de çözüm üretmek amacıyla bu alanda 10 milyon doların üstünde bir yatırım yaparak Türkiye’nin en büyük süper bilgisayarı olan ARF Süper Bilgisayar’ın (HPC) ku­rulumunu gerçekleştirdik.

✓ ARF süper bilgisayar, dünyada Top500 süper bilgisayar listesine 313’üncü sıradan giriş yaptı. Ve girer girmez de performansıyla sıralamada 313’ten 230’unculuğa çıkmakla kalma­yıp, inanılmaz bir rekor kırarak Green 500 listesinde 360’ıncı sıradan 26. sı­raya çıktı ve Lenovo Türkiye’yi gurur­landırdı. 2025, yapay zeka teknolojile­rinin dünyada ve Türkiye’de daha çok konuşulacağı, sektörlerin bu alanda daha fazla yatırım yapmaya istekli ola­cakları bir yıl olacaktır diye düşünüyo­rum. Hem kamu alanında hem de özel sektörde yapay zeka teknolojilerinin önemi artacak ve yatırımlar bu alanda yoğunlaşacak. Lenovo’nun da yapay zeka teknolojilerine olan odağının arta­cağı ve bu alana yatırım yapacağı bir yıl olacak.

Büyüme odağımızdan asla taviz vermiyoruz

CEO'ların 2025 ajandasında neler var?
Yenal Gökyıldırım
FLO Group CEO’su

✓ 2024 yılı, tüm dünyada makro­ekonomik koşulların etkisiyle şekille­nen, zorlukların yanında fırsatları da içinde barındıran bir yıl olarak geçti. FLO GROUP olarak çok kanallı ve çok markalı iş modelimizi çok coğrafyalı operasyonlarımızla yönettiğimiz için riskleri bölerek fırsatları çoklama im­kanına sahibiz. Dolayısıyla bu süreç­te istikrarımızı sağlayarak sağlıklı bir finansal yapı ile yılı tamamladığımızı söyleyebiliriz.

✓ Koşullar ne kadar zorlu ya da belirsiz olursa olsun, büyüme ve sektörümüzü büyütme odağımızdan asla taviz ver­meden yolumuza devam ediyoruz. Bu kapsamda da en önemli gücümüzü din­leme faaliyetlerimizden alıyoruz.

✓ 2025’in kendine has dinamikleri olan bir yıl olacağını öngörüyoruz. Bu tarz karakteristik dönemlerde en etkin yön­temin paydaş ekosistemine odaklan­mak olduğunu geçmiş tecrübelerimiz bize net şekilde gösterdi. Hammadde­den başlayarak tedarik zincirini gü­venceye almak, üretimin devamlılığını korumak, şirketin iç yetkinliklerini ve yeteneklerini geliştirmek, omni-chan­nel bir yaklaşım ile dağıtım ağını yönet­mek; müşteri ne zaman neredeyse ve neye ihtiyacı varsa orada olmak, satış sonrası hizmetleri ise her zamankinden daha iyi hale getirmek kritik çalışma başlıklarımız olacak. Tüm bu ana baş­lıklarda performansımızı teknolojinin bizlere sunduğu imkanlarla hızlandı­rıp verimliliğini artıracak şekilde diji­tal dönüşüm süreçlerimizi inşa etmeye devam edeceğiz.

Uzaktan sağlık dönemi başlıyor

CEO'ların 2025 ajandasında neler var?
Gamze Arbak
Philips Türkiye Genel Müdürü

✓ 2024 yılı küresel krizlerin, ekonomik açıdan zorlukların yaşandığı bir yıldı. Bu zorluklar ve krizler hiç şüphesiz içinde bulunduğumuz sağlık sektörünü de et­kiledi. Bunlara rağmen, dijitalleşmenin sağlık sektöründe yarattığı ivme, yapay zeka ve dijital sağlık uygulamalarının hızla yaygınlaşmasını sağladı. Philips olarak, sağlık sektöründe hem kamu hem de özel sektörle hayata geçirdiğimiz önemli projeler ve iş birlikleriyle fark ya­ratmaya devam ettik.

✓ Jeopolitik gelişmelerin, Çin kaynaklı krizlerin, lojistikte yaşanan aksaklıkların ve ekonomik zorlukların küresel ölçek­te olduğu gibi Türkiye’de de önemli bir gündem maddesi olmaya devam edeceği­ni düşünüyorum. Diğer yandan; 2025’te de sağlık sektöründe dijitalleşmenin hız­lanacağını, yapay zeka, büyük veri ana­litiği ve uzaktan sağlık uygulamalarının etkisinin giderek artacağını öngörüyo­ruz. Değişen pazar dinamiklerine esnek bir yaklaşım sergileyerek stratejilerimizi güncelliyor ve sürdürülebilir büyüme he­defimize odaklanıyoruz. Philips olarak çevik yapımız, hızlı aksiyon alma kabili­yetimiz ve güçlü inovasyonlarımız ile bu dönüşümde öncü bir rol üstlenerek sağ­lık sektöründe sürdürülebilir gelişim ve değer yaratmaya devam edeceğiz.

Döngüsel ekonomiye katkı sağlayacak adımlar atacağız

CEO'ların 2025 ajandasında neler var?
Burak Ertaş
sahibinden.com CEO’su

✓ 2024, stratejik anlamda çok önem verdiğimiz proje ve yatırım­ları hayata geçirdiğimiz oldukça başarılı bir yıl oldu. Yepyeni bir iş modeliyle kullanıcılarımıza zahmetsiz ve hızlı şekilde araçlarını satma imkanı sunan Otobid, bu yılın en önemli gelişmelerinden bi­riydi. Ayrıca Türkiye’nin yaygın oto servis ve oto ekspertiz ağı Auto King’i de bünyemize katarak, 2. el araç dünyasında sunduğumuz hizmet kapsamımızı genişlettik. Kadın ve Erkek A Milli Futbol Ta­kımları resmi sponsorluğu yine 2024 yılında hayata geçirdiğimiz ve bizi gururlandıran projelerden biri oldu.

✓ Türkiye’nin lider teknoloji şirketlerinden biri olarak önümüzdeki yıl için odak noktalarımız; dijital inovasyon, sürdürüle­bilirlik ve müşteri deneyiminde yapacağımız yenilikler olacak. Özellikle emlak ve vasıta kategorilerinde yapay zeka destekli kullanıcı odaklı yeni hizmetler sunmayı ve var olanları da geliştir­meyi hedefliyoruz. Ayrıca “yeniden ticaret” (recommerce) alanında hayata geçireceğimiz yeni uygulamalar ve iş modelleri ile kullanı­cılarımıza ve döngüsel ekonomiye ciddi katkı sağlayacak adımlar atacağız. 2025 aynı zamanda sahibinden.com’un 25’inci yılı. 2000 yılında çağının çok ilerisinde bir vizyonla kurulmuş bir şirket için 25 yıldır sektöründe lider bir şekilde, ilkleri hayata geçirmek ve sürdürülebilir bir büyüme sağlamak bizim için büyük bir gurur kaynağı.

Başarılarımız, teknolojideki liderliğimizi perçinliyor

CEO'ların 2025 ajandasında neler var?
Ayşegül Adaca Oğan
Aktif Bank Genel Müdürü

✓ Aktif Bank olarak 25. yılımızı kutladığımız 2024, hedeflerimize ulaştığımız ve başarı çıtasını daha da yu­karı taşıdığımız bir yıl oldu. Benzersiz ve yenilikçi iş modelimizi sürdürerek kurumsal, yatırım ve özel ban­kacılık hizmetlerimizi, fintech ekosistemi yaklaşımıyla dijitalleşme odağında birleştirdik. 20 milyon kişinin yaşamına dokunan bu ekosistemin merkezinde tekno­lojik inovasyon ve müşteri odaklılık yer alıyor. N Kolay dijital bankamızın indirilme oranını iki kattan fazla artırarak ve 18 milyonu aşan kullanıcıya hizmet veren Passo’yu yeni versiyonuyla müşterileriyle buluşturarak dijital hizmetlerde etki alanımızı büyüttüğümüz bir se­neyi geride bıraktık.

✓ 2025’te yatırım bankacılığı alanındaki gücümü­zü artırırken, Türkiye’deki fintek ekosistemindeki öncü konumumuzu daha da sağlamlaştırmayı hedefli­yoruz. 25 yıllık deneyimimizle, erişilebilir ve kişiselleş­tirilmiş finansal hizmetler sunarak daha geniş kitlelere ulaşmayı amaçlıyoruz. Güçlü teknolojik altyapımız ve yenilikçi vizyonumuzla, dijital hizmetlerde fark yarat­maya devam edecek ve müşteri dostu bakış açımızı sürdüreceğiz.

Kapasitemizi iki katına çıkarmayı hedefliyoruz

CEO'ların 2025 ajandasında neler var?
Kağan Gündüz
MNG Kargo CEO’su

✓ Ekim 2023’te DHL Group bünyesine katılmamızla birlikte 2024 yılına güçlü bir başlangıç yaptık. Bu noktada, DHL ile entegrasyon çalışmalarımızı sürdürürken, teknolojik gelişmeler, dijital dönüşüm ve otomasyon alanlarındaki gelişimimizle birlikte müşteri memnuniyeti, verimlilik ve kaliteyi odağımıza aldık. Stratejimiz doğrultusunda yenilikçi projeler ve hiz­metleri hayata geçirdik ve operasyonel kapasitemizi artırmaya odaklandık. 2024, büyümemizi istikrarlı bir şekilde sürdürdüğümüz, başarılarla dolu bir yıl oldu.

✓ 2025 yılını, DHL’in MNG Kargo’ya sunduğu en önemli katkılardan biri olan yatırım gücünü harekete geçirece­ğimiz ve sürdürülebilir büyümeye de­vam edeceğimiz bir yıl olarak görüyoruz. Bu kapsamda gerçekleştireceğimiz ya­tırımlarla operasyonel kapasitemizi ar­tırırken, hizmet ağımızı genişletecek ve filomuzu modernize edeceğiz. Yatırımla­rımızla üç yıl içinde mevcut kapasitemizi iki katına çıkarmayı hedefliyoruz. Sektö­rümüz özelinde ise e-ticaret pazarının bü­yümeye devam etmesiyle birlikte müşteri hizmetlerinin daha etkili hale getirilmesi yönündeki çalışmaların da artacağını dü­şünüyoruz.

Ekonomiye sunduğumuz değeri maksimize edeceğiz

CEO'ların 2025 ajandasında neler var?
Necmi Erol
Muratbey CEO’su

✓ Lezzetli ve inovatif ürünlerimizle sağlıklı ve enerjik bir yaşama des­tek verdiğimiz verimli bir yılı geri­de bıraktık. Yurt içi ve yurt dışında özellikle dijitalleşme, sürdürüle­bilirlik, Ar-Ge ve marka yatırımla­rına ağırlık verdiğimiz bir dönem oldu. Brandverse Awards’ta, “Süt Ürünleri” kategorisinde Muratbey Peynir-Lezzetin Tarifi ile altıncı kez altın ödülü kazandık. 2024’ün ikin­ci yarısı başladığımız Masterchef Türkiye iş birliğimiz kapsamında en sevilen ürünlerimiz sezon so­nuna kadar her bölümde ekranda yer alırken outdoor, radyo ve dijital reklamlarla da bunu destekledik. Türkiye süt alanında 21,5 milyon tonluk üretim hacmiyle Uluslarara­sı Süt Federasyonu tarafından yapı­lan sıralamada ilk dokuz ülke arasındayken verimlilikte 50’nci sırada yer alıyor.

✓ Muratbey olarak ihracatta yaka­ladığımız ivmeyi Ar-Ge merkezleri­mizde geliştirdiğimiz inovatif ürünlerimize borçluyuz. İnovasyonu önceleyen anlayışımızın geleneksel lezzetlerle harmanlanmasıyla olu­şan ürünlerimiz beş kıtada adı pey­nirle anılan ülkeler de dahil olmak üzere büyük ilgi görüyor. 2025’te de yarım yüzyılı aşan deneyimimizle ülkemizi global pazarda en iyi şekil­de temsil etmek, katma değerli ih­racatımızı artırmak, sürdürülebilir kalkınma vizyonuna katkı sağlaya­rak ülke ekonomimize sunduğumuz değeri maksimize etmek için çalışa­cağız.

Hedefimiz “Love brand” olmak

CEO'ların 2025 ajandasında neler var?
Şirin Işık
Humm Organic CEO’su

✓ Humm Organic son yıllarda, özellikle de pandeminin etkisiyle oldukça hızlı büyüdü. 2024 yılında bir önceki yıla göre tonajda yüzde 100’ün üzerinde bir artış, ciroda ise yaklaşık 2,5 kat büyüme gerçekleştirdik. Sadece çocukların değil aile içindeki tüm bireylerin rahatlıkla tüketebileceği bir mar­ka olarak kendimizi konumlandırıyoruz. Bu durum, ürün portföyümüzün çeşitliliğine yansıdığı gibi iletişim ve pazarlama faaliyet­lerimize de yansıyor. 2024’te satış kanalları­mızı genişlettik ve zaten var olduğumuz ka­nallardaki varlığımızı daha da güçlendirdik.

✓ Humm Organic olarak son 3 yılda 3 kat büyüme elde ettik, önümüzdeki 5 yıl için­de hedefimiz 5 kat büyümek. 2024’teki iş planımızın başında yurt dışına açılmanın fizibilite çalışmalarını yapmak vardı. Bu ça­lışmaların büyük bir kısmını yaptık. 2025’te de artık meyvelerini yemeyi hedefliyoruz. Humm Organic Türkiye’de kendi katego­risinde en geniş ürün portföyüne sahip marka. Tüketici sadakati çok yüksek. Bu da bize tüketicilerimizin bizden sürekli olarak inovasyon beklediğini gösteriyor. 2025 yılı da bizim için daha çok inovasyonlarımızı tüketicilerimizle buluşturduğumuz bir yıl olacak. Hedefimiz ürünlerimizle büyümüş olan, gençliğinde bizim ürünlerimizi tüke­ten ve ebeveyn olduğunda da çocuklarına Humm ürünlerini güvenle verebilecek, ku­şaktan kuşağa aktarılan bir “love brand” olmak.

15 yeni ürünü piyasaya sunmayı planlıyoruz

CEO'ların 2025 ajandasında neler var?
Feray Karaman
Casper Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı

✓ 2024 yılı hem sektörümüz hem Casper için verimli bir yıldı. Casper olarak yaptığı­mız ürün, marka iletişim ve kullanıcı dene­yimini artırmak üzere gerçekleştirdiğimiz tüm çalışmaların meyvesini pazar payımızı artırarak ve tüketici beğenisini artırarak so­mutlaştırdık. Gerek Ar-Ge gerekse üretim tesisimizin olanakları ile kişisel bilgisayar alanında binlerce farklı konfigürasyon ve kategori seçeneği ile hem bireysel hem ku­rumsal çözümler üretmek adına, teknolo­jinin hızlı ve rekabetçi doğasında Türkiye pazarı ve tüketici araştırmalarından çıkan içgörülerimizle yıl boyunca yenilikçi ürünler ve mükemmel tüketici deneyimi konusunda büyük adımlar attık. Marka iletişim çalışma­larımız kapsamında, sekiz reklam filmi ile TV ve dijital platformlarda aktif bir rol oy­nadık. Yılı bitirdiğimiz bugünlerde ise, 2025 yılına “Casper teknolojiyi yaşatır, Casper her zaman yanımdadır” söylemiyle geniş bir ile­tişim kampanyası hazırlığı içerisindeyiz.

✓ 2025 yılında, yapay zeka destekli tekno­lojilerin öne çıkacağı ve tüketici deneyimini çok daha ileri taşıyacağı bir dönem olacağını biliyoruz. Özellikle yapay zeka, oyun ve per­formans bilgisayarlarında, daha verimli ve optimize çözümler sunacak. Pazar tespitle­rimizi destekleyecek şekilde yaptığımız tü­ketici araştırmalarına da devam edecek, PC pazarının kullanım alışkanlıklarının yönünü belirleyecek ve kusursuz tüketici deneyimi sağlayarak ürün ve hizmet kalitesini kulla­nıcılarımıza sunmak için çalışmalarımıza Ar-Ge ve ürün özelinde devam edeceğiz. Casper olarak 2025’te, premium bilgisayar modellerimizin çoğunu yapay zeka destekli hale getirmeyi ve yeni geliştirilen teknoloji­lerle donatılmış farklı kategorilerde 15 yeni ürünü piyasaya sunmayı planlıyoruz.

CEO’lar nasıl bir 2025 öngörüyor?

Avustralyalı UGG markası, küresel isim haklarını kaybetti

CEO featured
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
5 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka ajans iş birlikleri (9-15 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (9-15 Mayıs)
Sena Tufan
15 Mayıs 2025
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Haberler
Sosyal medya performansı en yüksek markalar belli oldu!
Nafizcan Önder
10 Mayıs 2025
Reklam Kurulu'ndan New Balance, Camper ve Vans'a "domuz derisi" cezası
Haberler
Reklam Kurulu’ndan New Balance, Camper ve Vans’a “domuz derisi” cezası
İrem Alimoğlu
21 Nisan 2025
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
Haberler
C Level Club üyeleri, Doğuş Teknoloji ile yapay zekanın dönüştürücü gücünü masaya yatırdı
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.