13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cem Yılmaz’dan “kırık lamba” olayına son nokta: “Bu konuyu olgunlukla kapattım”
Haberler

Cem Yılmaz’dan “kırık lamba” olayına son nokta: “Bu konuyu olgunlukla kapattım”

Nafizcan Önder
8 Ocak 2025
1 dk okuma

Cem Yılmaz, geçtiğimiz günlerde Beymen’den sipariş ettiği 43 bin TL değerindeki Bakara Collection lambasının kırık gelmesi üzerine sosyal medyada yaşadığı süreci paylaşmıştı. Yılmaz, ürünün kırık geldiğini, iade için başvuru yaptığını ancak uzun süre çözüm alamadığını dile getirmiş, markaya yönelik eleştirilerde bulunmuştu.

Olayın büyümesi ve sosyal medyada geniş yankı uyandırmasının ardından Cem Yılmaz, kırık lamba paylaşımını kaldırdı ve yeni bir açıklama yaptı. Sürecin uzamasından dolayı üzgün olduğunu belirten Yılmaz, yeni paylaşımında şu ifadeleri kullandı:

“Dünkü lamba işi biraz evet uzadı…Bir sürü insan da üzüldü.. İş bir emekçinin canını yakma noktasına gelmeden bu konuyu olgunlukla kapatıyorum…Bu işlerde çünkü final sana yakışmadı abiye gelir adım gibi eminim. Kırık lamba tek derdimiz olsun. Samimiyetle beni arayan yetkililerin yüzü suyu hürmetine postu kaldırdım. iki konu önemli ; memlekette hem “sen benim kim olduğumu biliyor musun” tavrından şikayet ederiz ama final “a valla bilmiyorduk e siz bildiğimiz Cem Yılmaz mıydınız” a gelir iş… Ne yani lamba alırken ben Cem Yılmaz’ım kardaş ona göre ha mı diyelim….Allaha şükür ben o kadar delirmedim 30 yıldır.. Tekrar üzülen herkesten bu sefer ben özür dilerim. Özellikle Bakara Collection’dan Ahmet bey hatrına postu kaldırdım … Beymen kardeş sen ise ehlen ve sehlen. Beni Netflix’te falan görürsün artık.. Bay.”

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Cem Yılmaz (@cmylmz)'in paylaştığı bir gönderi

Sonuç olarak Cem Yılmaz’ın gönderisi ortadan kalkmış olsa da, satış sonrası iletişimin ve müşteri deneyiminin ne derece önemli olduğuna ilişkin önemli bir ders geride kaldı.

Cem Yılmaz Beymen’i sosyal medyadan şikayet etti

Beymen Cem Yılmaz featured
1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
5 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
Güncel Haberler
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"WhatsApp Durumlar"da soru-cevap dönemi başlıyor
Haberler
“WhatsApp Durumlar”da soru-cevap dönemi başlıyor
Sena Tufan
9 Ekim 2025
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Haberler
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
İrem Alimoğlu
26 Ekim 2025
The Ordinary "Periodic Fable" ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
Haberler
The Ordinary “Periodic Fable” ile güzellik endüstrisine meydan okuyor
Sena Tufan
16 Ekim 2025
Eğitimde sürdürülebilir dönüşüm: “Okulların Havası Değişiyor” Cizre’de devam ediyor
Haberler
Eğitimde sürdürülebilir dönüşüm: “Okulların Havası Değişiyor” Cizre’de devam ediyor
Nafizcan Önder
20 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.