1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Çay her şeyi çözer"
Haberler

“Çay her şeyi çözer”

Sena Tufan
16 Mayıs 2025
1 dk okuma

Pepsi Lipton International, adam&eveDDB ile birlikte popüler soğuk çay markalarından biri olan Lipton Ice Tea için yeni küresel marka platformu “Tea Changes Everything”i (Çay her şeyi değiştirir) hayata geçirdi. Platform, çayın ferahlatıcı ve pozitif etkisini odağına alarak, markayı geniş içecek pazarında daha güçlü ve ayırt edici bir konuma taşımayı amaçlıyor.

Kampanya, “Pirates” (Korsanlar) adlı eğlenceli bir filmle başlıyor. Filmde, genellikle asık suratlı ve korkutucu olan deniz korsanları, Lipton Ice Tea’nin tazeleyici lezzetiyle tanışınca beklenmedik şekilde neşeleniyor. Tiny Tim’in ikonik şarkısı “Livin’ in the Sunlight, Lovin’ in the Moonlight” eşliğinde, kötü niyetlerinden vazgeçip coşkulu bir partiye katılıyorlar. Film, basit bir içeceğin bile ruh halini nasıl tamamen değiştirebileceğini mizahi bir dille anlatıyor.

Lipton Ice Tea’nin yeni marka kimliğinin önemli bir parçası olan ve Design Bridge iş birliğiyle geliştirilen “Lipting” de kampanyada öne çıkıyor. Yükselen bir pembe parmak hareketi ve eşlik eden ikonik “ting” sesiyle dikkat çeken bu imza, Lipton’un neşeli ve iyimser ruhunu yansıtıyor. Marka, bu yaratıcı dokunuşla tüm iletişimlerinde güçlü bir fark yaratmayı amaçlıyor.

Pepsi Lipton’un Küresel Pazarlama Direktörü April Redmond, kampanyayla ilgili şunları söyledi: “Bu yeni platform, çayın ferahlatıcı ve yükseltici etkisinden ilham alıyor. Tüketicilerin daha pozitif ve hoşgörülü içecekler arayışında olduğu bir dönemde, Lipton’un bu güçlü hikayesini paylaşmaktan büyük heyecan duyuyoruz.”

Kampanya, Avrupa’dan başlayarak küresel çapta televizyon, sinema, dijital video ve açık hava mecralarında geniş bir yelpazede yer alacak. Ayrıca sosyal medya, PR çalışmaları, marka iş birlikleri, satış noktası uygulamaları ve özel ambalaj tasarımlarıyla da desteklenecek.

Kaynak: Creative Salon

featured Lipton
1 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
2 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Android kullanıcılarına kritik uyarı: Bankacılık uygulamaları tehlikede
Güncel Haberler
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
Çin'de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Çin’de yapay zeka yeşil sahaya indi: Robotlar 3’e 3 futbol maçı yaptı
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye'den çekildi
Japon bebek bezi markası GOO.N, ekonomik gerekçelerle Türkiye’den çekildi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kadın liderler kariyer yolculuklarını SheTalks’ta anlattı
Haberler
Kadın liderler kariyer yolculuklarını SheTalks’ta anlattı
Sena Tufan
16 Mayıs 2025
Nintendo Switch 2, rekora koştu: Tüm zamanların en hızlı satılan konsolu oldu
Haberler
Nintendo Switch 2, rekora koştu: Tüm zamanların en hızlı satılan konsolu oldu
Nafizcan Önder
3 hafta önce
İŞKUR en çok eleman açığı olan sektörleri açıkladı
Haberler
İŞKUR en çok eleman açığı olan sektörleri açıkladı
İrem Alimoğlu
9 Mayıs 2025
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
Haberler
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
İrem Alimoğlu
25 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.