20 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Çay her şeyi çözer"
Haberler

“Çay her şeyi çözer”

Sena Tufan
16 Mayıs 2025
1 dk okuma

Pepsi Lipton International, adam&eveDDB ile birlikte popüler soğuk çay markalarından biri olan Lipton Ice Tea için yeni küresel marka platformu “Tea Changes Everything”i (Çay her şeyi değiştirir) hayata geçirdi. Platform, çayın ferahlatıcı ve pozitif etkisini odağına alarak, markayı geniş içecek pazarında daha güçlü ve ayırt edici bir konuma taşımayı amaçlıyor.

Kampanya, “Pirates” (Korsanlar) adlı eğlenceli bir filmle başlıyor. Filmde, genellikle asık suratlı ve korkutucu olan deniz korsanları, Lipton Ice Tea’nin tazeleyici lezzetiyle tanışınca beklenmedik şekilde neşeleniyor. Tiny Tim’in ikonik şarkısı “Livin’ in the Sunlight, Lovin’ in the Moonlight” eşliğinde, kötü niyetlerinden vazgeçip coşkulu bir partiye katılıyorlar. Film, basit bir içeceğin bile ruh halini nasıl tamamen değiştirebileceğini mizahi bir dille anlatıyor.

Lipton Ice Tea’nin yeni marka kimliğinin önemli bir parçası olan ve Design Bridge iş birliğiyle geliştirilen “Lipting” de kampanyada öne çıkıyor. Yükselen bir pembe parmak hareketi ve eşlik eden ikonik “ting” sesiyle dikkat çeken bu imza, Lipton’un neşeli ve iyimser ruhunu yansıtıyor. Marka, bu yaratıcı dokunuşla tüm iletişimlerinde güçlü bir fark yaratmayı amaçlıyor.

Pepsi Lipton’un Küresel Pazarlama Direktörü April Redmond, kampanyayla ilgili şunları söyledi: “Bu yeni platform, çayın ferahlatıcı ve yükseltici etkisinden ilham alıyor. Tüketicilerin daha pozitif ve hoşgörülü içecekler arayışında olduğu bir dönemde, Lipton’un bu güçlü hikayesini paylaşmaktan büyük heyecan duyuyoruz.”

Kampanya, Avrupa’dan başlayarak küresel çapta televizyon, sinema, dijital video ve açık hava mecralarında geniş bir yelpazede yer alacak. Ayrıca sosyal medya, PR çalışmaları, marka iş birlikleri, satış noktası uygulamaları ve özel ambalaj tasarımlarıyla da desteklenecek.

Kaynak: Creative Salon

featured Lipton
1 PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: "Cesur, sakin ve mevsimsiz"
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: “Cesur, sakin ve mevsimsiz”
2 Türk halkı parasını nasıl değerlendiriyor? Yanıt Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması'nda...
Türk halkı parasını nasıl değerlendiriyor? Yanıt Türkiye’nin Tasarruf Eğilimleri Araştırması’nda…
3 Toplumsal cinsiyet eşitliği alarm veriyor: 2030 hedefleri tehlikede
Toplumsal cinsiyet eşitliği alarm veriyor: 2030 hedefleri tehlikede
4 Kafeler evlere taşınıyor!
Kafeler evlere taşınıyor!
5 Şirketlerde "gölge yapay zeka" kullanımı artıyor!
Şirketlerde “gölge yapay zeka” kullanımı artıyor!
Güncel Haberler
Onlar TV’nin yükselişi sürüyor: YouTube’da "çok" milyonlara ulaştı...
Onlar TV’nin yükselişi sürüyor: YouTube’da “çok” milyonlara ulaştı…
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Eylül)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Eylül)
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Markalar bu talebe kulak vermeli: Z kuşağı gerçek sahiplik istiyor...
Haberler
Markalar bu talebe kulak vermeli: Z kuşağı gerçek sahiplik istiyor…
İrem Alimoğlu
13 Temmuz 2025
Zara'nın reklamları "sağlıksız derecede zayıf" modeller nedeniyle yasaklandı
Haberler
Zara’nın reklamları “sağlıksız derecede zayıf” modeller nedeniyle yasaklandı
İrem Alimoğlu
6 Ağustos 2025
Dijital çağın sürpriz yumurtası "Blind Box"
Haberler
Dijital çağın sürpriz yumurtası “Blind Box”
İrem Alimoğlu
30 Temmuz 2025
Spotify'da kullanıcı sayısı zirvede, kârlılık beklentinin gerisinde
Haberler
Spotify’da kullanıcı sayısı zirvede, kârlılık beklentinin gerisinde
Nafizcan Önder
30 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.