23 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cartier'in müşteri verileri çalındı!
Haberler

Cartier’in müşteri verileri çalındı!

Sena Tufan
4 Haziran 2025
2 dk okuma

Richemont’un sahibi olduğu lüks mücevher şirketi Cartier, Reuters’ta yer alan habere göre, müşterilerine web sitesinin hacklendiğini ve bazı müşteri verilerinin çalındığını açıklayan bir e-posta gönderdi.

Cartier'in müşteri verileri çalındı!

Salı günü müşterilere gönderilen e-postada Cartier, “e-posta adresleri ve ülkeler gibi sınırlı müşteri bilgilerinin” elde edildiğini ifade ederek şunları belirtti:

“Değerli müşterilerimiz, yetkisiz bir tarafından sistemimize erişim sağladığını, sınırlı müşteri bilgilerine ulaştığını bildirmek için yazıyoruz. Sorunu kontrol altına aldık ve sistemlerimizin korumalarını artırdık. İlgili makamları bilgilendirdik, aynı zamanda önde gelen dış siber güvenlik uzmanlarıyla çalışıyoruz. Soruşturmaya dayanarak bu olayın bazı bilgilerinizi, özellikle de adınızı, e posta adresinizi, ülkenizi etkilemiş olabileceğini belirledik. Etkilenen bilgiler arasında herhangi bir parola, kredi kartı bilgisi veya diğer bankacılık bilgileri yoktu. Verilerin niteliği göz önüne alındığında istenmeyen iletişimlere veya şüpheli yazışmalara karşı dikkatli olmanızı öneririz.“

Spor giyim devi Adidas da, geçtiğimiz hafta yaptığı açıklamada müşterilerinin kişisel bilgilerinin siber saldırı sonucu ele geçirildiğini söylemişti.

Cartier gibi küresel ölçekte prestij sahibi markalar için müşteri güveni yalnızca ürün kalitesiyle değil, dijital güvenlik altyapısıyla da inşa ediliyor. Lüks segmentte tüketici, markaya yalnızca estetik ya da zanaatkârlık nedeniyle değil; aynı zamanda kişisel verilerinin ve dijital mahremiyetinin güvende olacağına dair inançla da sadakat gösteriyor. Bu tür veri ihlalleri, markaların yalnızca BT altyapılarını değil, kriz iletişimi ve müşteri ilişkileri yönetim stratejilerini de test ediyor. Özellikle yüksek harcama yapan ve markaya duygusal yatırım yapan müşteri gruplarında, kriz sonrası şeffaf iletişim ve hızlı aksiyon alma, sadakatin yeniden tesis edilmesinde kilit rol oynuyor.

adidas, müşterilerin verilerinin çalındığını açıkladı

Cartier featured
1 Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
2 Ticaret Bakanlığı’ndan fiyat etiketlerine yeni düzenleme...
Ticaret Bakanlığı’ndan fiyat etiketlerine yeni düzenleme…
3 Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
4 İki Akdeniz ülkesi, bir tarz: Türkiye’de İtalyan etkisi
İki Akdeniz ülkesi, bir tarz: Türkiye’de İtalyan etkisi
5 Bratz x Clueless iş birliğiyle 90’lar modası geri döndü...
Bratz x Clueless iş birliğiyle 90’lar modası geri döndü…
Güncel Haberler
Siber güvenlik bir itibar meselesidir!
Siber güvenlik bir itibar meselesidir!
Ekolojik borç 22 yıla dayandı! 1,8 dünya varmış gibi tüketiyoruz...
Ekolojik borç 22 yıla dayandı! 1,8 dünya varmış gibi tüketiyoruz…
"Ahlaklı yapay zeka"lı sosyal medya platformu NEXT Sosyal kullanıma açıldı!
“Ahlaklı yapay zeka”lı sosyal medya platformu NEXT Sosyal kullanıma açıldı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Instagram’dan 8 yeni özellik
Haberler
Instagram’dan 8 yeni özellik
Marketing Türkiye
20 Haziran 2025
Derya Açar Ergüç yazdı: "İletişim yeni dili: Kültür ve sanat"
Haberler
Derya Açar Ergüç yazdı: “İletişim yeni dili: Kültür ve sanat”
Marketing Türkiye
4 gün önce
E-ticaret rekor tazelemeye devam ediyor: 2024'te 3 trilyon TL barajı aşıldı
Haberler
E-ticaret rekor tazelemeye devam ediyor: 2024’te 3 trilyon TL barajı aşıldı
Nafizcan Önder
7 Mayıs 2025
Türkiye'nin en değerli markaları açıklandı!
Haberler
Türkiye’nin en değerli markaları açıklandı!
Marketing Türkiye
29 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.