16 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
CarrefourSA'dan bir satın alma daha: Kiler artık CarrefourSA'nın...
Haberler

CarrefourSA’dan bir satın alma daha: Kiler artık CarrefourSA’nın…

Marketing Türkiye
15 Mayıs 2015
1 dk okuma

CarrefourSA, Kamuyu Aydınlatma Platformu’na yaptığı açıklama ile Kiler Alışveriş Hizmetleri Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş.’nin yüzde 85 hissesini satın almak için hisse devir anlaşması imzaladığını duyurdu. Anlaşma gerekli onayların alınmasının ardından geçerli olacak.

“Büyümemize katkı sağlayan fırsatları değerlendiriyoruz”
CarrefourSA’ın Kiler’i devralmasını değerlendiren CarrefourSA Genel Müdürü Mehmet T. Nane, sene başında 2015 yılını vites büyütme yılı olarak belirlediklerini ve büyüme adına satın alma hamlelerini değerlendirebileceklerini dile getirdiğini hatırlatarak; “Perakende sektörünün önemli oyuncularından Kiler’in yüzde 85 hissesinin CarrefourSA bünyesine katılmasının mutluluğunu yaşıyoruz. CarrefourSA olarak önceki satın almalarımız sırasında yaptığımız açıklamalarda karşımıza çıkabilecek uygun fırsatları değerlendirebileceğimizi söylemiştik.

undan sonra da büyümemize katkı sağlayabilecek inorganik hamleleri değerlendirmeye devam edeceğiz. Kiler’in CarrefourSA bünyesine katılmasıyla birlikte bu hedefimize ve organize perakende sektöründe hak ettiğimiz konuma doğru adım adım ilerliyoruz. Satın almanın sektörümüze, CarrefourSA’ya ve Kiler’e hayırlı olmasını temenni ederim.”

2015’in üçüncü satın alması
CarrefourSA geçtiğimiz aylarda İsmar’ın Türkiye çapındaki 26 marketi ile Antalyalı 1e1 Marketleri’nin 29 marketini bünyesine katmak üzere anlaşmaya varmıştı.

2014 yılında satışlarını yüzde 20 artırarak cirosunu 3,1 milyar TL’ye, net karını da 100,5 milyon TL’ye ulaştıran CarrefourSA, 2015 yılı sonunda satışlarını yüzde 30 artırarak 4 milyar TL ciroya ulaşarak, Türkiye’nin dört bir yanında 200 yeni market yatırımı ile 2500 kişiye istihdam sağlamayı hedefliyor.

Geçtiğimiz şubat ayında Akyürek Holding grup şirketlerinden İsmar Marketler Zinciri’nin 26 mağazasının CarrefourSA’ya devri konusunda anlaşmaya varılmıştı. CarrefourSA ardı ardına yaptığı satın almalarla perakende sektöründeki etkisini artırmayı amaçlıyor.

1 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
2 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
3 Pinterest, 2026'nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
Pinterest, 2026’nın öne çıkan 21 trendini açıkladı!
4 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
5 Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Güncel Haberler
SpaceX etkisiyle tarihi sıçrama: Elon Musk'ın serveti 600 milyar doları geçti
SpaceX etkisiyle tarihi sıçrama: Elon Musk’ın serveti 600 milyar doları geçti
GAİN Medya'ya operasyon: 3 kişi gözaltına alındı, şirkete kayyum atandı
GAİN Medya’ya operasyon: 3 kişi gözaltına alındı, şirkete kayyum atandı
“Sporcu Eskisi”: Ahmet Gülüm’den sporcu kimliğinin ötesine geçen bir anlatı
“Sporcu Eskisi”: Ahmet Gülüm’den sporcu kimliğinin ötesine geçen bir anlatı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Zenginler Norveç’ten kaçıyor! Peki neden?
Haberler
Zenginler Norveç’ten kaçıyor! Peki neden?
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor...
Haberler
Platformlar isyanda: Kaliforniya, reklamların sesini kısıyor…
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
Türkiye’de her 6 şirketten biri yapay zekayı aktif olarak kullanıyor
Haberler
Türkiye’de her 6 şirketten biri yapay zekayı aktif olarak kullanıyor
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Advertorial
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.