23 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cappy balonları Nişantaşı'nı ele geçirdi!
Haberler

Cappy balonları Nişantaşı’nı ele geçirdi!

İrem Alimoğlu
8 Temmuz 2025
1 dk okuma

Meyve suyu pazarının sevilen markalarından Cappy, yeni ürünü “Cappy Bubble” için Nişantaşı’nda ilginç bir lansman gerçekleştirdi. Dünyada ilk kez Türkiye’de tüketiciyle buluşan bu yenilikçi ürün için marka, İstanbul’un en işlek ve ikonik noktalarından biri olan Nişantaşı’nda bir binayı baştan aşağıya kendi tarzına uygun biçimde giydirdi.

Binanın cephesi, Cappy Bubble’ın kimliğini yansıtan kırmızı balonlarla kaplanırken, içecek şişelerinin dev görselleri dikkat çekici biçimde bina balkonlarına yerleştirildi. “Salladım Açtım, Bubble’dım” sloganı eşliğinde tasarlanan alanda ziyaretçiler QR kodu okutarak yeni reklam filmine ulaşabiliyor.

Cappy balonları Nişantaşı'nı ele geçirdi!

Cappy’nin Nişantaşı’nda gerçekleştirdiği bu dikkat çekici kampanya, deneyimsel pazarlamanın gücünü bir kez daha ortaya koyuyor. Artık tüketiciler yalnızca bir ürünü satın almakla kalmak istemiyor; markalarla duygusal, fiziksel ve dijital bir bağ kurmak istiyor. Özellikle Z kuşağı ve genç Y kuşağı gibi dijital çağın içinde büyüyen tüketiciler, onları şaşırtan, eğlendiren ve sosyal medyada paylaşılabilir deneyimlere daha fazla değer veriyor.

Bu strateji, akıllara hemen 2021’deki Yumoş uygulamasını getiriyor. Balkondan sarkan dev ayıcıklarla hem yoldan geçenleri duraklatan hem de kullanıcıların bolca fotoğraf çekmesine neden olan bu kampanya, sosyal medyada ciddi etkileşim yakalamıştı. Cappy’nin binayı kırmızı balonlarla kapladığı ve dev şişelerle süslediği bu yeni kampanya da benzer şekilde, fiziksel mecrada dikkat çekip dijital dünyada yankı bulmayı hedefliyor. Geleneksel reklamcılığın sınırlarını aşan bu tarz yaratıcı işler, yalnızca ürünü tanıtmakla kalmıyor; aynı zamanda markanın kişiliğini ve hikâyesini sahaya taşıyarak kalıcı bir etki yaratıyor.

cappy featured
1 Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
2 TikTok icadı sözcükler Cambridge Sözlüğü’ne girdi: Skibidi, tradwife, delulu, mouse jiggler...
TikTok icadı sözcükler Cambridge Sözlüğü’ne girdi: Skibidi, tradwife, delulu, mouse jiggler…
3 Krispy Kreme’den "Seçmen Şapka" sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun...
Krispy Kreme’den “Seçmen Şapka” sürprizi: Tatlı bir ısırıkla Hogwarts evinizi bulun…
4 İkinci el vites yükseltti: Talep Temmuz'da hızlandı
İkinci el vites yükseltti: Talep Temmuz’da hızlandı
5 ChatGPT'den reklam hamlesi: Sohbetten alışverişe giden yol
ChatGPT’den reklam hamlesi: Sohbetten alışverişe giden yol
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (16-22 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (16-22 Ağustos)
Yeni nesil markalaşma: The Magnum Ice Cream Company Türkiye’nin Social-First yolculuğu
Yeni nesil markalaşma: The Magnum Ice Cream Company Türkiye’nin Social-First yolculuğu
Kim, ne kadar ara zam aldı? İşte milyonların aklındaki o sorunun yanıtı...
Kim, ne kadar ara zam aldı? İşte milyonların aklındaki o sorunun yanıtı…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Cannes Lions 2025 kısa listeleri açıklanmaya başlandı!
Haberler
Cannes Lions 2025 kısa listeleri açıklanmaya başlandı!
Sena Tufan
3 Haziran 2025
Türkiye’nin turizm geliri 16,3 milyar dolara ulaştı
Haberler
Türkiye’nin turizm geliri 16,3 milyar dolara ulaştı
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Haberler
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Sena Tufan
4 hafta önce
Cannes Lions'tan Türkiye'ye ilk altın!
Haberler
Cannes Lions’tan Türkiye’ye ilk altın!
Sena Tufan
18 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.