8 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cappy balonları Nişantaşı'nı ele geçirdi!
Haberler

Cappy balonları Nişantaşı’nı ele geçirdi!

İrem Alimoğlu
2 saat önce
1 dk okuma

Meyve suyu pazarının sevilen markalarından Cappy, yeni ürünü “Cappy Bubble” için Nişantaşı’nda ilginç bir lansman gerçekleştirdi. Dünyada ilk kez Türkiye’de tüketiciyle buluşan bu yenilikçi ürün için marka, İstanbul’un en işlek ve ikonik noktalarından biri olan Nişantaşı’nda bir binayı baştan aşağıya kendi tarzına uygun biçimde giydirdi.

Binanın cephesi, Cappy Bubble’ın kimliğini yansıtan kırmızı balonlarla kaplanırken, içecek şişelerinin dev görselleri dikkat çekici biçimde bina balkonlarına yerleştirildi. “Salladım Açtım, Bubble’dım” sloganı eşliğinde tasarlanan alanda ziyaretçiler QR kodu okutarak yeni reklam filmine ulaşabiliyor.

Cappy balonları Nişantaşı'nı ele geçirdi!

Cappy’nin Nişantaşı’nda gerçekleştirdiği bu dikkat çekici kampanya, deneyimsel pazarlamanın gücünü bir kez daha ortaya koyuyor. Artık tüketiciler yalnızca bir ürünü satın almakla kalmak istemiyor; markalarla duygusal, fiziksel ve dijital bir bağ kurmak istiyor. Özellikle Z kuşağı ve genç Y kuşağı gibi dijital çağın içinde büyüyen tüketiciler, onları şaşırtan, eğlendiren ve sosyal medyada paylaşılabilir deneyimlere daha fazla değer veriyor.

Bu strateji, akıllara hemen 2021’deki Yumoş uygulamasını getiriyor. Balkondan sarkan dev ayıcıklarla hem yoldan geçenleri duraklatan hem de kullanıcıların bolca fotoğraf çekmesine neden olan bu kampanya, sosyal medyada ciddi etkileşim yakalamıştı. Cappy’nin binayı kırmızı balonlarla kapladığı ve dev şişelerle süslediği bu yeni kampanya da benzer şekilde, fiziksel mecrada dikkat çekip dijital dünyada yankı bulmayı hedefliyor. Geleneksel reklamcılığın sınırlarını aşan bu tarz yaratıcı işler, yalnızca ürünü tanıtmakla kalmıyor; aynı zamanda markanın kişiliğini ve hikâyesini sahaya taşıyarak kalıcı bir etki yaratıyor.

cappy featured
1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
4 Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Bu dikenli laleler kazanmayı bilen bir takım için tasarlandı: Oranje Fatalis
Bu dikenli laleler kazanmayı bilen bir takım için tasarlandı: Oranje Fatalis
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı!
Cappy balonları Nişantaşı'nı ele geçirdi!
Cappy balonları Nişantaşı’nı ele geçirdi!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Burger haritası açıklandı: Her 3 siparişten 1’i burger!
Haberler
Burger haritası açıklandı: Her 3 siparişten 1’i burger!
Sena Tufan
29 Mayıs 2025
Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
Haberler
Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
Nafizcan Önder
2 hafta önce
YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
Haberler
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Haberler
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
İrem Alimoğlu
26 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.