
Cannes Lions’un üçüncü gününde Grand Prix’ler sahibini buldu
Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nin üçüncü günü de tamamlandı… 16 Haziran’da başlayan festival, gün boyunca düzenlenen çeşitli oturumların ardından akşam saatlerinde ödül töreniyle devam etti. Üçüncü günkü tören, Creative B2B, Creative Data, Direct, Media, PR ve Social & Creative kategorilerindeki ödüllerin kazananlarına takdim edilmesiyle son buldu.
Üçüncü günün Grand Prix kazanan işleri
B2B: Act Like You Know
Kategori: Creative B2B
Kazanan: GoDaddy, Tempe, AZ / Quality Meats, Chicago
Reklamveren: GoDaddy
Efficient Way to Pay
Kategori: Creative Data
Kazanan: DM9, Sao Paulo
Reklamveren: Consul Appliances
AXA – Three words
Kategori: Direct
Kazanan: Publicis Conseil, Paris
Reklamveren: AXA
Dove Real Beauty Redefined For The AI Era
Kategori: Media
Kazanan: Mindshare, New York
Reklamveren: Dove
Lucky Yatra
Kategori: PR
Kazanan: FCB India, Mumbai
Reklamveren: Indian Railways
Vaseline Verified
Kategori: Social and Creator
Kazanan: Ogilvy, Singapore
Reklamveren: Vaseline