
Cannes Lions’un ikinci gününde Grand Prix’ler sahiplerini buldu!
Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde ikinci gün de geride kaldı… 16 Haziran’da kapılarını açan festival gün boyu çeşitli oturumların ardından akşam saatlerinde ödül töreni gerçekleşti. Törenin ikinci gününde Design, Entertainment, Entertainment for Gaming, Entertainment for Sport, Film, Industry Craft ve Digital Craft bölümündeki ödüller sahipleriyle buluştu.
İkinci günün Grand Prix kazanan işleri
Caption with Intention
Kategori: Design
Kazanan: FCB Chicago
Reklamveren: Academy of Motion Picture Arts and Sciences – Rakish – Chicago Hearing Society
Night Fishing
Kategori: Entertainment
Kazanan: Innocean, Seoul/Hyundai Motor Company, Seoul
Reklamveren: Hyundai Motor Company
Call of Discounts
Kategori: Entertainment for Gaming
Kazanan: Gut, Sao Paulo
Reklamveren: Mercado Livre
Call Tracking Bad Bunny
Kategori: Music
Kazanan: DDB Latina Puerto Rico
Reklamveren: Rimas Music
Haaland Payback Time
Kategori: Entertainment for Sport
Kazanan: David, New York
Reklamveren: Clash of Clans
Telstra – Better On a Better Network
Kategori: Film
Kazanan: Bear Meets Eagle On Fire, Sydney
Reklamveren: Telstra
Nigrum Corpus
Kategori: Industry Craft
Kazanan: Artplan, Sao Paulo
Reklamveren: Idomed
Caption with Intention
Kategori: Digital Craft
Kazanan: FCB Chicago
Reklamveren: Academy of Motion Picture Arts and Sciences – Rakish – Chicago Hearing Society