
Cannes Lions’ta Türkiye’ye ilk ödül geldi!
CarrefourSA, Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’nde Türkiye’ye ilk ödülünü kazandırdı. TBWA\ISTANBUL imzasını taşıyan “Ghost Town” adlı çarpıcı enstalasyon, Outdoor kategorisinin Special Build bölümünde Bronz Aslan ödülüne layık görüldü.

Proje, “Balıkçılık yaşarsa, Ocaklar yaşar” mesajıyla denizlerin altında terk edilmiş hayalet ağların, sadece deniz yaşamını değil, balıkçılıkla geçimini sağlayan kıyı kasabalarının geleceğini nasıl tehdit ettiğini etkileyici bir şekilde ortaya koyuyor.
CarrefourSA’nın, “Balıkçılık Yaşarsa Ocaklar Yaşar” projesi, TBWA\Istanbul imzasıyla hazırlanan etkileyici bir enstalasyonla aktarıldı. Projeyle, yanlış avlanma sonucu denizlerin altında kalarak balıkların üremesini engelleyen hayalet ağların aslında balıkçılıkla geçinen bir köyü, hayalet bir köye çevirebileceğine dikkat çekiyor.
Ocaklar Köyü, CarrefourSA tarafından denizlerden toplanan hayalet ağlarla kaplanarak, bir gecede hayalet köye dönüştü. Yapılan bu enstalasyon çalışmasıyla görünen manzara gerçek olmasa da geleceğimiz olabilir mesajı verildi. Hayalet ağlarla yaratılan bu hayalet köy, çözüm bulunmazsa karşılaşacağımız geleceğin bir simgesi. Ancak bu sadece bir uyarı. “Hala şansımız var” mesajı verilen projede, aralarında eski balıkçıların ve gençlerin de olduğu yerel halkın çağrısına yer verildi. “Hayalet Ağlar” temasıyla dikkat çeken proje, denizlerimiz için harekete geçmenin aciliyetini, etkileyici bir görsellikle gözler önüne serdi.
Cannes Lions’ta oylama devam ediyor! Projeye oy vermek için TIKLAYIN!