9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cannes Lions’ın Creative Effectness kategorisi analiz edildi
Haberler

Cannes Lions’ın Creative Effectness kategorisi analiz edildi

Marketing Türkiye
9 Ağustos 2017
1 dk okuma

Reklamcılık alanında içgörü kaynağı WARC, bu sene Cannes Lions’da Creative Effectiveness kategorisinde yarışan 122 kampanyanın derin analizlerini sundu.

Yaratıcılığın ölçümlenebilir etkisini işleyen Cannes Creative Effectiveness Lions kategorisi üzerine bilgilendirici bir rapor hazırlayan WARC tarafından dikkate alınan faktörler arasında kampanya bütçeleri, kampanya süresi, kreatif yaklaşımlar, ölçümler ve bölgesel farklılıklar yer alıyor.

Hazırlanan raporda vurgulanan başlıca eğilimler şunlar:

  • Çevrimiçi video artık kreatif etki için önemli bir kanal ve etki çevresi genelde sosyal medya, PR ve televizyon üzerinden yürüyor. Televizyon ve online videonun, shortlist’e giren çalışmalar arasında lider mecra olduğu görülüyor.
  • Sosyal medya genel olarak en çok kullanılan mecra olmayı sürdürüyor ancak önceki yıllara kıyasla daha az tercih edilmiş.
  • Amaç odaklı reklamcılık, shortlist’e giren başvurular arasında önemli bir özellik olup, daha düşük bütçeli kampanyaların küresel farkındalık yaratma ve toplumsal değişim yaratmasına izin vermiş.
  • Duygusallık ve empati en beğenilen kampanyaların merkezinde yer alıyor ve ağırlığı geçen seneye göre artmış.
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yağız Patan, OPPO x Tellak kampanyasıyla Happy'ye veda etti
Haberler
Yağız Patan, OPPO x Tellak kampanyasıyla Happy’ye veda etti
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Yapay zeka ile sanatçılar arasındaki gerilim artıyor: Protesto amaçlı "sessiz albüm" yayınladılar
Haberler
Yapay zeka ile sanatçılar arasındaki gerilim artıyor: Protesto amaçlı “sessiz albüm” yayınladılar
İrem Alimoğlu
2 Mart 2025
Halkın yüzde 96'sına göre kafe ve restoranlar "Ramazan fırsatçılığı" yapıyor!
Haberler
Halkın yüzde 96’sına göre kafe ve restoranlar “Ramazan fırsatçılığı” yapıyor!
Nafizcan Önder
15 Mart 2025
"Pril Ramazan Buluşması", İstanbul'un ardından İzmir ve Ankara'da
Haberler
“Pril Ramazan Buluşması”, İstanbul’un ardından İzmir ve Ankara’da
Advertorial
12 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.