21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Cannes Lions bir öpücüğe tav oldu!

Marketing Türkiye
21 Haziran 2012
1 dk okuma
Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nde basın, Radyo, Dizayn ve Siber Lions kategorilerinde kazananlar belli oldu. Bu sene Dizayn kategorisine 2 bin 182, Siber Lions kategorisine 2 bin 458 iş, Radyo kategorisine 1784 iş ve Basın kategorisine de 1 bin 56 iş başvurdu. Ogilvy & Mather Kreatif Grup Başkanı Tham Khai Meng başkanlığındaki Basın jürisi kısa listeye 501 iş seçerken, bunların arasında da 14 iş altınla, 35 iş gümüşle ve 44 iş de bronz ile ödüllendirildi. Bu kategorinin Grand Prix’i United Colours of Benetton için Fabrica Treviso Italy tarafından hazırlanan ‘Unhate (Palestine and Israel)’, ‘Unhate (USA and Venezuela)’ ve ‘Unhate (Germany and France)’ kampanyaları aldı. 

169 işin kısa listeye kaldığı Dizayn kategorisinde ise büyük ödül Austria Solar – Verein Zur Foerderung Der Thermischen Solarenergie için Serviceplan Munich tarafından hazırlanan ‘The Solar Annual Report 2011’ adlı çalışmaya verildi. Turner Duckworth’ın Kreatif Direktörü Bruce Duckworth başkanlığındaki dizayn jürisi 19 işi altınla, 13 işi gümüşle ve 38 işi bronzla ödüllendirdi. Google Creative Lab Kreatif Grup Başkanı Ian Tait başkanlığındaki Siber Jürisi ise kısa listeye kalan 172 iş arasından 9 işi altınla, 31 işi gümüşle ve 45 işi de bronzla ödüllendirdi. Bu sene iki işi büyük ödüle layık görüldü. Bunlardan biri R/GA New York tarafından hazırlanan Nike+ entry ‘Nike+ Fuelband’ adlı çalışma interaktif dijital çözümler kategorisinde ödül aldı. Swedish Institute/Visit Sweden için Volontaire Stockholm tarafından hazırlanan ‘Curators of Sweden’ adlı çalışma da viral reklam kategorisinde büyük ödülün sahibi oldu. Net#workBBDO’nun Kreatif Grup Başkanı Rob McLennan başkanlığındaki radyo jürisi ise Radyo Grand Prix’ini Go Outside Magazine için Talent São Paulo tarafından hazırlanan ‘Repellent Radio’ adlı çalışmaya verdi. 185 işin kısa listeye kaldığı kategoride 9 altın, 19 gümüş ve 26 bronz verildi. 

Ödül seremonisi sırasında ise Yılın Medya İnsanı ödülü Twitter’ın Kurucusu Jack Dorsey’e takdim edildi. 

 

1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Sena Tufan
30 Ekim 2025
PRO PLAN®’dan yeni bir mesajınız var: Patili dostlarımıza “Profesyonel Gibi” bakalım
Haberler
PRO PLAN®’dan yeni bir mesajınız var: Patili dostlarımıza “Profesyonel Gibi” bakalım
Advertorial
22 Ekim 2025
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
Haberler
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
İrem Alimoğlu
28 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.